»

Sunday, May 24, 2009

The wall and I

I actually grabbed her face with both my hands, and put mine an inch away from hers. "Μητέρα, έ-φ-α", I said slowly and calmly in a please-watch-my-lips -πριν-με-πιάει-ο-τρίολος way.

Είχε προηγηθεί ένα πρόγευμα, όπου της είπα ότι αποφάσισα να κόψω τα αλλαντικά γιατί βλάφτουν and she handed me μια λουντζούα, λέγοντας μου προτρεπτικά και όλο αγάπη, "Φάε λλίη λουντζούα".
"Εν θέλω μητέρα, είπα να τα περιορίσω λλίο...".
As if I hadn't uttered a sound, she repeats lovingly, "Φάε λλίη", arm still stretched out to me.
"Εν θέλω μητέρα, είμαι εντάξει, έφα τυρούι", I said with a smile.
"Φάε τζι εν καλή", lovingly again, as if I had never spoken.
"Ξέρω το ότι εν καλή *smile smile* αλλά εν την θέλω τωρά *smile smile*".
She drops the arm, probably because it had gone numb.

Mετά ακολούθησε μεσημεριανό. Μπόλικο μεσημεριανό με μπόλικες προτροπές για να βάλω που ούλλα, δις και τρις, συνοδευόμενες από παράπονο "Μα εν έφαες τίποτε".
"Μητέρα, τρώω εν θωρείς;! Έβαλα τόσες φορές!"
Lovingly, "Βάλε τζι εν ωραία".
"Βάλλω, βάλλω!"
"Βάλε τζι εν ωραία", she repeats στον ίδιο ακριβώς τόνο.

Μετά από λίγο και σε πάμπολλες παραλλαγές: "Θέλεις μπιφτεκκούι;"
"Όι, όι, είμαι εντάξει".
"Να σου βάλω ένα;", και διερωτάσαι αν την φωνή σου την ακούεις μόνο εσύ όταν μιλάς.

Πάμε άλλη μία for your reading pleasure: "Βάλε σαλατούα".
"Έχω, έχω".
"Να σου βάλω;".

Ακόμη μία (ίντα φίλοι είσαστε αν δεν συμπάσχετε;): "Βάλε ποτούτο τζι εν ωραίο".
"Εν το θέλω τωρά, μητέρα".
"Να σου βάλω ένα;"

Μετά το πέρας του μεσημεριανού, καθόμαστε στο χωλ.
Φέρνει ένα πιάτο με kit-kat.
"Mάνα μου πιάε σιοκολάτα", lovingly always.
"Mετά, μητέρα, τωρά εφάμεν!" *smile smile*
"Πιάσε τζι εν ωραίες", as if none of the above had been said.
"Άηστες τζιαμέ τζι εννα τες κανονίσουμε μετά *smile*"
"Πιάσε τζι εν ωραίες", as if none of the above had ever been said.

Mετά που 10 λεπτά, φέρνει φρούτα.
"Μμμ", she goes all lovingly, poking me with a banana to get my attention while she chews hers.
"Φχαριστώ, μητέρα, σε λλίο. Τωρά εφάμεν, εννά τσακρίσει η τζοιλιά μου!" *haha*
Aφού εκατάπιεν, "Έλα μπανανούα", she says lovingly.
"Mητέρα, εννά σπάσει η τζοιλιά μου! Σε λλίο" *smile*
"Πιάε τζι εν καλή", as if none of the above had ever been said.

Μετά που 10 λεπτά, φέρνει φανουρόπιτα.
"Δοκίμαστην τζι εν καλή", all lovingly.
"*smile* Έφα πριν, εν πολλά ωραία!"
"Φάε τζι εν καλή", all lovingly.
"Όι τωρά μητέρα, τωρά εφάμεν! Άτε, κάτσε έναν τόπο!! *χαχα*"
"Φάε τζι εν καλή", as if none of the above had ever been said.

Mετά που 20 λεπτά, έρκεται με ένα πιάτο μακαρόνια με τυριά και χαμ που τη γειτόνισσα.
"Φάε τζι εν ωραία", she says lovingly.
ΦΟΡ ΦΑΞ ΣΕΗΚ ΜΗΤΕΡΑ, ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΜΕΙΣ ΦΟΥΑΓΚΡΑ;!;!
[Naah, kiddin. Those were The Voices.]
"Μητέρα, τωρά εφάμεν! Ύστερα τρώω τα" *smile smile*
"Φάε τζι εν ωραία", the wall replied.

Mετά που 15 λεπτά, στην κουζίνα.
"Να σου βάλω λλίη πανακότα; Εν πολλά ωραία", λέει με περίσσια αγάπη ο τοίχος.

Και τώρα ξαναδιαβάστε την πρώτη πρόταση.

Ο Θεός που με φώτισε, βέβαια, τζι έσκασα της ένα χαμόγελο στο τέλος - τάχα εν που αστείο που το λαλώ τζιαι να μεν πληγωθεί.

--------1ος γύρος υστερογράφων--------
υ.γ1. σόρρυ για το μπάιλίγκουαλίζαμ, είδα την κάπως Roald Dahl με τούντο ποστ (καμία σχέση).
υ.γ2. και φυσικά αυτό το ποστ θα αυτοπυρποληθεί για να μάθω να μεν δυσπυρκώ άμαν με έχουν βασίλισσα. Βασικά, μακάρι να είχαν ούλλες τη μισή μου πεθερά... (Εν σώζεται, παρέτα. Φέρτο ταγκούι με τη πεζίνα).
υ.γ3. And now I'm sobbing. At last, it's been all day.

--------2ος γύρος υστερογράφων--------
υ.γ4. Μόλις έγραψα το τελευταίο, επέρασεν μου. Θενξ φορ λίσνιν.
υ.γ5. Πάω να φάω τίποτε.
υ.γ6. Next mood swing: 10 minutes

36 comments:

UrbanTulip said...

χα χα χα χα @ φουαγκρα!!!!!!!!!!!!!!!

το λικερ μαστιχας και οι φραουλες στη βεραντα μου σε μαραναν....εδώ η "μητέρα" έχει το αθάνατο!

Diasporos said...

Γμτ εν οι μανάες που φταίν για την παχυσαρκία, τα καρδιακά τζιαι τους καρκίνους που έσιει μάστιγαν το νησί.

Έσιεις χάζιν ομως. Έν σου λαλούν "φάε τζιαι τρώεις για δύο" κλπ μαλακίες?

Εν τα ίδια πλάσματα που εννα σε θωρούν πάνω 'σ κάτω ποννά βάλεις το (φυσιολογικό) βάρος της γέννας τζιαι μετά που εννα προσπαθείς να το χάσεις θα σε κρίνουν με σπόντες του στύλ "εγώ που εγέννησα το Γιώρκον έν έβαλα κιλά τίποτε, τζιαι μάλιστα έχασα τα που το βούριστρον" κλπ κλπ.

Τζιαι επειδή τα γυμναστήρια ξίαστα για κανέναν 6μηνο 8μηνο τουλάχιστο (τζιαι χρόνον να έσιεις εννα είσαι πολλά κουρασμένη) (εχτός τζιαι αν έσιεις πολλύν willpower) μέν τους ακούεις τίποτε ολάν.

Τζιαι αλλαντικά μέν τρώεις. Δακάτω απαγορεύουν τα οι γιατροί στο pregnancy, γιατί έσιει πολλές πιθανότητες να έχουν μικρόβια δύσκολα (εν σχεδόν ωμό, processed κρεάς)


Αν σου προσφέρει κολλάρον τζιαι να σου κοντέψει με ένα σάκκο σιταροπούλλες, άρκεψε να ανησυχείς για το φουαγκρά πάντως.

:-)))

Πρασινη νεραιδα said...

ουυυυ!τα νευρα μου....
μου το κανει η γιαγια μου αυτο και μου περνουν οι ιδιες σκεψεις

καλη μου σικε, παρε μια σοκολατουα κι απο μενα, ειναι καλή!!

μα δεν θελεις?!

Leni said...

Sh*t man...
Καταλαβαίνω.
Εθύμησες μου μια φάση που στην Αγγλία επήαμε με τη ξάδερφη μου να επισκεφτούμε μια αδερφή της γιαγιάς μας τζαι έμεινε να μας μπήξει που τα αυτιά. Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που έφαα τόσο κρέας σε ένα κάτσιμο. Τζαι ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που μου είπε κάποιος "σάμπου έννεν πολλύ το φαΐ σου;" περίλυπα.
Έκαμα τρεις μέρες να ξαναφάω κανονικά. :/

dokisisofi said...

έχω παγωτό τριαντάφυλλο στον θάλαμο, θέλεις;

the bastard; unshaved. said...

μανάδες.
πάει κανονικά ένα "μάνα μου ρε".

check ur e-mail.

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ said...

Η μητέρα εν εξαιρετικά διασκεδαστική


χεχε, τι να πω, καλή όρεξη

Chocolat said...

Dear Lord!!!

Hang in there, lov,it only gets worse!!!

Όι, σοβαρά. Θα χειροτερέψει όταν γεννηθεί το μωρό. Τζε θα νευριάζεις παραπάνω, διότι το μωρό εν δικό σου!

Ουφφ!

Καλημέρα! :)

Sike said...

νομίζω ότι ο λόγος που με έπιασεν ο πέλλαρος τζιαι έκλαια εν τούτο που λαλείς, chocolat: γυρίζει μου εκ των προτέρων για το τι έχω να τραβήσω (στο θέμα του φαγητού) με το γεννηθέν πλέον και resistance-incapable αθρωπούι.

καλημέρα - κοπιάστε, τρώω κριθαράκι με αναρή (observe the time please) που μου έβαλε στο καππακλί να φέρω μαζί μου.

dokisisofi said...

χαχαχαχαχα...έβαλεν σου τζιαι το το τρίμμα σε ασημόκολλα τζιαι το κουταλούι μες στο σακουλάκι το ναϋλον;
( φύλαξε το γιατί μετά θα το χρειαστείς για να ξεράσεις:PPP)

Anonymous said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ DEAR GOD!!

Καταλαβαίνω σε, έχω τζαι παιδικά τραύματα γι'αυτό μεν αφήνεις το μωρό σου vα τρώει στη "μητέρα"! :s

Anonymous said...

χαχαχ το φουα γκρα ήταν το καλλύττερο!!!

να σου πω την αλήθκεια έχω τζαι γω τες ίδες φοβίες..ότι που θα κάμω κοπελλούιν εννα πηαίνει στην μητέρα τζαι να μου το κάμνει φουα γκρα!!

Κουράγιο..εκουράσαν σε τζαι λλίον οι ορμονούδες νομίζω..

Anonymous said...

itan pou panta etsi oksa tora tis anadokse??

Eólica said...

Κλαπ κλαπ κλαπ ΉΡΩΑΣ ΗΡΩΑΣ!!! Πώς άντεξες να μεν βάλεις τις φωνές;; Αν ήμουν στη θέση σου θα είχαμε τσακωθεί 1000 φορές ως τωρά. Βέβαια εν έχω πεθθεράν για να ξέρω πώς είναι αλλά τζιαι πάλαι! Εύγε!

drSpock said...

Αν δεν ήταν τόσο τρομαχτικά ρεαλιστικό για την κυπριακήν πραγματικότητα θα επεθάνισκα στα γέλια. Κατακρίβειαν, επέθανα στα γέλια ούτως ή άλλως! Νομίζω η καλύτερη λύση είναι να της πεις ότι ζαλίζεσαι στο αυτοκίνητο και δεν μπορείς να πάεις ως τη Λεμεσο. Πόσο φαϊ μπορεί να φέρει μαζί της?!

Α, και μεν την αφήσεις με φαϊ κοντά στο ανθρωπούι γιατί τα λιποκύτταρα αποκτούν το μέγεθος τους στα πρώτα 2 χρόνια της ζωής σου. Εγώ ακόμα προσπαθώ να μιτσιάνω τα δικά μου εξαιτίας της γιαγιάς μου!

Sike said...

eolica, άντεξα γιατί εν το μόνο της αήπιν τούτο το φουαγκριλίκκι (θωρείς έβαλα τα κλάματα ινστέτ - ΚΑΙ από τύψεις που την εκατηγόρησα)... Ήρωας θα είμαι όταν την ισιώσω...
...και έχω κάτι υπόψη μου, κέηκ και σποκκ - αλ κκιππ γιου πόουστετ :Ρ

σάστα, ήταν πάντα έτσι. Οι παιδικές φωτογραφίες των παιδιών της είναι διαφημίσεις Michelin. Θωρεί μωρά-σούμο τζιαι πελλανίσκει.

δοκη, πού ξέρεις για την ασημόκολλα;; Είσαι φοϊτσιάρικη.

dokisisofi said...

χρυσή μου εμέναν ελούβαν μου ρόδι τζιαι έτρωα το το διάλειμμα στο σχολείο με το κουταλάκι
έβαλλεν μου τζιαι αυγά βραστά κομμένα στο σάντουιτς. Και τα έμπηεν ούλλα κρυφά στην τσέντα της γυμναστικής.
( ήταν τότε που το εγύρισε στην υγιεινη διατροφή...ευτυχώς μετά επηα πανεπιστήμιο και βρήκα τα τσίηπιτος μου ξανα επι 24 ωρου βάσεως)

dokisisofi said...

εννοείται ότι το ρόδι ήταν μέσα στο κουππίν του γιαουρτιού

Sike said...

ΕΙSHΕΣ ΠΕΘΕΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ;;;

Ερυκίνη said...

καλημέρα!
έχω να πω μάνα μου ρεεεεεε για το ανθρωπούιν που έρκεται, τωρά τελευταία θκιαβάζω τα πόστ σου τζαι συγκινούμαι, ούτε συγγενής μου να ήσουν.
όσον για το φαΐν εγώ νομίζω ξέχνα τες ευγένειες τζαι τες καλοσύνες, τσιρίλλα μιαν θκυό φορές, εννά πουν "εν που την εγκυμοσύνην", εν θα σε παρεξηγήσει κανένας, τζαι εννά σε αφήκουν τζαι ήσυχην.

dokisisofi said...

μα τόσην ώρα εν για πεθεράν που μιλούμε;;;;
μα αγαπά σε τόσον πολλά;
σκάσε τζιαι φάε την λούντζα σου αχάριστη!

Sike said...

ωωω, εν είσαι προσεχτική.

ήταν να λαλώ τη μάνα μου «μητέρα»;;; Εν τζι είμαι η Τζέην Έ[α]ρ!

Anonymous said...

χαχαχα ίντα στον αρκήν τζαι εγώ ενόμιζα πως εν η μάνα σου!!

Sike said...

είσαι τουρκοκύπριος;

dokisisofi said...

έχασα σας

Sike said...

είμαστεν ποδά

nic said...

τωρά που εμπήκα στο θέμα να πω ότι θέλω τζι εγώ έτσι πεθερά; αν δεν σκοτωθούμε θα τρώω καλά...
λουντζούα θέλεις;

xx

dokisisofi said...

ε καλαν εγιώ που ήμουν; επέρασα το οδόφραγμα τζιαι δεν επήρα χαπάρι;

Anonymous said...

Χα;;; εν εμένα που είπες τούρκο;

Sike said...

ξαναδέ το σχόλιό σου ανώνυμε
...σε συνδυασμό με το ότι εν έξερες ότι "μητέρα" εν η πεθερά, χεχ χεχ :P

Anonymous said...

-.- ου καλάν σιορ για ενα "η" να με πεις τούρκο; εν βαρετή κουβέντα!

Anonymous said...

etw eides sta usterografa sou "paeis na faeis" laleis...epinas tzai ekatalave to i pethera...en tzai gelas tis! :p
En opws tis giagiades pou an faeis oullo to fai sou laloun...Maaana mou tzai peina akoma to mwro (estw tzai an eisai kotzam gaaros) an den to kameis guallin to piato sou pale laloun "Mana mou en tou arese tzai emeine nistiko to mwro"

dokisisofi said...

Κι όμως σάηκ υπάρχουν τουρκοκύπριοι που ξέρουν καλύτερα ελληνικά από μας. Τα ελληνικά δεν είναι μόνο θέμα καταγωγής αλλά και παιδείας.
Περίμενε να βγουν τα αποτελέσματα των εξετάσεων στα ελληνικά με μέσον όρο 8/10 και θα καταλάβεις τι εννοώ.

Anonymous said...

Εγώ όσους ακούω που την τηλεόραση μιλούν όπως τους πακιστανούς. Μόνο ο Χριστόφιας τα μιλά σχετικά καλά.

dokisisofi said...

8/20 ήθελα να πω

babe in the city said...

"Μόνο ο Χριστόφιας τα μιλά σχετικά καλά"
LOL