»

Sunday, May 17, 2009

Κτύπα τη μητέρα σου

Σήμερα έφα την πρώτη μου ππουνιά! Νομίζω δηλαδή. Είπαν μου ότι όταν το νιώσω θα είμαι σίγουρη γι΄αυτό, and I kinda was.

Έshει μέρες τωρά που ππέφτω ανάshελα (κατόπιν σχετικών οδηγιών, από ειδικούς πάντοτε - βλ. φίλες και γνωστές) τζιαι καρτερώ να κάμει καμιάν κίνηση. Έshει πολλύν τζιαιρό να πάω γιατρό για να το δω στο μόνιτορ, τζιαι εν είχα σημεία ζωής. Ήμουν στα πρόθυρα να αγοράσω δικό μου μηχάνημα υπερήχων για να το θωρώ κάθε μέρα. Σκεφτόμουν πού στο καλό μπορεί ναν τούντο πράμα που εν 20 ολόκληρα εκατοστά curled up τζιαι να μεν το νιώθω;

Δεν ένιωθα τίποτε για το οποίο να είμαι σίγουρη, όμως: τζιαμέ που νόμιζα ότι το είχα νιώσει και άρπαζα την σκεμπούα μου με συγκίνηση και υπερηφάνεια, έπαιζεν μια πουρού τζιαι εκαταλάβαινα ότι εν τα άντερα μου που εκατσιαρίζαν τόσην ώρα.

Σήμερα αυτομόλησα τζιαι εγύρισα μπρούμυτα.

Πρέπει να το επίττωσα τζιαι να δυσπύρκασε, γιατί σε μισό λεπτό ένιωσα μια μικροσκοπική αγκωνιά (αρέσκει μου που εκατάλαβα τζιαι τι μέρος του σωματιδίου ήταν).

Ήταν πάρα πολλά ωραία :))))))

Έθελα να μείνω έτσι αλλά ελυπήθηκα το, μπας τζιαι δεν ανάπνεε.

Ήταν πάρα πολλά ωραία :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

21 comments:

Ggirl said...

Εν υπεροχα, delightful, συντομα θα το νιωθεις όλο και ποιο συχνα, εννεν πολλα ωραια; Είδες που βάλλω κοματα :) φιλια

thalassamov said...

Μάνα μου το ρε, το σαικούιν τζούνιορ!!!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
άχου, εγλύκανες μας πολλά Κυριακή νύχτα!!!

Φιλούθκια σου πολλά!

Diasporos said...

Μα είδες εντα περίεργο τζιαι θαυμαστό πράμα ρέ sike???!! :-) Σάν πώς τζιαι αγκάλιασε σε ενας φίλος σου καλός. Κόμα που εννα το δείς να δείς τί όμορφα που έναι. Άσε που σου λαλούν πελλάρες οι διάφοροι, it's like suddenly having a family you actually like...

Leni said...

Μάνα μου ρεεεεεε!!
Χεχε, επήε να σε ισιώσει :Ρ
Μα εν 20 εκατοστά μάνι μάνι;!
(φτου φτου) μάσιαλλα σας! :)

sstamoul said...

:-) Τούτο το "συγκινητικό" μου έφτιαξε τη μέρα...!

SKonte said...

prepei na sai 4-5 minon? i ginaika mou en 5 minon kai akoma en to niosame

Πρασινη νεραιδα said...

σαικουιν τζουνιορ:"ο αγωνας τωρα δικαιωνεται"!

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ said...

wow

Καλή λευτεριά. Και καλή διασκέδασηηηηηηηηηηηηηηη


Ντρέπομαι, τόσο καιρό ενόμιζα ήσουν μαθήτρια..

Gourounella said...

Μάνα μου!! Είναι και η αδερφή μου έγκυος και δεν με αφήνει να αγγίζω πάνω στην κοιλιά της! Τωρά τελευταία αφήνει με αλλά νευριάζει!! Θέλεις να βρεθούμε να τζίσω πάνω στη δική σου! Ξέρεις, μεν περιμένεις να συγκινηθεί κανένας παραπάνω που την γουρούνα που θέλει διακαώς να γίνει μάνα!!

Saigon & Baygon Inc. said...

Καλώς τα τα καινούρια σκιρτήματα... :-)
(Πραγματικά απορώ πώς κατάφερες και ξάπλωσες μπρούμυτα - εμένα με ενοχλούσε από το δεύτερο μήνα και το έκοψα)
Σφιχτή αγκαλίτσα από μας!

Saigon

nic said...

μάνα μου ρεεε

ακούεται ωραίο αλλά προσωπικά νομίζω εν νεκατσιαστικό να νεκατώννεται κάτι μες την τζοιλιάν σου τζαι να θωρείς, να το νώθεις πόξω

τζαι μεν μου πεις να τζίσω να το νώσω τζι εγώ

ανατρίσιασα πιλέ

Sike said...

piglet, παραδόξως εν με πειράζει να ντζίζουν (καλοπροαίρετα και χωρίς μανιακό τρίψιμο) πάνω στην τζοιλιά μου αλλά καταλαβαίνω απόλυτα γιατί κάποιες εν θέλουν. Για τον ίδιο λόγο που δεν πιάνεις την τζοιλιά, τα βυζιά ή τον κώλο του οποιουδήποτε επειδή μεγάλωσαν!

neerie μεν φοάσαι, προσκλήσεις από μέρους μου εν έshει :Ρ Είπαμε, άλλο να ακουμπήσεις φιλικά και καλοπροαίρετα για ένα δευτερόλεπτο, και άλλο να τρίφεσαι ούλλος πάνω τζιαι να καρτεράς να φάεις τον κλώτσο. It´s all mine :P

φλεγόμενε, να ντρέπεσαι! Δεν φατσάρω σοβαρός επιστήμων; [αν μου το ελάλες τούτο βλέποντας με -and you would, να ξηγούμαστε- ήταν να πάρω πάνω μου. Αλλά αν το εσύγκοψες μόνο που τα γραψίμια μου, εν ανησυχητικό και χρήζει εξέτασης :)]

νεράιδα, and for the rest of my life...

skonte, 4,5 - εννάμαστε σειράες :D Να shαίρεστε, σημαίνει εν τζοιμισμ- φρόνιμο. Βtw, καμία σχέση με «φτερούγισμα» όπως μου ελέαν. Ήταν shέρι, καθαρό.

λενη, 20 εκατοστά που την κουρία ως το κωλί!

σμάιλς ττου ωλλ :] :]

the bastard; unshaved. said...

Χεχε.. έτυχε να περάσω που κοντά την εγκυμονοσύνη (όχι δεν ήμουν εγώ έγγυος) τζαι είναι όμορφο πράμα, αν τζαι κάποτε κουραστικό.

Άτε απόλαυσέ το.

Τζαι να ππέφτεις ανάσκελα γιατί εν κρίμα το σικούι.

apparos said...

:)

Chocolat said...

Σνιφφ σνιφφ!!!

(ρε φίλε, κάτι έπαθα τελευταίως, συγκινούμαι πολλά με το σικούδιν)

Μόνο πλς, μεν αρκέψετε με το αιώνιο κλισέ "εννα γίνει ποδοσφαιριστής", επειδή αν εν αγκωνιά που έφαες, μάλλον θα παίζει χαντμπολ!! :)

dokisisofi said...

δως τηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηης
:PPPPP
( αγαπησα το τουντο μωρόν, εν πράμα;; αν το ξαναπιττώσεις εννα σου στείλω την αστυνομία)

DNA said...

Manoula tin eshei pu thelei na ishiosei oullon to kosmo (kapote me ksilo too) at least the little one mporei na riksei kai kamia ppounia unlike the mother mu miniskei sta pofisista je blogging tus makkonenous (pu theloun ishioma ennoo). By the way esena an epeftan pano su 10 kila nefra, petses, milles, titsi kai kokkala itan na su aresei? Oi mian agkonia alla karate tha ekamnes knowing you...

dokisisofi said...

τι ακριβώς ήπιε ο προλαλήσας;

SKonte said...

orkizomai kai se mena dimiourgithike ayti i aporia gia ton prolalisanta!

Sike said...

lol, νομίζω Lactalins

Anonymous said...

awwwww!
:)