»

Saturday, May 9, 2009

In one of those moods...

Τωρά πρέπει να κάθουμαι δαμέ όπως τον χάχα τζιαι να look busy ruling the world αντί να πάω να ππέσω που είμαι λυμένη, επειδή τζείνος έπιαεν να κάμει τες δουλειές τζιαι φυσά τζιαι ποφυσά επειδή ένι φτυχά (σαμπώς τζι εν καμιά οκέλλα) τζιαι λαγκοδέρνεται μόνος του.
H ανάρτηση έχει αυτοκαταστραφεί. Πιλέ.
Τζιαι τωρά πάει τζι έρκεται με τη σίκλα τζιαι ππουφφουρίζει τζιαι μισά με που κάθουμαι δαμέ τζι εν κάμνω τίποτε. Τζι αν του ππέσει τζιαι τίποτε ή αν δώκει πούποτε τζιαι φάει την χαμέ, νιώθουμεν τζι οι θκυο ότι εν εγώ που φταίω.

It's one of those times που ούτε μπορώ να προσφερθώ να βοηθήσω (θα απαντήσει εξουθενωμένα και με ανωτερότητα ότι δεν χρειάζεται να κάμω τίποτε), αλλά ούτε τζιαι να απλώσω ζάμπα γιατί εννά νιώσει δουλάρα.

Αrgh.

Observe the label.

8 comments:

Anonymous said...

en gia ton xaspa pou milas? :P

Diasporos said...

Με νιώθεις τίποτε άσχημα. Που εννα κλαίει το κοπελλούιν η ώρα 11, 2, 5, 8 το πρωί κάθε μέρα για 6 μήνες, εννα παίζει πελλό τζιαι εννα σηκώννεσε εσού, ειδικά αν θηλάζεις. Θα κάμνει μίλλες, να πηαίννει δουλειάν εχτός σπιθκιού (που σημαίνει ουσιαστικά διακοπές, έτσι θα το δείς, ακου με) τζιαι δέ θα δουλεύκει οσον εσύ ότι τζιαι να έχετε συζητήσει. Άκου με. Άρα μέ νιωθεις άσχημα τίποτε μα τίποτε. Να απλώσεις όση ζάμπα θέλεις καλή μου.

Sike said...

μάνα μου ρε
ήταν πολλά καλός μαζί μου όταν ετέλειωσε :|

dokisisofi said...

τζιαι είπες να πιάσεις το πετσί να τραβήξεις μια στο ποστ για να πεις ότι κάπως συνέβαλες και εσύ στην καθαριότητα..
( πόσα του διάς την ώρα; :PPPP)

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ said...

τα πρώτα 156 χρόνια εν τα δύσκολα

μετά ούλλα σάζουν

Αχάπαρη said...

autokatastrafiken? gmt exasa tpt kosmoistoriko?

Chocolat said...

Πάντως έχω κι εγώ την αιώνια απορία: Υπάρχει κάτι στο DNA τους που λαλεί ότι δεν μπορούν να αναλάβουν οποιαδήποτε ευθύνη; Τζε, somehow, by divine providence, EVERYTHING seems to be our fault?

Έπιαν με πολλά τζίνο. Νομίζω θα αναθεωρήσω τα σχέδια μου. Εν είμαι έτοιμη για απόπειρα αυτοκτονίας.

Μόρνινκ λοβ.

Diasporos said...

chocolat
να παρακαλείς να εν μικρός ο λάκκος που θα ππέσεις μεσα. Αμαν λείψουν τα μέλια εν σιειρόττερον το πράμαν.