»

Friday, May 22, 2009

Τα Σημεία των Σφαιρών: Προς Κορινθίους SMS

  • Προς σουτιέν εγκυμοσύνης: You just had to look so ugly, didn't you?
  • Προς πωλήτρια στο Dumb Art: α) ΗΡΤΑ ΓΙΑ ΣΟΥΤΙΕ. ΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΜΑΓΙΩ (θέλω αλλά όι που δαμέ), OYTE ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΤΖΙΑ, ΟΥΤΕ ΒΑΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΣΟΥΤΙΕ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ, ΟΥΤΕ ΝΥΧΤΙΚΟ, ΟΥΤΕ ΘΚΥΟ ΣΟΥΤΙΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ. ΤΖΙΑΙ ΜΕΝ ΘΙΓΕΣΑΙ ΠΟΥ ΕΝ ΚΑΜΝΩ ΠΑΡΤΥ ΣΤΗ ΘΕΑ ΤΩΝ ΛΩΞΑΝΤΡΟΣΟΥΤΙΕ ΣΑΣ. Εβάλετε μου τα τζι εσείς δίπλα που τα σέξυ τζιαι τα πρόστυχα τζιαι καρτεράτε να τα γοράσω; Θκυο-θκυο μάλιστα; β) Πού πάεις κυρία μου με το 38Ε;;; Ya coming to me??? Ενόμιζα αξάμοσες με, like;;;
  • Προς τύπους στη μέση του Ντέπεναμς ατ δε Μωλλ που πλασάρουν είδη μανικιουρικής και σε πλησιάζουν με ύφος χασιμιό και χαντοπάλαβο (ο κοντός ιδίως) ρωτώντας "κκαν άι ασκ γιου σάμθιγκ;" και νομίζεις ότι εν χασιμιοί και χαντοπάλαβοι που θέλουν να ρωτήσουν τι ώρα κλείνει το μωλλ και στήνεις ένα πρόθυμο αυτί όλο ετοιμότητα να βοηθήσεις και σε ρωτούν αν σου αρέσει να φροντίζεις τα νύχια σου: ΌΙ ΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΚΕΙ. ΕΠΡΗΣΕΤΕ ΜΑΣ ΜΑΝΝΟΠΡΗΧΤΑΚΙΑ. Τζιαι κόψετε το ύφος του κλαμένου μπουτιού (teehee) άμα μου μιλάτε.
  • Προς ενδυματολόγο Αιμιλίας Κενεβέζου: Επιτέλους αλλάξαν σε ή είshες θεία φώτιση;
  • Προς εαυτόν: Γιατί να θέλω τα παραπάνω πράματα άμαν είμαι παττισμένη;
  • Προς παπούτσια ψηλά με ψάθινη σόλα και μπικίνι με τιράντες που ξεκινούν μεταξύ των βυζίων: Γιατί εγεμώσετε τους τόπους τωρά που εν μπορώ να σας φορήσω; Πέρσι που σας εγύρεφκα πού ήσασταν;

9 comments:

ρίτσα said...

πολλά όμορφο αρωματούι, χμμμ, εν σε φαντάζουμουν πολλά των μπιχλιμπιδιών.

άηστα σουτιέ, το θέμα είναι πως τα βυζιά σου εννα γίνουν το όνειρο κάθε άντρα!!

Leni said...

Τι ανυπόθετα που εν τα Dumb art;;; Τζαι εν τζαι πάρα πολλά ακριβά για τα κομμάθκια που πουλούν. Τζαι εν τζαι πολλά πρίχτησσες οι πωλήτριες. Μάνα μου ρε, πρέπει να πηαίνεις τζιαμέ α..;

Ρε τζείνοι του Μωλλ εν παντού. Ήταν τζαι στην Αγγλία παντού τζαι ήταν το ίδιο πρήχτηες τζαι είχαν το ίδιο παραπλανητικό ερωτηματικό ύφος.

Μα της Κενεβέζου έραφκεν της μια μεγάαααλη κυρία. Αλόπως άρκεψε τζαι'γοράζει.

Τρίτελευταίο σφαιρικό σημείο: Μέρφυ μάνα μου, Μέρφυ!

Anonymous said...

38E??? xriste mou!! ma poso eggyos eisai eipamen?? (oksa itan panta plousia ta elei sou??)

Sike said...

rits, τούντο άρωμα εγύρευκα το ούλλη μου τη ζωή. Έχει τη μυρωδιά που βγαίνει από το Lush όταν περνάς πόξω :] Τα βυζιά-όνειρο, εννοείς πριν ή μετά ποννα πιάσουν τα όρη και τα παραρά; Τωρά συνάεις τα που πουκάτω που τες μασχάλες μου. Που λαλεί ο λόος α.

Λένη, κλίνω προς το συμπέρασμα ότι οι εν λόγω πωλήτριες κάτι έχουν, κάτι τους κάμνουν τζι εν έτσι. Μαν, λάικ. Eγέμωσεν ο τόπος πρήχτηες. Για την Κενεβέζου, θυμούμαι τζι εγώ ότι και καλά έραφκεν της κάποια, αλλά εν εθωρκούνταν.

Κέηκ! Ίσως να μην υπάρχει πιο παραπλανητικό πράμα που το να πεις ότι ΕΓΩ φορώ 38Ε τζιαι ΠΑΛΕ ΣΦΙΓΓΕΙ ΜΕ. Αχαχαχαχ. Εν καταλάβω ρε φίλε. Ο χάσπας λαλεί αν χρειαστεί να δώκουμεν που το παράθυρο κάτω, να βαστούμε τούντο σουτιέ τζι εννά μας σώσει (τάχα αερόστατο).

Αχάπαρη said...

re ma i kenevezou enen pou ton paraika pou ntinetai? kati tethkion epire to mati mou diladi.
btw akoma pou eisai me ta soutien! meta pou na theleis potsina pou en me parathiroui na deis xazin :)

Πρασινη νεραιδα said...

γιαξ!τα σουτιεν με το παραθυρουιν!!γιαξ λεμε!

για το μωλ, πηγα το φλεβαρη μες στα ντεμπεναμς κ ηταν μια τυπισσα που ξαφνικα επιασε το χερι μου κ μου λεει"ειναι φυσικα τα νυχια σου"?
μολις ειπα ναι, αρχισε να λιμαρει, οχι το πλαι, αλλα απο πανω, χωρις καν να με ρωτησει.
την πηρε και τη σηκωσε!

dokisisofi said...
This comment has been removed by the author.
dokisisofi said...
This comment has been removed by the author.
Arahni said...

παιδκιά λείπω πολλήν καιρό γιατί που τούτα που είπετε μόνο την Αιμιλία Κενεβέζου κατάλαβα τζαι το 38Ε. Μα αντί να χαρεί ο χάσπας έχει και άποψη για το αλεξίπτωτο;