»

Friday, May 1, 2009

Fee Fi Fo Fum

...ή "Death at Carrefour".

Ότι πάσχω από οξεία (οξεία, όμως) οσφρήτιδα το υποψιάστηκα πριν μέρες όταν, μπαίνοντας μέσα ο χάσπας, έχοντας καπνίσει ένα τσιγάρο στο μπαλκόνι, ήταν να ππέσω χαμέ να λαχταρώ: "Μα άλλαξες μάρκα;;! Τι έκαμες;! Έπιασες ποτζείντα φτηνιάρικα τα ζολερά;;; ΑΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΡΕΞΕ ΤΖΕΙ, ΜΕΝ ΕΡΚΕΣΕ ΔΑ ΔΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ!!!". Μου απάντησε ότι τίποτα το διαφορετικό δεν έκανε και με λίγη καλή θέληση το συμβάν ξεχάστηκε.

Το κακό συνεχίστηκε για μερικές μέρες. Όποτε ξανάμπαινε στο σπίτι μετά από τσιγάρο, έθελα δήμμα. Υπήρξαν κι άλλα περιστατικά, κατά τα οποία έπιασα τον εαυτό μου να κοιτάει μανιωδώς γύρω γύρω να βρει την εστία του ζόλου και να απορεί.

Χτες στο σούπερμάρκετ, ήταν να πεθάνω. Επέρνουν που τα αλλαντικά, ήταν να φιρτώ. Eβρώμεν πεθαμένους. Επέρνουν που τα τυρκά, ήταν να φύει η κκελλέ μου. Εβρώμεν πόθκια. Στα λαχανικά, εδίαν μου το κτυπημένο μήλο, το λυμένο αγγούρι και το πατημένο μαρούλι. Στις ντομάτες, αλληθώρισα. Περιττό να σας πω για τα ψάρια και τις γατοσκυλοτροφές. Μυριζόμουν τα συστατικά των κονσέρβων και τι έφαγε το μοσχάρι πριν γίνει μπιφτέκι (να μεν πούμεν τζιαι καμιά λαφαζανιά νάshει action;). Μυριζόμουν πόσο ήπιε ο βούλγαρος που τύχαινε να ψωνίζει τα ίδια πράγματα με μένα και τον έβρισκα δίπλα μου σε όλους τους διαδρόμους. Μυριζόμουν τον κόπο και την κούραση της δουλειάς σε κάποιους άλλους (βλ. δρωματίλα). Μυριζόμουν ποια μωρά (αλλά και μεγάλοι) εθέλαν πέταμαάλλαμα. Αλλά μυριζόμουν και τους φρεσκολουμένους και έθελα να δώκω μες την αγκαλιά τους και να τους ζητήσω να με παίρνουν μαζί τους. Στα shampoo και τα σαπούνια ήταν υπέροχα... Έθελα να κατασκηνώσω. Ένιωθα όπως ο Μελ Κίψον στο What Women Want, που ήταν να κρεπάρει η τζιεφαλή του που τες γυναικείες σκέψεις που άκουε συνέχεια όπου επήαιννε. Πραγματικά. Ένιωθα ότι είχα πάνω μου ένα ραντάρ που μυριζόταν τα π-ά-ν-τ-α. Ένιωθα ότι είχα την Έκτη Αίσθηση (Ι smell dead people).

Σήμερα, όμως, απόλαυσα τη μυρωδιά των πεύκων στην παραλία με τα κίτρινα πλαστικά κρεβατάκια, την οποία δεν συνηθίζω γιατί τα κρεβατάκια έχουν μόνο μία στάση. Μπόνους: Όταν η μυρωδιά των πεύκων σας θυμίζει τουαλέτα, σημαίνει ότι το pine-perfumed παπί σας είναι μεν πετυχημένο, αλλά αλλάξτε το γιατί είναι κρίμα να σας συμβαίνει αυτό.

Απόψε έκανα ένα μίνι window shopping στη Μακαρίου: όπως τους shύλλους που they mark their territory, εδιούσαν μου ούλλες οι γωνιές τζιαι τα σοκάκια που σημαδευτήκαν, ιφ γιου νόου γουώτ αμήν. Mυρίζουμαι τα πάντα, μαν. Ξέρω πότε και με τι ελουθήκετε. Πότε και πόσο ήπιετε. Είμαι μες την πέτσα σας.

Αν έχουμε ωριλά στο ακροατήριο, παρακαλώ να μας πει αν γίνεται να μυρίζομαι και το μέσα της μούττης μου - πριν να μου γυρίσει (τζι άλλο).


Το μόνο που δεν μυρίζομαι είναι τα νύshια μου. Ψες, για παράδειγμα, ούτε υποψιάστηκα το μέγεθος της ανυποθεθκιάς (!!!ΜΑΝ, LIKE!!!) του Love Actually και συνεπώς έχασα 2 ώρες που τη ζωή μου (1,5 το έργο, και μισή να μεν το χωνεύκω).

Tέλος πάντων. Ως πάρατζει.

18 comments:

dokisisofi said...

ξέρεις ήντα κουβέντα μου αρέσκει στα κυπριακά αντί για το μυρίστηκα;
το "έδωκεν μου". Διότι μόνο το ευγενές κυπριακόν ιδίωμα θεωρεί ότι εν ο βρώμος ή το άρωμα των άλλων που ευθύνονται για την αηδία/ευφορία μας. Ενώ εσύ αποδεικνύεις ότι άλλο πράγμα το μυρίζω άλλο το μυρίζομαι. Το "διά μου"είναι και τα δύο έχω να πώ.

( πότε να περάσω να πάρω το νόμπελ παπαρίας μου;)

Saigon & Baygon Inc. said...

Κουράγιο, καλή μου... Έρχονται μέρες 'μυρωδάτες'! LOL

Saigon

Υ.Γ.: Να πείσεις τον άντρα σου να το κόψει το ρημάδι το τσιγάρο! Θα διακόπτει το παιχνίδι για να βγει έξω να καπνίσει? Ή μήπως θα παίρνει αγκαλιά το μωρό και θα μυρίζουν τα χέρια του, τα ρούχα του, το δέρμα του, το χνώτο του... Δε νομίζω να του αρέσει σαν σκέψη.

Marl3n said...

OMG! Emetamorgw8ikes ston Jean Baptiste Grenouille tou The Perfume: story of a Murderer. Excellent book and a terrific movie!!! You should check it out.
(alla de nomizw na eisai toso paaranoa oso o Jean Baptiste ;p)

evlampia said...

mono misi ora sou epire na xeperaseis poso moufa itan to love actually? egw akoma en to xoneukw! ti malakia xriste mou! ase na men to skeftoume k sigxizoume.

ρίτσα said...

εν σου εμύρισε τπτ που να θέλεις να το φάεις να στέλλεις τον χασπαν σου να βουρά να το έβρει για να μεν ιφκει πας το μωρό κλπ

ε όι, μα να μεν είσαι μια κλασσική κύπρια έγκυος;

the bastard; unshaved. said...

Ωραία!
Μπορείς να μυριστείς τζαι την γρίπη των χοίρων δηλαδή;

(Όσο για τα κίτρινα πλαστικά κρεβατάκι, +1 )

Κουνούπι said...

ααα έννα γίνεις σπαστική σαν την αρφή μου που εν με αφήννει να βάλω ούτε αποσμητικό αμαν εν σπίτι!!!

Πρασινη νεραιδα said...

ta xeirotera einai ta after shave(gia na sinexisw tin kouventa tou kounoupiou) pou rixnei o allos 2 fores panw tou k meta kovei voltes sto spiti mexri na pe8anoun oloi oi zontanoi organismoi....


i smell dead people?!
muahahahahahahaha

sstamoul said...

Μια χαρά πας, το μωράκι σου κάνει καλή δουλειά με τις ορμόνες σου... (Σε λίγο θα σου περάσει η "οσφρήτιδα" και ίσως αρχίσουν οι καούρες!)

Ρε συ, το love actually θέλει Χριστούγεννα και τέτοια χαζοχαρούμενη ατμόσφαιρα. Εκείνες τις μέρες είναι μέχρι και καλούτσικο! Πού πάς Μάη μήνα να δεις Χριστουγεννιάτικη ταινία;

Diasporos said...

Xaxa εννα περάσει σύντομα. Έσιει τη σοφίαν του το κορμίν τζιαι προστατεύκει το μωρό σσου που τες ψατζιές. Αμαν γεννήσεις εννα φύει τούτον, για να μέ σου διά ο βρώμος των κακκών τζιαι να ανακατσιάς. (αλλάσαμεν 10 πανιά την μέραν Χ2, επέρασεν της Αγάπης αμέσως το 'ούφφου ήντα μπου βρωμεί' χαχα)

Leni said...

Εσκέφτης να ήσουν πάντα υπεροσφρητική;

KAMA-SIAS said...

Το να εισαι εγκυος τελικα ειναι τζιει που την εμπειρια... απολαυσε την και για μας που δεν -τουλαχιστον σ αυτη τη ζωη!

Chocolat said...

Μόνο ηθικά μπορούμε να σου συμπαρασταθούμε, δυστυχώς!!

Εγώ νομίζω να κόψει ο χάπις το κάπνισμα ΠΑΡΑΥΤΑ και να αποφεύγεις τους δημόσιους χώρους με μυρωδιές!

Όσο για το Love Actually, πάλε δεν μπορώ να βοηθήσω, εφόσον εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω στην τηλεόραση τη νύχτα χωρίς να με πάρει ο ύπνος!!

Μόνο καμιά Κυριακή απόγευμα βλέπω chick flicks χωρίς να ποτζιμηθώ, ειδικά άμαν παίζει μέσα ο Μάθιου!! Αααχχχ!! Είδα τον πάλε σήμερα τζι έλισα!! Στο λαβ άκτουαλι ποιος παίζει;

Κισσες λοβ, εντ χανγκ ιν δερ!!

Sike said...

ωστέ εν έχουμε ωριλά, α; :/

keep the wisdom coming, διάσπορε :)

saigon, αυτό είναι work in slow progress...

marlen, ναι!!! ήξερα ότι εκτός από τον Μελ Γκίπσον, μου θύμιζα και κάποιον άλλον!

κουνούπι και νεράιδα, είσαστε αδέρφια;

evlampia, sstamoul και chocolat, dont get me started με το Love actually γιατί σίγουρα θα με πιάσουν οι καούρες.

λένη :) όντως, εκτιμάς το "φυσιολογικό" μετά από μια έξαρση υπερβολής και καταλαβαίνεις πόσες νορμάλ λειτουργίες σου θεωρείς δεδομένες...

δόκη, αν έπρεπε να καταλάβω πε μου τζιαι να το ξαναθκιαβάσω...

ρίτσα, μπάσταρδ, διούν μου τα πάντα! Αλλά, ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν μου ανοίγουν και την όρεξη μαζί :Ρ [Αναλαμβάνονται εργασίες (διατρήσεις, μεταλλορύξεις, ανίχνευση ποσότητας κεριού στα αυτιά ή αλουσίας στις μεσοδακτυλιές, κ.ά) - τιμές παράλογες, προλάβετε!]

kamasia, αν έχεις μέσο, επίλεξε να επανέλθεις ως κανένα ζώο με μικρότερη περίοδο κύησης γιατί 9 μήνες τσας βαρκέσαι :/

drakouna said...

Κάτι μου θυμίζει αυτό... εμένα εβρώμεν μου το πουμέσα του αρμαρκού μου και δώστου σαπουνάδες και πλύμματα ρούχων...

nic said...

Sentinel στο θηλυκό του.

Ελπίζω να μεν σου μείνει αϊπιν.

Από ακοήν πώς τα πάεις; Είναι κάποιες μανάδες που μετά τη γέννα αναπτύσσουν εξαιρετική ακοή τζαι πετάσσουνται πάνω στη μέση συζήτησης στο σαλόνι επειδή ακούσαν το μωρό που αναστέναξεν στο δωμάτιον του πάνω δεξιά τζαι μετά αριστερά στο τέλος του διαδρόμου με την πόρτα κλειστή.
Τζι εσύ στο σαλόνι παραξενεύκεσαι τζαι φοάσαι ότι εκούφανες.

Demis G said...

The curse of the cat woman..

Seriously..

Κουνούπι said...

όχι - θέλεις να γίνεις εσύ το αδέρφι μου; :Ρ