Σήμερα ελυπήθηκα πάρα πολλά, όπως λυπούμαι κάθε φορά που ακούω για κάποιον που αυτοκτόνησε.
Το άτομο που μου ανήγγειλε την είδηση ότι κάποιος πήδηξε από γεφύρι και πέθανε, πρόσθεσε ότι θεωρεί αυτούς τους ανθρώπους δυνατούς γιατί «άμαν ξέρεις ότι εννά ππηδήσεις τζι εννα πεθάνεις τζιαι πάλε κάμνεις το, είσαι δυνατός».
Διαφώνησα. Ούτε θαραλλέο το βρίσκω, ούτε αξιέπαινο. Θεωρώ πάρα πολύ λυπηρό το ότι τόσο πολύ απελπίστηκε ο άνθρωπος, που τυφλώθηκε και δεν έβλεπε άλλη διέξοδο στα προβλήματά του. Θεωρώ την απελπισία, βασικά, πάρα πολύ λυπηρό πράγμα. Κατανοώ πλήρως πώς μπορεί να σε κυριεύσει, αλλά παράλληλα πιστεύω ότι όλα λύνονται, ή αν δεν λύνονται τουλάχιστον αντέχονται. Κανένα πρόβλημα, πιστεύω, δεν αξίζει να σκοτωθείς γι’ αυτό και επίσης πιστεύω ότι αν υπήρχε η δυνατότητα, ή υποθετικά μια δεύτερη ευκαιρία, οι αυτόχειρες δεν θα το ξανάκαναν.
Ό,τι κακό κι αν έπαθες, ό,τι κακό κι αν έκανες, you can always sit it through και κάποτε θα περάσει αυτό που νιώθεις. Αν πρόκειται για κακό που εσύ προκάλεσες, ταπεινώθου και απολογήθου, προσφέρθου να επανορθώσεις, ή ακόμα να πάεις φυλακή. Αν πρόκειται για κακό που έπαθες και είναι αβάσταχτος ο πόνος, πάλε κρύψε τζι άντεξε τζι εννά περάσει.
Λυπούμαι πάρα πολλά άμαν αυτοκτονούν. Ειδικά αν είναι για ερωτικές απογοητεύσεις (τζιαμέ νευριάζω τζιαι λλίο τζιόλας), οικονομικά ή οικογενειακά προβλήματα. Εν αβάσταχτο το χρέος; Έπαιξες τα ούλλα στα χαρτιά; Ζήτα συγνώμη, κλάψε, τζιαι πήαιννε φυλακή. Εν μαλακία να αυτοκτονήσεις, τζαι ξέρεις ότι έτσι λέξεις δεν τες χρησιμοποιώ εύκολα. So much guts to end your own life, no guts to face your problems? I find that ironic (δανεικό το quote).
Λυπούμαι πάρα πολλά άμαν αυτοκτονούν. Θα μπορούσα να το αναλύσω πιο καλά το θέμα, αλλά είμαι πολλά λυπημένη άμαν αυτοκτονούν.
Το άτομο που μου ανήγγειλε την είδηση ότι κάποιος πήδηξε από γεφύρι και πέθανε, πρόσθεσε ότι θεωρεί αυτούς τους ανθρώπους δυνατούς γιατί «άμαν ξέρεις ότι εννά ππηδήσεις τζι εννα πεθάνεις τζιαι πάλε κάμνεις το, είσαι δυνατός».
Διαφώνησα. Ούτε θαραλλέο το βρίσκω, ούτε αξιέπαινο. Θεωρώ πάρα πολύ λυπηρό το ότι τόσο πολύ απελπίστηκε ο άνθρωπος, που τυφλώθηκε και δεν έβλεπε άλλη διέξοδο στα προβλήματά του. Θεωρώ την απελπισία, βασικά, πάρα πολύ λυπηρό πράγμα. Κατανοώ πλήρως πώς μπορεί να σε κυριεύσει, αλλά παράλληλα πιστεύω ότι όλα λύνονται, ή αν δεν λύνονται τουλάχιστον αντέχονται. Κανένα πρόβλημα, πιστεύω, δεν αξίζει να σκοτωθείς γι’ αυτό και επίσης πιστεύω ότι αν υπήρχε η δυνατότητα, ή υποθετικά μια δεύτερη ευκαιρία, οι αυτόχειρες δεν θα το ξανάκαναν.
Ό,τι κακό κι αν έπαθες, ό,τι κακό κι αν έκανες, you can always sit it through και κάποτε θα περάσει αυτό που νιώθεις. Αν πρόκειται για κακό που εσύ προκάλεσες, ταπεινώθου και απολογήθου, προσφέρθου να επανορθώσεις, ή ακόμα να πάεις φυλακή. Αν πρόκειται για κακό που έπαθες και είναι αβάσταχτος ο πόνος, πάλε κρύψε τζι άντεξε τζι εννά περάσει.
Λυπούμαι πάρα πολλά άμαν αυτοκτονούν. Ειδικά αν είναι για ερωτικές απογοητεύσεις (τζιαμέ νευριάζω τζιαι λλίο τζιόλας), οικονομικά ή οικογενειακά προβλήματα. Εν αβάσταχτο το χρέος; Έπαιξες τα ούλλα στα χαρτιά; Ζήτα συγνώμη, κλάψε, τζιαι πήαιννε φυλακή. Εν μαλακία να αυτοκτονήσεις, τζαι ξέρεις ότι έτσι λέξεις δεν τες χρησιμοποιώ εύκολα. So much guts to end your own life, no guts to face your problems? I find that ironic (δανεικό το quote).
Λυπούμαι πάρα πολλά άμαν αυτοκτονούν. Θα μπορούσα να το αναλύσω πιο καλά το θέμα, αλλά είμαι πολλά λυπημένη άμαν αυτοκτονούν.
22 comments:
Όπως είπες τζαι εσύ, εν δυνατό να θεωρηθεί δυνατός κάποιος άμα αδυνατεί να εύρει μια διέξοδο τζαι μια λύση, τζαι καταλήγει στην αυτοκτονία;
Μάλλον δεν είχε εκτίμηση ούτε για τον εαυτό του, ούτε για τους άλλους που αφήνει πίσω του, αλλά τζαι ούτε για την ίδια τη ζωή.
Εν γι' αυτό που λέμε λλιος εγωισμός μέσα μέσα δεν βλάφτει κανέναν.
Τζαι το χειρότερο είναι να μεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τες συνέπειες των πράξεών σου.
Ακόμα πιο τραγικό εν άμα εν πετυγχαίνει η απόπειρα τους.
Είχα διαβάσει άρθρο για μια κοπέλα που ήπιε μια φάουσα ασπιρίνες, έπαθε υποπίεση αλλά επρολάβαν την, όμως έχασε τα πόδια της που γάγγραινα ως αποτέλεσμα. Τελικά όμως εδέχτηκε ψυχολογική βοήθεια και έγινε αθλήτρια των παραολυμπιακών.
Άρεσε μου πρόσφατα που εδιάβασα ότι η εκκλησία τα τελευταία χρόνια κηδεύει τους αυτόχειρες γιατί σημαίνει ότι εν ήταν καλά. Εν που τες λλίες χειρονομίες που δείχνουν προσπάθεια εκσυγχρονισμού.
Sugnwmi gia ta greenglish ma den exw greek fonts sto sugkekrimeno keyboard.
Sike,
aggikses polu evaisthito thema. Nai h aftoktonia den einai lush...kai nai einai arketes fores kai endeiksh deilias...sumfwnw pws prepei na eisai polla mannos na aftoktoniseis gia erwtikes apogoitefseis etc.
Afto pou eipe to filiko sou atomo "pws htan dunatos" einai diastrevlwmeni apopsh enos thematos sthn psuxologia kai sta frensics.An kapios apofasisei na aftoktonisei kai fkei panw se mia taratsa kai apla tsirilla tha aftoktonisw tote to pio pithano einai pws de tha to kanei dioti he just wants attention,to be noticed,to be heard.An to kamei dioti thelei na paei pikka eitai ston kosmo pou steketai poukatw h stous astunomikous e tote pali mannos einai alla de to kserei!(kapou egine afto prosfata.kapios pige na aftoktonisei kai h astunomia mazi me psuxologous pigane gia na ton metapeisoun. O tupos stekotan wres kai den to ekane...opote o kosmos pou mazeftike poukatw arxise na tou fwnazei pws einai deilos,kai ti tha ginei tha pidikseis etc,kai o tupos gia thn pikka epidise!) Aftos pou einai apofasismenos na aftoktonisei tha to kanei xwris na to anakoinwsei kai xwris na exei theates.When u decide to die u never bargain about it. Opote den einai thema pws htan dunatos pou to ekane o sugkekrimenos,alla mallon apla apofasismenos.
Sumfwnw pws einai anandro tis pio polles fores na prakseis kati tetoio. Kai sumfwnw me ton unshaved pws llio egwismos en vlaftei. Alla afto den isxuei gia olous...uparxoun anthrwpoi oi opioi einai severly depressed,oi opioi omws oxi mono den to gnwrizoun oi idioi alla oute o periguros tous mporei na to antilifthei...aftoi oi anthrwpoi den einai se thesi -prwta na voithisoun ton eafto tous alla kai oute na voithithoun apo thn agnoia twn dipla tous.opote ta panta mesa ston egkefalo tous einai enas lavirinthos...h monh dieksodos na stamatisoun na skeftontai einai gi aftous na stamatisoun na uparxoun...kai prattoun oti prattoun...
aftous tous anthrwpous prepei na tous lupomaste...esu,o unshaved,egw kai polloi alloi san emas an vrethoume mprosta apo ena tetoio anthrwpo pou einai se tetoia fash tha to katalavume,tha to diesthanthoume kai amesws tha krousoume ton kwdwna kundinou,h akomh tha prospathisoume na mpoume ston lavirintho tou gia na tou deiksoume pws h eksodos uparxei kai den einai afth pou o idios pistevei...alloi de tha to kanoun omws afto..
opote nai h aftoktonia den einai irwismos,den einai lush...einai apognwsh. O egwismos unshaved eksafanizetai otan mpainei to depression or schizophrenia pia sto paraskhnio...Kai nai,aftoi pou menoun pisw,einai afti pou plirwnoun tis sunepeies...o aftoxeiras pote...kai afto gia mena,an den eisai depressed or shizophrenic or mentally ill, einai oti xeiroterh klironomia mporeis na afhseis sta paidia kai stous dikous sou...
ego exw 1 erwtisi na kanw ki opoios xerei pliz as mou dwsei mian apadisi.
giati arneitai o papas na se 8apsei ama exeis aftoktonisei??
8anks
sike eipe:
: Σήμερα ελυπήθηκα πάρα πολλά, όπως λυπούμαι κάθε φορά που ακούω για κάποιον που αυτοκτόνησε."
Leni apantise
"Ακόμα πιο τραγικό εν άμα εν πετυγχαίνει η απόπειρα τους"
tora egw pou gelw, ftaiw?
πρασινη νεραιδα
Επειδή μόνον ο Θεός διά ζωήν, μόνον τζιήνος δικαιούται να την πάρει πίσω. Όποιος άλλος την πάρει (μέσο φόνου δηλαδή) κάμνει πολλά μεγάλην αμαρτίαν τζαι δέ θα πάει στην παράδεισο.
Preventative measures δηλαδή.. Άκου πελλάρες.
@prasini neraida
akrivws opws to eksigise o Unshaved...upotithetai einai h megaluterh amartia!!!
skeftou oi anthrwpoi pou epilegoun euthanasia ti porta tha trwne pou thn ekklhsia kai tous papades!!
δεν βλέπω κάπου δύναμη.
απλά παραιτείσαι
όι επειδή έσιεις εναλλακτική, όι για να ξεκινήσεις κάτι άλλο, απλά παραιτείσαι, αννοίεις την πόρτα τζαι φεύκεις τζαι δεν έσιει να μετανιώσεις μετά
βασικά έχασες κάθε ελπίδα για οτιδήποτε
τζι εγώ λυπούμαι πάρα πολλά
μα πάρα πολλά
πάντα υπάρχει λύση, απλά μπορεί ναν δύσκολη τζαι νιώθεις ότι δεν την αντέχεις, εν θέλεις καν να προσπαθήσεις
λυπούμαι
στο ερώτημα της νεράιδας, χωρίς να είμαι σίγουρη, θα έλεγα ότι είναι λόγω του ότι η απόγνωση είναι έργο του διαβόλου - θέλει σε να απελπιστείς τόσο ώστε να σκοτωθείς, το οποίο με τη σειρά του είναι αμαρτία για το λόγο που είπε ο διάσπορος. Ένηξέρω, εν με κόφτει τούτο εμπάσιπεριπτώση, αλλά οκ, εν καλό το ότι η εκκλησία δέχεται να τους θάψει.
unshaved, ενώ έγραφα το ποστ, κάπου μου ήρθε να πω ότι είναι έως και εγωιστικό, με την έννοια του ότι κόφτει σε μόνο να γλυτώσεις εσύ που το βάσανο και δεν σκέφτεσαι τι αφήνεις πίσω κτλ.
jasnine, συμφωνώ απόλυτα στο ότι όποιος απειλεί να αυτοκτονήσει είναι σημασιόπληκτο σκυλί που γαυγίζει αλλά δεν δαγκώνει. Καταλαβαίνω επίσης ότι η κατάθλιψη, όπως και η μοναξιά, είναι κακός σύμβουλος, κι αυτό το κάνει ακόμη πιο λυπηρό για μένα: Ότι κάποιοι άνθρωποι (more by the day) ζουν με μια αφόρητη κατάθλιψη ή άλλως πώς state of mind και δεν υπάρχει ούτε ένας γύρω τους, ούτε ο ίδιος τους ο εγκέφαλος, να τους στηρίξει και να τους βοηθήσει.
λένη, γιατί να νιώθω ότι αυτή που αναφέρεις νιώθει τώρα πιο ευτυχισμένη και ευλογημένη που ούλλους μας;
neerie, για να μεν ξαναπώ ότι ενόσω πέφτουν που το γιοφύρι εμετανιώσαν το πιλέ.
I guess there's a fine line between being a coward and pure selfishness.
Έχεις δίκιο σε τούτα που λές αλλά παίζουν ρόλο και πολλοί ψυχολογικοί παράγοντες που δεν μπορούμε να τους καταλάβουμε εμείς οι υπόλοιποι (που έχουμε σώας τας φρένας). Μπορούμε μόνο να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε...
Ναι, είναι λυπηρό. Για το άν είναι δειλία ή εγωισμός ή παραίτηση όμως δεν μπορώ να αποφασίσω.
Θυμήθηκα, πάντως, ότι οι στωικοί φιλόσοφοι έλεγαν πως είναι σωστό να επιλέξει κάποιος πότε (και πώς) θα φύγει (για να το κάνει με την αξιοπρέπεια που του αρμόζει). Κάποιοι από αυτούς έδωσαν οι ίδιοι τέλος στη ζωή τους.
Με την αντιμετώπιση της εκκλησίας διαφωνώ.
Θυμήθηκα επίσης την αυτοκτονία των γυναικών στο Ζάλογγο, την αυτοκτονία των Εβραίων στη Μασσάντα, την αυτοκτονία της Κλεοπάτρας κλπ κλπ. Και το ζήτημα της ευθανασίας μετρά σαν αυτοκτονία...
Σκεφτείτε το λίγο. Το ζήτημα δεν είναι μαύρο κι άσπρο.
Θα περιοριστώ.
Τζίνος που απειλεί ότι/τζαι αυτοκτονεί δεν είναι ούτε σημασίας, ούτε μανός, ούτε εγωιστής, ούτε θαρραλέος, ούτε για λύπηση κτλ, για τούντο λόγο.
Τζίνος που απειλεί, πονά πολλά τζαι ζητά βοήθεια.
Δεν ξέρουμε τι ετράβισε για να τον κρίνουμε.
Ακόμα τζαι τζινος που εν αποφασισμένος τζαι δεν το παίρνει κανένας πρέφαν ώστε που αππιά που τον γκρεμό κάτω, μπορεί να εντοπιστεί τζαι να βοηθηθεί.
Περισσότερα στην Δωροθέα.
Για την εκκλησία μας, δεν τους θάφκει γιατί τζινος που αυτοκτόνησε, έκαμαν μεγάλην αμαρτία τζαι δεν ήσσεν ποττέ το χρόνο να μετανοήσει, τζαι άρα εν καμένος που σσέρη. Το παραθυρούι που υπάρχει τζαι κάμνει τους την κηδεία, είναι πως ως που να πεθάνουν (π.χ. κρεμαστούν, πκιούν χαπούθκια, απιίσουν που τον φράχτην κάτω) περνά κάποιος χρόνος στον οποίο μπορεί να εμετανόησαν, τζαι άρα να σωθεί η ψυσσή τους. Για τζινους που σσιπεθκιάζοντε εν ξέρω τι κάμνει τώρα η εκκλησία μας αλλά έχω την εντύπωση πως εξαρτάτε πως το χειρίζεται ο παπάς της εκκλησίας.
Καλή σας μέρα
sike το θέμα παίζεται, αν θα προλάβει να μετανιώσει, τζι αν μετανιώσει εν αργά.
κουνούπιν εν ωραίο το σχόλιο σου, οι στωικοί ελαλούσαν πολλά τελικά.
1ο θέμα, έσιει κανένας το δικαίωμα να αφαιρέσει κάποια ζωή, ακόμα τζαι τη δική του;
2ο θέμα που θίγεις είναι κατά πόσο ο θάνατος εν προτιμότερος της ζωής σε κάποιες περιπτώσεις, π.χ. πόλεμος, βιασμοί, καταστροφές κλπ. Κατά την άποψη μου, αν ήταν έτσι θα έπρεπε να αυτοκτονούσαν όλα τα (πιθανά) θύματα σε όλο τον κόσμο, αιχμάλωτοι πολέμου, φυλακισμένοι, γυναικόπεδα που κινδυνεύουν από βιασμούς και ξυλοδαρμούς κλπ. Επήρα το μακριά τζι εννοείται μιλώ εκ του ασφαλούς, αλλά εν θέμα στάσης ζωής, τι θέλει ο καθένας που τη ζωή του τζαι πόσο την υπολογίζει
η ευθανασία άλλο μεγάλο θέμα, εν του τζίζω :)
κουνούπι & neerie, πάλι θα απαντήσω χωρίς να το έχω διασταυρώσει, αλλά κάτι μου λέει ότι σε περιπτώσεις όπως οι γυναίκες του Ζαλόγγου, η Εκκλησία δείχνει ας-το-πούμε ευελιξία. Το βασίζω κυρίως στο γεγονός ότι επέτρεψε τις εκτρώσεις μετά τους βιασμούς από τους τούρκους το 74.
τα περί δειλίας, θάρρους, ή εγωισμού, άππαρε, είναι κατ’ εμένα «κουβέντα να γίνεται» εκ του ασφαλούς. Προσωπικά, το θεωρώ πρωτίστως λυπηρό και κρίμα.
Δωροθέα, τζείνον το "σσιπεθκιάζοντε" ήταν όλα τα λεφτά!
ου, σόρρυ άππαρε, (μεν σε πιάσουν τα ίχλιχλι σου τωρα)
Sike αν δεν το είδες τούτο νομίζω θα σου φανεί ενδιαφέρον: The Bridge, documentary για αυτοκτονίες στο Golden Gate, SF
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bridge_(2006_film)
Neerie,
Δεν υποστηρίζω ότι έχει κανείς το δικαίωμα να παίρνει ζωές. Τίθεται το ζήτημα, όμως, του σε ποιόν ανήκει η ζωή μου. Ανήκει σ' εμένα κι όχι στη μάνα μου, ούτε στο Θεό. Έχω το θείο δώρο της ελεύθερης βούλησης για να την χρησιμοποιήσω όπως θέλω. Κατ' επέκτασην μπορεί ελεύθερα να θελήσω να αφαιρέσω τη ζωή μου.
Όσο για το δεύτερο, ναί, επήρες το λλίον μακριά. Αν προσέξεις στο παράδειγμα μου είχα μιλήσει για πειπτώσεις όπου ο θάνατος (μετά) ήταν σχεδόν σίγουρος (ή στην περίπτωση την Κλεοπάτρας το να "φύγει" έτσι ήταν μια άκρως συμβολική κίνηση). Εξαρτάται από το τί σημαίνει για τον καθένα η ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Και στις 3 περιπτώσεις που ανέφερα, οι άνθρωποι αυτοί δεν έδωσαν το δικαίωμα στον δυνάστη τους να εξουσιάσει τη ζωή τους. Γιατί αν η ζωή μου δεν μου ανήκει, τί πρόβλημα υπάρχει αν ανήκει στους Τούρκους ή στους Ρωμαίους ή στον εκάστοτε κατακτητή; Είναι στάση ζωής. Σκέψου το.
Περί ευθανασίας, που είναι ουσιαστικά αυτοκτονία, θα πω το εξής:
Θυμάμαι παλιά είδα ένα ντοκυμανταίρ για έναν τραυματία πολέμου (δεν θυμάμαι το όνομα δυστυχώς) που είχε χάσει όραση και ακοή, έμεινε εντελώς παράλυτος, είχε εγκαύματα σε όλο του το σώμα, και δεν μπορούσε πια να μιλήσει. Ωστόσο οι γιατροί τον έβαλαν σ' ένα μηχάνημα υποστήριξης ζωής και χάρη σ' αυτό πέρασε πολλά χρόνια σ' αυτή την κατάσταση. Αν τον ρωτούσαμε τί θα μας απαντούσε άραγε; Η βιοηθική πρέπει επιτέλους να λάβει υπόψιν ότι η τεχνολογία - αν και μπορεί να διατηρεί μια ζωή (την οποίαν η φύση θα άφηνε να τελειώσει) - μπορεί να καταστεί βασανηστήριο για έναν ετοιμοθάνατο ασθενή. Είναι πιο θεάρεστο να βασανίζουμε παρά να αφήσουμε τα πράγματα να εξελιχθούν φυσικά;
Sike,
Τον Χριστιανισμό α λα κάρτ δεν μπορώ να τον καταλάβω. Όμως ο Θεός (αν υπάρχει) μάλλον θα κρίνει με διαφορετικά κριτήρια από τα δικά μας τους αυτόχειρες και σίγουρα μπορεί να τους συγχωρέσει και πιό εύκολα από εμάς.
Κάποιος που όχι απλά σκέφτεται, αλλά και πράττει αναλόγως, δηλαδή πηδά που μεγάλο ύψος, ή κρεμάζεται, ή τινάζει τα μυαλά του στον αέρα, πράττει "αποτελεσματικά", δεν πίνει (απλώς) 10 χάπια ως κραυγή βοήθειας, φαίνεται σας να έχει την ικανότητα να σκεφτεί τα "λογικά" που λέμε εμείς οι υγιείς συζητώντας ή και κρίνοντας αυτήν την πράξη?
Ούτε δειλία, ούτε θάρρος, ούτε εγωισμός είναι. Είναι διαταραχή. Ένα πρόσφατο λυπηρό γεγονός, μία χρόνια δύσκολη κατάσταση, λειτουργούν σαν αφορμή, όχι σαν αιτία. Ένας άνθρωπος που είναι ψυχικά υγιής μπορεί να αντιμετωπίσει μια σύντομη ή χρόνια κρίση στη ζωή του. Ένας σοβαρά ψυχικά ασθενής όμως, δεν έχει την ικανότητα αυτή, γιατί παλεύει πιθανότατα για χρόνια με κάτι βαθύτερο έτσι κι αλλιώς, και η όποια κρίση έρχεται σαν το κερασάκι στην τούρτα. Χωρίς την κατάλληλη στήριξη και θεραπεία, οδηγείται στην αυτοκτονία μονοδρομικά γιατί η δική του "λογική" αυτό του λέει.
Η λογική είναι πολύ, πολύ σχετικό πράμα.
Ξέρω πως είναι δυσνόητο, όπως όλα που είναι πολύ μακριά από "εμάς".
Otan mia fora kai enan kairo o yparksiakos ponos itan avastaktos eskeftika na ta tinaksw na teleiwnnei i ipothesi. Ekamna simulation to pistoli ston krotafo: Phiouououou
Tzeini ti stigmi eskeftika "eintan pou ftaiei h mana mou tzai o tzyris mou na tous ypovalo se etsi martyrio?"
Esyniltha amesos pou tin narkissistiki ysteria. Ara h theoria tis psychias edoulepse opws tin perigrafei sti diki mou periptwsi. Nomizw o kanonikos athrwpos exei tous mixanismous na antikrysei etsi katastaseis.
An eidate to film tou Kieslowski "Trois couleurs: blanc" exei mia polla dynati skini pou o katathlimenos ksimoloatai sto filo tou oti theli na aftoktonisei tzai den tolma. O filos tou leei "an to theleis st'alithkia na se voithisw." Epian ivran pistoli, epian panw stes rages tou trainou, gemonnei to pistoli, tzai arota. "Theleis? mporeis akoma na metanwseis." "Thelw"
Phiououou. Eppesen o typos. Otan esikwstiken tzyai esyneiditopoiisen oti den evalen sfaira mesa alla mono parouti, aggaliasen ton filo tou tzai pou totes agapisen tin zwin.
Einai omws tzeina ta accident omws re gamw to pou o apelpismenos den ipologizei to risko tzai trava mian overdose tzai klotsa tis siklas. Tziamai lypasai mazi me tin Sike
simfonw me ti psixia oti i diataraxi en vathiteri pou ena aplo iparksiako adiexodo. oi an8ropoi exoun polla isxires amines pou tous apotrepoun ka8e mera pou to na bre8oun se kindino,kai otan vre8oun se kindino na trapoun se figi gia na glitosoun. en ena enstikto autosintirisis ipervolika dinato gia na to agnoiseis,pou en 8a se afisei na ppeseis pou to gkremo i na strepseis to maxairi enantion sou,ektos an iparxei mia arsi tountou enstiktou,mia paretisi pou sini8os simvenei se psixikes diataraxes opos i kata8lipsi (kirios i kata8lipsi)
ena prama pou mou ekame entiposi otan to diavasa,einai oti kapia psixofarmaka pou xrisimopoiounte os 8erapeia stin kata8lipsi,eixan paratiri8ei oti au3anoun tis autoktonies kata tis prwtes meres lipsis tous. to gegonos auto apodothike sto oti i prwti epidrasi ton xapiwn auton ston egkefalo itan sto kentro tis voulisis. opote afou dior8one tin apolia voulisis xoris na dior8osei (akoma) ta alla simptomata oi as8eneis evriskan to "kouragio" na autoktonisoun.
Post a Comment