»

Tuesday, August 26, 2008

Σκούπα vs Sike 1-0

Εν έshει έτσι πράμαν!

Αγόρασα προχθές μια ηλεκτρική σκούπα (κυπριστί χούβερ), την οποία ζήτησα να είναι πολύ δυνατή -"Θέλω να τα ρουφά ΟΥΛΛΑ"- και κατάλληλη για όλες τις επιφάνειες. Είχα βαρεθεί να σκουπίζω το διαμέρισμα με την manual σκούπα και να μην έχω ένα σκαλάκι απ' όπου να συντρολίσω τα σκουπιδάκια κάτω.

Ο πωλητής, λοιπόν, πλασάρει μου μια χρυσίζουσα πουshούρα σκούπα λέγοντας μου ότι είναι η πιο δυνατή (εντός budget) στην αγορά -"ούλλα τ' άλλα εν πελλάρες"- και, για να μου το αποδείξει, την βάζει στην μπρίζα και τοποθετεί την παλάμη του στην τρύπα (εκεί που πιντώνεις τα διάφορα ρουφηχτικά εξαρτήματα). Πατά και το ΟΝ και σηκώνει το χέρι του (αυτό που είχε πάνω στην τρύπα) ψηλά: η σκούπα, βυζακωμένη στην παλάμη του, απογειώθηκε όσο πήγαινε το χέρι του. Μιλούμε εσηκώστηκε 1,5 μέτρο πάνω που τη γη. O πωλητής στεκόταν εκεί, ως άλλος Ράμπο, με τη σκούπα όπως την τζιεφαλή της Μέδουσας στο χέρι του. Είχε και κάτι ανεμιστήρες γυρόν του και επαίρναν τον, το πουρλόττο στο background έλειπε. Έφυεν μου ένας αυθόρμητος αλαλαγμός.

Εν έθελα τίποτε άλλο. Έτριβα τα χέρια μου! Διαμέρισμα σου'ρχομαι!

Έρχομαι σπίτι και την στήνω όλο χαρά. Σκεφτόμουν τα σκονίδια που κλικκώναν στις γωνίες και άστραφτε το μάτι μου... Και μετά πάτησα το ΟΝ.


She's a PoSsEsSeD LiL sUcKeR man!!!


Ήταν να μου ρουφήσει το σπίτι! Άρπασσεν το πάτωμα τζι εν εξαπόλαν. Όπως το shύλλο που σε παίρνει περίπατο τζιαι μετά παλλουκώννει σε δέντρο να κατουρήσει τζιαι τραβάς τον τζιαι τραβά σε. Όπως τον γάρο τον κόντρη (wouldn't know, υπέθεσα ότι αυτό κάνουν οι γάροι οι κόντρηες); Όι ποντικούς - νυφίτσες εκάμαν τα shέρκα μου με 15 λεπτών δουλειά. Το δρώμαν έρεεν άφθονο, αν το αφαλάτωνα ήταν να είχαμεν chance.

Έshει 30 λεπτά που έκατσα τζιαι ακόμα πονώ τα κόκκαλά μου ούλλα. Σαν να τζιαι μόλις εφκήκα που το τελευταίο Harry Potter.

Πραγματικά, μπορώ να πω με βεβαιότητα, επόφκαλεν με. Εν έshει λάθος. Θέλω να την πάρω πίσω.

Ή να την πάρω για εξορκισμό.

17 comments:

Anonymous said...

hahaha fantazomai se na vouras pouta piswn tis opws tzina ta erga, pou taxa pairnoun ton terastio shyllon tous peripato, tzai tzinos arkefkei tzai voura tzai sirnei ton idioktiti tou pou pisw? etsi.

kame tis kanena agiasmo kalou kakou

Μαρικκού η Λυερή said...

Μην το δώκεις πίσω. Πρέπει να σου έκανε το σπίτι σου λαμπίκκο!

mouzoura said...

touti tin hoover prepi na tin paro tis mamas mou dwro. tha enthousiastei.

entelech1a said...

Ηρτε μου η εικονα της Ολιβ στο μυαλο, να βουρα πανω κατω τζαι να πετασσει τζαι το κοτσι της αλλα να μεν την εξαπολα..

Mia diaforetiki Lefkosiatissa said...

HAHAHA

Επνιξες με κορου!!!!!
θΕΛΩ και εγω να παρω ετσι σκουπα...Ατε πε μας μαρκα και μοντελο!!!
Εν με σακκουλα? Ποσο μακρυ εν το σιερουλλη της? Περιγραψε μας τον ηχο που βγαζει, αθορυβη ή νομιζεις οτι εν να προσγειωθει αεροπλανο στο καθιστικο σου!!! Ξερω εκαμα πολλες ερωτησεις αλλα προτιμω τα πρακτικα πραγματα και να τελειωνω σε 5 λεπτα....

Sike said...

ahem
τελικά το "εντός budget" εν επειδή εν ήξερα πόσα πάν οι άλλες τζιαι υπέθεσα που μόνη μου ότι πρέπει να διαθέσω καμιάν εκατοστή λίρες - she aint no cheap lil devil.

αν πατήσεις το ΟΝ τζιαι σσύψεις που πάνω της, μπορεί να φύει η κκελλέ σου (φκάλλει αέρα)

το σπίτι έκαμεν το όντως γυαλλίν... ούτε ένα μόριο σκόνης στον ορίζοντα.

το shέριν της εν πτυσσόμενο, αρκετά μακρύ τζιαι το σύρμα της 1-2 χιλιόμετρα (έκαμα το σπίτιν ούλλο που την ίδια πρίζα - δυάρι, όχι καμιά οκέλλα)

έσσει πολλά ωραίο τζύλιμα (στη 2η φορά το εκτίμησα τούτο) - βασικά βυζακώνει πας τους καναπέδες κτλ

έshει τζιαι αθόρυβο mode αλλά εν το βάλλω μπας τζιαι κόφκει που την απορροφητικότητάν της, χεχ χεχ

με σακκούλα

μα τωρά να πω τη μάρκα; έτσι μούχτιν; κότζια διαφήμιση που τους έκαμα!! τώρα να διαπραγματευτώ το commission μου τζιαι να σας πω ;P

(ξεκινά που electro τζιαι τελειώνει σε lux)

Anonymous said...

Eυχαριστά σε η μάμμα μου. Εθκιάβασα της το ποστ σου τζι'εκουρτίστηκεν: "Εν πο'τούτην που θέλω. Να πάμεν σήμμερα να δούμεν".

drSpock said...

Thanks! Ehei kairo pou thelo mian skoupa alla epeidi ti thelo polla dunameni (ena vima prin ton exorkismo opos ti diki sou!) en apofasiza poian na paro. Fantazomai aurio tha dierotountai oloi oi polites ilektronikon ti egine kai kamia 20aria pelles pan kai zitoun tous tin idia skoupa!

Diasporos said...

άμαν έβρεις το σωστό setting εννα την κουμαντάρης. Έπιασα ποτούτην στο διαρπορόσπιτον τζιαι ήταν να την πετάξω όσπου τζιαι έδειξεν μου η πεθθερά μου (γκρρρρ, κάτω ο εγωισμός) πώς να τη χρησιμοποιούμεν σωστά

Anonymous said...

aa beautiful κάμνεις τζαι γυμναστική αντίστασης δηλαδή άμαν τη χρησιμοποιείς.

Sike said...

καλά είπα εγώ ότι θέλω κκομίσσιον.

επειδή άρχισε να με πιττώνει το βάρος της ευθύνης προς το έντιμο καταναλωτικό ποίμνιο, να σας πω αλλό 2-3 πράματα:

μόνο 2 σκούπες εκοίταξα βασικά, σε 2 διαφορετικά καταστήματα (μεν νομίζετε ότι έκαμα τζιαι την έρευνα του αιώνα, όπως κάμνω συνήθως).

στο κατάστημα Α, εκάμαν 300 ώρες να δικλίσουν να με δουν και όταν με είδαν εν ήταν ιδιαίτερα προωθητικοί του προϊόντος τους... εθκιάβαζα μόνη μου κάτι φυλλάδια που είχαν τζιαμέ τζιαι είδα ότι η σκούπα τους (ξεκινά που mie και τελειώνει σε le) είχε 5 χρόνια
εγγύηση (και έβγαινε σε 4-5 μοντέλα, ειδικά για κάττους, για σσύλλους, αντιαλλεργικές για μωρά, κτλ)

στο κατάστημα Β απ' όπου έπιασα την πουshούρα, ο πωλητής είπεν μου ότι τα 5 χρόνια εγγύηση που προσφέρει η άλλη εταιρεία εν επειδή εν άχρηστες οι σκούπες τους τζιαι σάζουν τες μούχτι για 5 χρόνια τζιαι να μεν ακούω πελλάρες

στο Α είπαν μου ότι τζείνες που έχουν silence mode κόφκουν που την απορροφητικότητα τους για να γίνουν silent τζιαι να μεν ακούω πελλάρες

στο Β είπαν μου ότι καμία σχέση να αδυνατίζει το ρούφημαν τους επειδή εμπήκαν στο silent (by silent μεν νομίσετε ότι εν την νώθεις α) τζιαι να μεν ακούω πελλάρες

ε μετά έκαμε μου το demo με το sucking hand and that was it.

ήταν τζιαι χρυσούα ενώ η άλλη κότchινη

Starry Night said...

Mallon to "they dont make them like they used to" en isxyei se touti tin periptosi :P

eksorkismo kai krata tin!!

dokisisofi said...

Κορη μου ίντα ψουμνίζεις συσκευές τη στιγμή που προγραμματίζεις την μεγάλη έξοδο από την Κύπρο? Μήπως είσαι σπάταλη? Γιατί μην μου πεις πως θα πάρεις τον κόμη δράκουλα μαζί σου..

Sike said...

err... δυστυχώς εν τζι εν για να μείνω που πάω... εννά πάω τζιαι νάρτω, τζιαι το σπίτι εννά θέλει ποσαράντωμα πάλε >:[

Κρίση Ταυτότητας said...

εγώ έχω τον 'james' (έτσι λέγεται η σκούπα) και κάθε φορά τσακκώνουμε μαζί του...

nic said...

aahahahhaahaha
ακόμα γελώ. Να σας καλέσω για καφέ μαζί με την possessed κορούν σας, να μου κάμει τζαι κανέναν καθάρισμαν που γωνιάς;

Saigon & Baygon Inc. said...

Χαχαχαχαχαχ... :-)
Θυμήθηκα όταν τα Χριστούγεννα (τα πρώτα μας στο καινούριο σπίτι, ως φρεσκοπαντρεμένοι) στολίσαμε και γέμισε ο τόπος πλαστικές πευκοβελόνες και πούλιες και χρυσόσκονη (που ως γνωστόν δεν φεύγει στον αιώνα τον άπαντα), και βάλαμε ηλεκτρική σκούπα και ρούφηξε τη χρυσόσκονη όχι μόνο από το χαλί αλλά ακόμα κι απ' τα πλακάκια! Παντοδύναμη!
Το ανέκδοτο των ημερών ήταν πως όταν βάζουμε σκούπα, ανασηκώνονται οι άκρες από τα τραπεζομάντηλα, τα σεμεδάκια και τις κουρτίνες της γειτόνισσας από κάτω. LOL

Saigon