»

Friday, July 24, 2009

Know what?

I think I could be pregnant forever:

Μπορεί να προπορεύεται η τζοιλιά μου αγέρωχα και χωρίς τύψεις (κκοζ θα προπορευόταν έτσι κι αλλιώς).

Απαγορεύεται να κάνω κασκαντερικές σωστικές παρεμβάσεις όταν παίζω ρακέττες.

Είμαι μάνα (χου, μι;;;) χωρίς να κάμνει τσάκρισάιζ το βλαγκί μου.

Το ότι μέρος μου είναι το σύμπαν για κάποιον, με κάνει να νιώθω ακόμη πιο ατελείωτη.

O χάσπας σταμάτησε να με ξιππάζει και να με κλαππώννει.

Αυτά τα λίγα παρηγορητικά ενόψει του σφιξίματος των πυράδων.

7 comments:

ρίτσα said...

dont worry about it. my cousin was recently pregnant. during the winter. she was like santa in the final months.

hang in there and please our beaches by using them frequently

arent you leaving work any time soon? so you can sit around the house all day where oily sunburned men can use palm trees to cool u off?

oh my pellares are actually more than the post.

dokisisofi said...

χαχαχα.....εν παίζεστε με τον Χάσπα!

nic said...

esy estamatises na ton peirazeis?

enna sou to thymisw touto to post ponna dyspyrkas teli augoustou me tis pyraes...

Αχάπαρη said...

epeisis ivres thema that never ends gia na grafeis. tziai emeis na sxoliazoume ennoeite!

Diasporos said...

Πομονήν σάϊκ, τούτες οι τελευταίες σούπερζάιζ-μη εφτομάες εννα ττεστάρουν την αντοχή σσου. Έαρ κοντίσιον, σιοκολάτες, μαζάς ποδών απο χάσπαν, να λαλείς ΝΑΙ στες προσφορές για βοήθειαν απο πεθεράν κλπ, τζιαι να κάμνεις μπάνιον κρυόν σε αφρόλουτρον λεβάντας μετα κεριών τζιαι DVD.

dokisisofi said...

επιπλέουν τα ντιβιντιά στην μπανιέρα;

UrbanTulip said...

εσύ μου θυμίζεις την κουμπάρα μου όταν ήταν έγκυος. Η πιο cool έγκυος που έχω δει. Και μουσιαμμάς.
Σου βάζει κλάππες ο άντρας σου;;;;