»

Monday, July 20, 2009

Τα Σημεία των Σφαιρών: The Calling, the Test and Roam’s chicken

  • Άλλος καλεί κελαηδώντας, άλλος κράζοντας, άλλος ανοίγοντας την πολύχρωμη ουρά του, άλλος βρυχώντας, άλλος με ένα "κοπιάστε". Εγώ καλώ με μια υποχθόνια πορδή.
  • It's official. Όποτε αμολήσω μία εκ των τοξικότερών μου, είναι πέρα για πέρα βέβαιο ότι: αν είμαι στο γραφείο, θα ανοίξει η πόρτα και θα δώκει κάποιος μέσα, αν είμαι στο σούπερμάρκετ, θα πλακώσουν 7 καρότσια στον μέχρι πρότινος άδειο διάδρομο, αν είμαι σπίτι, θα θυμηθεί να εμφανιστεί ο χάσπας από το άλλο δωμάτιο.
  • Τις προάλλες μας κατεβήκαν ακάλεστοι κάποιοι φίλοι με μωρά (εν με πειράζουν οι φίλοι, πειράζουν με τα μωρά). Σκέφτηκα ότι πρέπει να μου είχε φύει κανένας τζιαι ήρταν.
  • Από την πρωτεύουσα του κόσμου, από τις εγκαταστάσεις της ΝΑΣΑ, δείτε απόψε στο κεντρικό δελτίο των 8: Φακκούν μου τα 2-3-4-5χρονα. Τζιαι το πλέον ανησυχητικό της υπόθεσης εν ότι φακκούν μου ακόμα κι όταν είναι φρόνιμα.
  • Ούφφου. Παμ’ παρκάτ.
  • Υπέβαλα (μάλλον επιχείρησα να υποβάλω) τον χάσπα στην έσχατη δοκιμασία: να μου κάμει πετικιούρ, ένεκα του ότι δεν διπλώνει η μέση μου τζαι με τα νύshια των ποθκιών μου μιαν αυκολέμονη τρώεις την άνετly.
- Χάσπαα, κόφκεις μου τα νύshια μου;
- Πέρκι να μεν τα φτάνεις!!!??%#*!?
- Των ποθκιών, μαν μου.
- Α.



  • Άμαν πάεις να βάλεις ποτούντα σύμβολα «%¬£$%*», θέλεις να πεις κάμνεις τα shέρκα σου κουτουρού τζι ό,τι ππέσει; Εν τα σάζεις λλίο για να φαίνουνται πιο «τυχαία» και ποικίλα;
  • Έπια να κάμω το κοτόπουλο της Ρόουμ on a cornflakes night (μια νύχτα που δεν πεινούμε πολλά και φκάλλουμεν την με κκόφλεξ). Περίμενα μια τέτοια νύχτα για να τα κάμω, μπας τζιαι τα έκαμνα πίλλιες τζιαι εμεινίσκαμεν με θκυο αρφάλια καμένα.
  • Που τα υλικά είχα μόνο τη λιαστή ντομάτα. Τζιαι κάτι boneless chicken thighs. Χάτε τωρά.
  • Έχιλε; Ό,τι τζι αν τους έκαμα, εν είχαν λάθος. Έβαλα τους λιαστή ντομάτα, φέττα, δεντρολιβανιές, ριγανιές, ιττάλιαν χερψ, αλατοπίπερο, ετύλιξα τα (imish), έμπηξα τους που 2-3 οδοντογλυφίδες τζιαι ετσουρούφλισα τα σε σκορδοβούτυρο. Ύστερα έβαλα τα σε ένα ππαϊρεξούι και τα περιέλουσα με βενζίνη μισό τενεκκούι μπύρα. Έβαλα τα στο φούρνο κανένα μισάωρο αλόπως. Έχιλε; Εν είχαν λάθος. Αλληθώρισα πάλε.
  • Έτο βασικά το μόνο που ακολούθησα που τη συνταγή ήταν το «Μεν κάμετε ρύζια/πατάτες τζαι μαλακίες. Εν ωραίο που μόνο του». Επειδή ούτε ποτζείνα είχα.
  • Άτε κανεί, να κάμουμεν τζιαι καμιάν δουλειά. Ξα να βάλω ένα σιντί να παίζει τζι εν εντάξει;

11 comments:

dokisisofi said...

Έχω μια απορία; Όταν τις αμολούν τα έμβρυα, δημιουργούνται μπουρμπουλήθρες , όπως συμβαίνει στη θάλασσα ας πούμε; ( αγαπημένο παιδικό παιχνίδι που μου έλειψε, χεχε.... αν και ζήλευα τα αγόρια γιατί η δίοδος από τα ποηνάρκα των παντελονομαγιό τους επέτρεπε στις μπουρμπουλήθρες να ανέρχονται ταχύτερα , εκτός κι αν επρόκειτο για εξαιρετικά κλανιάρηδες-αν κρίνω από τα αυτοκίνητα με τα οποία κυκλοφορούν σήμερα, μάλλον ναι)

nic said...

εν μας είπες, έκοψε σου τα νύshια σου; ίσια; τζαι κάμνει τζαι μανικιούρ αν του το ζητήσεις ευγενικά;

priceless!

όσο για το φαρτινγκ, εγώ αυτομόλησα. όσες φορές τζαι να πάεις τουαλέτα, άμαν εννάρτει εννάρτει όπου τζι αν είσαι

Anonymous said...

Το σhειρότερον εν άμα σου έρτει σαν είσαι προύμουττα στην αισθητικό τζιαι κάμνει σου αποτρίχωση πουκάτω που τα κωλομέρκα σου. Το ρεζίλι των σκυλιών γίνεσαι τζιαι σφύγγεσαι να μέν σου φύει αλλα φεύκει σου λλίον λλίον ......

afigisis said...

xaxaxax εφυρεν με το ποστ σου. Ινταλος τζιαι εν φτανεις τα νυχια τον ποθφκιων σου?

Sike said...

dok, δοκίμασε με τάγκα. Σηκώνεις το ένα κωλομέρι πάνω αν δεν θέλεις να σφυρίσει. Παρακαλώ :]

neerie, είπεν μου να "πάω σε μιαν να μου τα κάμει". Είπα του ότι η "μια" θέλει τζιαι 30 ευρώ για τούντην δουλειά αλλά εν επτοήθηκε ο φουαρτάθρωπος μου.

anon, αχαχαχ! τζι άηστον μπελάς εν τζιαι γίνεται να σφίγγεσαι γιατί κολλούν τα κωλομέρκα σου μεταξύν τους τζιαι αναγκάζεις την να γονατά πάνω...

αφήγησις, γουέλκαμ, έχω μακρύ κορμό τζιαι μιτσιά shέρκα. :) [επιάστηκες αθκιάβαστος: η τζοιλιά μου εν νοικιασμένη εδώ και 7 και για τους επόμενους 2 μήνες...]

Anonymous said...

mana mou reeee emeinan sou mono 2 meines????? se dio mines tha gineis mana..kai tha matheis tou mwrou sou ta mistika pws na klanei athoriva kai pws na sikwnei ta kwlomerka tou panw an den thelei na sfirisei...awww..precious

axairefti said...

χε χε. Λέγεται νόμος του Μέρφι, ο κανόνας της προσκαλούσας πορδής.

Όσο για το «%¬£$%*», πάντα είχα αυτή την απορία. Όταν το γράφουν άλλοι, πάντα φαίνεται πιο ωραίο, από ό,τι όταν το γράφω εγώ. Πάντως συγχαρητήρια, εσύ επέτυχες το :)

dokisisofi said...
This comment has been removed by the author.
dokisisofi said...
This comment has been removed by the author.
Chocolat said...

Congrats on the cooking achievements!!

Πάμε μαζί για πεντικιούρ, οξα έκαμες τα;

Anonymous said...

Όταν κατά τον 7ο, 8ο, 9ο μήνα της εγκυμοσύνης ζητούσα από τον λατρεμένο μου σύζυγο να μου κάνει πεντικιουρ (κόψιμο, βάψιμο, κτλ) στην αρχή δεν ήξερε, μετά έμαθε όμως, του ερχόταν πολύ φυσικό και το έκανε χωρίς διαμαρτυρίες..Τον έχω και φωτογραφίες, έτσι για το θυμόμαστε!

Όσο για τους πόρδους...Παναγία μου!Οι της εγκυμοσύνης είναι άπαιχτοι!Ευτυχώς μετά ο οργανισμός επανέρχεται...!