»

Monday, July 27, 2009

Fantastic fights (3)

No, I don’t think a premature half-day-old is particularly cute. Tι ήβρες να σου αρέσει μάνι μάνι; Το σουρωμένο του δέρμα ή η φάτσα του όταν πάει να κλάψει που γίνεται σαν της κοτζιάκαρης της ξηδόντισσας; Τζιαι μεν μου σύρνεις το εφκαρμένο το πάμπερ «για να μαθαίνω» τζιαι επειδή έμεινα άπραγη τζι άφηκα το να ππέσει χαμέ να μου λαλείς ότι «εν πιshιά» με έκπληκτον ύφος σάννα τζιαι «πιshιά» σημαίνει «απόσταγμα από ροδοπέταλα». Τζιαι ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΕΠΙΦΑΚΚΙΝΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΥΝΤΑΤΕ ΝΑΡΤΕΙ ΝΑ ΦΙΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΝΟΥΝΝΑΝ ΤΗΣ. TΖΙΑΙ ΜΕΝ ΚΑΘΕΣAI ΜΕ ΤΟ ΟΛΟΣΟΥΠΠΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΟΜΑΓΙΟ ΣΟΥ ΠΑΣ ΤΟΝ ΤΤΟΡΟ ΜΜΟΥ ΜΑΝ.


5 comments:

nic said...

χώσε χώσε! (καλαμαριστί)

eww τα πανιά γενικώς. τζι έν τα σίρνεις του άλλου, έννεν τα αντανακλαστικά του που φταίουν τζι εν τα πιάνει, εν πον πανιά ξιμαρισμένα!

while you're at it, να σου πω να τσακωθείς με κάποιον που έχω υπόψη μου; εμέναν ενίκησε με στο δικό μου φανταστικό καφκά, εσέναν έννα σε φοηθεί

dokisisofi said...

στο πρώτο σου ποστ που διάβασα ήσουν σε μια παρόμοια φάση με αφορμή έναν τύπο στο κρεοπωλείο που στεκόταν μπροστά σου. Εβαλες και την τηλεορασούα με τα σιονούθκια θυμούμαι :PPP

είσαι σίγουρη ότι οι ορμόνες συνιστούν άλλοθι στην περίπτωση σου;

Sike said...

αχαχαχαχ ρε neerie, εθύμισες μου τον κόκορα του Αρκά που ως τζιαι στες φαντασιώσεις του εχάλαν το σενάριο του τού γέρημου

δόκη, χεχ, γενικώς τα shιονούθκια φτυχώ τα, εν η τέλεια απεικόνιση της φάτσας μου κατά τα εκάστοτε περιστατικά - η τελευταία φορά ήταν πριν 2-3 ποστς

Chocolat said...

OMG!! Katishi mas!!!!

Ακολουθεί ποιηματάκι θετικής ενέργειας yoga style. Επανάλαβετε τρις (ή ώσπου να βαρεθείτε)

Om Bhur Bhuva Swaha,

Tat Savitur Varenyam,

Bhargo devasya Dhimahi,

D'Yo Yona Prachodhyat.



Hope it works. Καλημέρα τζιόλις!! :)

nic said...

WOW! το shονούιν εν see-through!!! i can see ur background through it!!

είμαι περήφανη για μένα που έκαμα αυτή την ανακάλυψη!!

(neerie πνάσε!)