»

Friday, July 31, 2009

Ακόμα βουίζουν τα φκια μου

Κυράτσα παρταλοφύτιλλη συνάδελφος (ΚΠΣ) σε ρυθμούς τάχτιριτι διά μέσα:

ΚΠΣ: Sike μου! Ώραα καλήη τζι ώραα γρουσήηη!!!

Sike: :S Ποιον παντρεύκουμε;

ΚΠΣ: Χαχαααα! Τον γιόκκα μουυυ!!! (κοττά προσκλητήριο, χωρκατιλλίκι μπεshοκίτρινο με κοτchινοβυσσινή φιόγκο τζιαι Times New Chorkat γράμματα)

Sike: (παίρνω προσκλητήριο, χαμογελώ πλατιά) Ώρες καλές!

ΚΠΣ: Έννεν πολλά ωραίο;! Α; Α; Εν πολλά ωραίο έννεν;

Sike: *smile smile* Για να δούμε... Σεπτέβρην α; Άτε ώρα καλή εύχομαι!

ΚΠΣ: Έννεν πολλά ωραίο; Εν πολλά ωραίον έννεν; Εν ωραίον όμως! Έννεν πολλά ωραίο;!

Sike: *smile* Μα πόθθεν εν η νύφη σας;!

ΚΠΣ: Που τη Ρουμανία! Δε το όμως, δε τζιαι τζιαμέ κάτω τι γράφει!!!

Επερίμενα να δω κανένα ποτζείντα ποιήματα που γράφουν στα βαφτίσια, του στυλ «είμαι ένα μικρό αντράκι, μα δεν έχω ονοματάκι, αλλά αν έρτετε την τάδε μέρα στον τάδε τόπο εννά με δείτε ποννα με τρίφουν λάθκια». Eίχε ολόκληρο πρόγραμμα που έλεγε: «στόλισμα γαμπρού 4μμ, στόλισμα νύφης 4.30μμ, ράψιμο κρεβατιού 7.30μμ, τζύλημα μωρού στο κρεβάτι 7.38μμ, πέρασμα κάττου κάτω που το κρεβάτι 7.49μμ, δεξίωση 8μμ») - τα 2 που τούτα εν δικά μου, νομίζω καταλάβετε ποια (η δεξίωση και το στόλισμα γαμπρού, duh).

Sike: Ωω.. (πωω πωω χωρκατιλλίκκι, ποιοι νομίζετε πως είσαστεν και πρέπει τα κανάλια να ξέρουν τι ώρα θα διαδραματιστεί το κάθε μέρος;) έχουμεν και-

ΚΠΣ: Έχουμεν και ποτούτα, καλόοο! (ευτυχώς εδιάκοψες με, γιατί εν άλλο που ήταν να πω τζιαι να γινούμε που 2 χωρκά χώρκατοι) Ε μα ίντα διοργανωτής είμαι;! Έννεν πολλά ωραίο;! Α; Α; Εν πολλά ωραίο έννεν;!

Sike: Έτσι, έτσι... έτσι εν το σωστό, να ξέρει ο κόσμος τι έχει το πρόγραμμα, εν τζι εν τυχαία τούντα πράματα...

ΚΠΣ: Ε βέβαια! Έννεν πολλά ωραίο;! Α; Εν πολλά ωραίον έννεν;! Βάλλεις το έτσι δαμέ (κουρτίζει μου το πας το γραφείο σε περίοπτη θέση). Μα άδε! Εν πολλά ωραίο έννεν; Α; έννεν πολλά ωραίο;! Ε, μα ποιος το έκαμε;! Α; Εν ωραίον έννεν;

Sike: *smile smile* (ξαναδίννω τον φιόγκο)

ΚΠΣ: Οι άλλες ποτζεί είπαν μου εν ήταν ανάγκη ιμίsh να βάλω τον φιόγκο, εν πολλά ωραίος όμως έννεν;! Ούλλη νύχτα εψές που τους έκαμνα!!

Sike: Εν βάσανον οι γέρημοι, είχα βάλει τζι εγώ πας τα δικά μου τότε...

ΚΠΣ: ΕΝ ΩΡΑΙΟΙ ΟΜΩΣ ΕΝΝΕΝ;! ΕΝΝΕΝ ΠΟΛΛΑ ΩΡΑΙΟ ΕΤΣΙ;! ΌΙ, ΕΝ ΠΟΛΛΑ ΩΡΑΙΟ! Α; α; Έννεν πολλά ωραίο;! Έννεν πολλά ωραίο;! Ίντα ωραίον που ένη όμως;! Α; Έννεν πολλά ωραίο;! Έννεν πολλά ωραίο;!

(     (    (   (  ((Έννεν πολλά ωραίο;!))  )   )    )     )

24 comments:

Ktino said...

αααααχαχααχα, ΕΝ ΠΟΛΛΑ ΩΡΑΙΟ!!!! (το πποστ ρε όι το προσκλητήριο...) Ρε μα έβαλες φίογκο πας τα προσκλητήρια σου;; Χωρκάτη.... :-)

Richie said...

Που την μιαν καταλαβω την χαραν της γεναικας που εφκην ο κωλος της τζι εφαν τες ωρες της να τα καμει συν το οτι παντρευκει τον κανακαρην της (ενας τεθκοιος ειμαι τζι εγω). Που την αλλη μες το προγραμμα εβαλεν ποτε εννα παει ο γαμπρος στην τουαλλετα διοτι σαννα τζι εν το ειδα.

dokisisofi said...

\Σε εμάς τις ελεύθερες εν πολλοσχολιάζουν. Διούν μας το διακριτικά τζιαι λαλούν μας ένα γεμάτο λύπηση "να κοπιάσεις".

firfiris said...

En ekatalava. En horkathkion to stolisman tziai to rapsimon tou krevathkiou?

Anonymous said...

giati emas evales to prosklitirio na to doume na sou poume kai meis ane wraio?;-)
maria

Λάζαρος said...

Όι, ΕΝ ΠΟΛΛΛΛΛΑ ΩΡΑΙΟΝ, κυρία συνάερφε της Σάικ μου! Εν θαυμάσιον! Αέτε το π' ανέφανεν τζι αν έ$ει αήπιν πέτε!

Όι, κυρία συνάερφε της Σάικ μου, αμμά προιτζιά έκαμες χα..! Μα 'φερες τα πόξω;?!

Χάτες... Οι ώρες οι καλές!

Μμμμα, μμμμα.

*smile smile* (σφουγγούμεν τες βούτσιες μας που το excess saliva)

dokisisofi said...

που το πατάριν;;;;;!!!!!

Sike said...

φιρφιρή, έννεν τζείνα τα events το χωρκαθκιό, αλλά το ότι έκατσεν τζι ετύπωσεν αναλυτικό πρόγραμμα μπας τζι ενηξέρουν τα κανάλια τι ώρα να πάσιν.

κτηνό, είμαι κοριτσάκι ρε φίλε :)

πάω θάλασσα, αν αρκήσω μεν αγχωθείτε

MARINOS said...

Αρεσε μου το πρώτο σχόλιο της dokisisofi εμένα!

Α! Και γέλασα πολλά με την ανάρτηση βεβαίως!

Πάντως στο σπίτι τον τελευταίο καιρό επιάσαμε πολλά προσκλητήρια του στυλ "Είμαι ο μικρος Γιαννης και θα χαρω να σας δω στο γάμο των γονιών μου"

Εννεν τζιαι τούτο πολλά ωραίο;

Ktino said...

σόρρυ!

nic said...

έννεν πολλά ωραίο?? α? α?

Ουφ! said...

εμένα βουίζουν τα μάτια μου!!! Έννεν πολλά ωραίο μίshιμου! Έπρεπε να της έλεγες: ΟΧΙ. τουλάχιστον θα έφευγε αμέσως!

LOL @ dokisisofi!!!! so true! :-))

MARINOS ναι!!!! σαντάνωμα!!! έβλεπα το όνομα του μωρού, το ότι παντρεύει τους γονείς του, μετά έβλεπα το όνομα του παππού κλασικά κυπριακά πάντα το ίδιο τζαι δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί μεγάλος άνθρωπος μας καλεί στον γάμο των γονιών του... (earth calls ouf!)

Leni said...

-Έννε πολλά ωραίο;;
-Εν πολλά ωραίο, αλλά το δικό μου ήταν καλλύττερο.
*κυράτσα gets sour and takes off-HOPEFULLY*

frou-frou said...

για να λέμε την αλήθεια πάντως... εν πολλά ωραίο, πάρα πολλά ωραίο

Anonymous said...

LOOOOOL ήταν πολλά παραστατικό πάντως, μπράβο!

Μα άκου να βάλει πρόγραμμα για τα κρεβάδκια τζαι τα στολίσματα ΧΑΧΑΧΑ!!
Ο βκιολάρης τι ώραν έρκετε όμως εν μας είπε.

SKonte said...

Επερίμενα να δω κανένα ποτζείντα ποιήματα που γράφουν στα βαφτίσια, του στυλ «είμαι ένα μικρό αντράκι, μα δεν έχω ονοματάκι, αλλά αν έρτετε την τάδε μέρα στον τάδε τόπο εννά με δείτε ποννα με τρίφουν λάθκια». Eίχε ολόκληρο πρόγραμμα που έλεγε: «στόλισμα γαμπρού 4μμ, στόλισμα νύφης 4.30μμ, ράψιμο κρεβατιού 7.30μμ, τζύλημα μωρού στο κρεβάτι 7.38μμ, πέρασμα κάττου κάτω που το κρεβάτι 7.49μμ, δεξίωση 8μμ») - τα 2 που τούτα εν δικά μου, νομίζω καταλάβετε ποια (η δεξίωση και το στόλισμα γαμπρού, duh).

egelousa monos mou sti douleia, poli asteia perigrafi

Αχάπαρη said...

en evastousen tziai potsino to potistirouin na se rantisei? dioti an einai na kameis tin xorkathkian toulaxiston do it right :P

drakouna said...

Μυρίζομαι potential trash nation...

Chocolat said...

Miso lepto, telika itan oraio o3a en itan?!

Anonymous said...

Αλλά η αλήθκεια....



ΕΝ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΩΡΑΙΟΝ!!!

Anonymous said...

Αλλά η αλήθκεια....



ΕΝ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΩΡΑΙΟΝ!!!

Anonymous said...

ahahahaha apolaustikotato post! exeis megalo talento sto grapsimo..

nekatomenos said...

@Axapari:
Ποτηστιρούι;;;

dokisisofi said...

μερρέχα