»

Tuesday, May 22, 2012

Δώσεεεεεε

Wow.
Watching trash tv μετά που μήνες can be so liberating!
Μετά βίας ήβρα 5-6 τραούθκια να αφήσω έξω!

Ο μοντενέγρος, η ισλανδία, η αλβανία, η ρουμανία, το βέλγιο, η ιρλανδία μπορούν να πηγαίνουν.
Για την ελλάδα, το ισραήλ τζιαι τες κοτζιάκαρες, ας αποφασίσει ο λαός.
Οι υπόλοιποι να μείνουν τζιαι θέλω τους!!!
Ο ελβετός να περάσει στο γραφείο μου.

I am adoring this. Α εν έτοιμα τα αποτελέσματα. Πάμε να δούμε.


update: en eshete ypothesin. pao na ppesw.
Τον ελβετό εν που ήταν στο γραφείο μου τζι εν τον εφωνάξετε;;

8 comments:

Psychia said...

Liberating indeed!
Still, eat my dust.
xxx

Grouta said...

Εν τζι εχασα τιποτε, εν ναι?

Anonymous said...

Εγώ θέλω τον μοντενέγρον σε ντουέττον με την αλβανέζα! Έτσι τζι αλλιώς ο νέουρος του ήταν πας τα λαιμά της...

Rania said...

χαχαχα.. 'ο ελβετός να περάσει στο γραφείο μου'!!

Brenda said...

Ο Ελβετός εν στο δικό μου γραφείο μαζί με τον αδερφό του :)άσε κάθε χρόνο είμαι με την Ελβετία που πατώνει! Κατά τα άλλα ήθελα να περάσουν οι γριούλες να μεν έχουμε το κρίμα τους. Υπομονή, έχουμε ακόμα!

Beatrix Kiddo said...

εν ξέρω αν έππεσε το μμάτι σας πας τον γερμανο

Sike said...

pffft.
eppesen alla esikwsamen to

Logan Warner said...

Great blog you have