Κάμνει μου ελεεινή εντύπωση που τα ρεπορτάζ για τες ιερόδουλες ξεκινούν με μια εικόνα τύπικαλ ππρίττυ γούμαν πόρνης (κόκκινο μίνι, ζαμπαράκκα, ψηλοτάκκουνα, τσιαγαράκι, ενίοτε με σκύψιμο σε περαστικό αυτοκίνητο) τζιαι συνεχίζουν με τη δημοσιοποίηση-διαπόμπευση των 11 γέρημων τζιαι σκοτεινών που εσυνάξαν στην Αθήνα.
Κάμνει μου ελεεινή εντύπωση που τα ρεπορτάζ για τες ιερόδουλες κάποτε ξεκινούν με μια φωτογραφία γενικά που γεναίτζιες!!!
Την πλέον ελεεινή εντύπωση, όμως, κάμνουν μου την σχόλια τύπου "πανικός στην Αθήνα/πόρνες που σκορπούσαν τον θάνατο/εκατοντάδες που ζουν εφιαλτικές ώρες και ανησυχούν για την υγεία τους". Μονομιάς αποφανθήκαν ότι οι γεναίτζιες τούτες εν εγκληματίες τζιαι κακούργες ενώ οι κουρουπεττοαμπάλατοι πελάτες τους αθώα γελασμένα θύματα.
Τζιαι εν εκατάλαβα το "ΣΟΚ: Μάνα με μωρό ιερόδουλη με έιτς". Τάχα εν επίτηδες που εν ιερόδουλη με έιτς τζιαι έshει τζιαι μωρό; Εν εκατάλαβα προς τι το "σοκ".
Να χαρείτε, εν μπορώ να ακούω το επιχείρημα "αν το εξέραν (οι ιερόδουλες ότι έχουν έιτς) τζιαι πάλε εκάμναν το, εν έγκλημα". Τζι αν το εξέραν τζιαι αν μεν το εξέραν.
Εσύ ρε κύριε κουρούπεττε που πάεις να συνουσιαστείς μιτά τους, μα είσαι πολλά ρομαντικός δηλαδή: ενηξέρεις ότι είσαι ο 100ός που επήεν μαζί τους τζείντην ημέρα τζιαι ο 3000ός γενικά; Μάνα μου ζάβαλλι μου, ενόμιζες ότι εν εσύ που τες επάννησες; Όι όι, είσαι όντως κρίμα. Την ώρα που της εζήτας να σου επιτρέψει την είσοδο χωρίς προφύλαξη τζιαι επιέρωννες τζιαι παραπάνω για τούτο (φουαρτιλλίκκιν ολέ), πιθανώς απατώντας ταυτόχρονα κάποιαν πιο μόνιμη σύντροφο, ενόμιζες ότι εν που ήταν τζιουνούρκα μες τα νάυλα τζιαι εν εχρειάζετουν το δικό σου ναϋλούι;
Τζιαι ως εχτές εν έξερες καν το όνομά τους, ξαφνικά τωρά ξέρεις πλήρς ονοματεπώνυμο, ονόματα γονιών, ημερομηνία γέννησης, καταγωγή τζιαι τόπο διαμονής!!! Ασπούμεν, ΣΕ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΤΟ;
Ηλίθια Αστυνομία τζιαι ηλίθια ΜΜΕ, παραδέχεστε δηλαδή ότι ο νους του αδρώπου εν κόφκει τζιαι ότι ο μόνος τρόπος να θορυβηθεί τζιαι να πάει να εξεταστεί είναι με το να δει τη φάτσα της ιερόδουλης στην εφημερίδα τζιαι να μάθει το όνομα της γιαγιάς της τζιαι της πρώτης της δασκάλας στο νηπιαγωγείο. Έπρεπε να τες εξευτελίσετε με τούντον τρόπο, επειδή είσαστε σίουροι ότι ούλλες εξέραν ότι είχαν έιτς τζιαι επίτηδες εμπολιάζαν τον κόσμο. "Σκορπούσαν τον θάνατο"!. Οι πελάτες εν τον εσκορπούσαν δηλαδή. Αν εγράφετε απλώς ότι εσυλληφθήκαν 17 ιερόδουλες που την τάδε περιοχή για τον τάδε λόγο, έθθα εθορυβούνταν τζείνοι που επήαν στην συγκεκριμένη περιοχή τζιαι να παν να εξεταστούν;
Σχετικά με το αν το εξέραν οι ιερόδουλες ότι είχαν έιτς τζιαι πάλε εσυνεχίζαν, ...ΔΕ ΤΕΣ. Φαίνουνται σου να έχουν την πολυτέλεια να ΜΕΝ εκδίδονται; Έshεις ιδέα πράματα που εν ικανός να κάμει ο άθρωπος για τη δόση του; Είτε αυτή είναι ενοικίου ή ηρωίνης. Η πιο μεγάλη εν του 1977 τζιαι φαίνεται ίσια με τη μάνα μου!! Έν μιλούμε για Μανχάταν κκωλ γκερλς! (εν βιβλίο στο λινκ, μεν shαshάρεις να πα να δεις κκωλ γκερλς)
Τζιαι άτε τζιαι κάποιες εκάμναν το επίτηδες... ΔΕ ΤΕΣ! Φαίνουνται σου τόσο καλοβολεμένες ώστε να μεν τρέφουν αισθήματα πικρίας τζιαι εκδικητικότητας για την κοινωνία; Τούτο το τελευταίο σαφώς τζιαι δεν το υποστηρίζω/ενθαρρύνω, απλά καταλαβαίνω το.
Τζι αν σε φαράζει η πιο πάνω παράγραφος... τζι αν μεν σε φαράζει.
Τέλος πάντων.
Που τον τζιαιρόν που έshει να γράψω, άλλαξεν τζιαι ο blogger. Πούντο publish τωρά;
27 comments:
Mpravo!!!
En polla pio simantiko i astinomia na dimosiopoiisei tes fatses ekeinon ton ilithion pou epian me toutes xoris profilaxi kai ethesan se kindino kai tin ginaika tous alla kai alles ierodoules. En tzai mones tous pou epiasan Aids, kapoios "xouvardas" tes ekollisen, pou meta pithanotata diafimize se parees/"sinathlites(opos autoxaraktirizontai)/sinathious" oti "piga me ena prezoni gia 20 euro xoris skoufaki"
Εμένεαν κάμνει μου ελεεινήν εντύπωση το γεγονός ότι μας γαμούν άνευ προφύλαξης, παραφύσιν, παρά τη θέληση μας και κατ' εξακολούθησην συγκεκριμένα άτομα αλλά ούτε τα ονόματα τους δεν μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε γιατί εν "προσωπικά δεδομένα". Υπάρχει μια διαφορά βέβαια στες δύο περιπτώσεις. Στην περίπτωση που αναφέρω, οι "θύτες" εν ούλλοι "καθαροί σιόνιν". Είπαν μας το άλλωστε ένας-ένας...
Πόσο συμφωνώ με αυτή την ανάρτηση. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τα ελεεινά ΜΜΕ (δια)χειρίζονται τα άνδρες που σκέφτονται ως εν δυνάμει πελάτες και γυναίκες που τις βλέπουν ανταγωνιστικά και χαιρέκακα επειδή είναι εν δυνάμει κερατούδες. Ανήκεις στη μειοψηφία. Μόλις έγινα δικηγόρος πήγα σε ένα σεμινάριο για το human trafficking. Όταν μίλησα γι' αυτό συγκλονισμένη δεν μπορώ να σου πω πόσοι μου είπαν σχόλια τύπου "αρέσκει τους", "βαρκούνται να δουλέψουν" κλπ
Πολύ καλή ανάρτηση!
Εστάθηκα τζαι πισκαλιώ σου. Εγώ θέλω να φκάλουν στη δημοσιότητα τζαι τα ονόματα τζείνων που επήαν μαζίν τους τζι έχουν τον ιό, διότι τζαι τζείνοι εν εγκληματίες τζαι σκορπούν το θάνατο. Πλέον στις γυναίκες/φιλενάδες τους τζαι τα μωρά τους. Έννα αρέσει τούτο στην ελληνική κοινωνία?
τούτοι ούλλοι επήαν τζαι με τες γυναίκες τους; τες φιλενάδες τους; άλλες κοπέλλες στο επάγγελμα;
αλλά εν οι κοπέλλες τζίνες που "εσκορπούσαν το θάνατο;".
ο μάστρος τους πόν τους έκαμεν μια εξέταση;
άσε που μέσα σε 2 μέρες ήβραν τόσες, τόσο καιρό γιατί εν κάμνουν ελέγχους οι υπηρεσίες του κράτους;
εξέφυγα που το θέμα, αλλά από όπου τζι αν το πιάσεις, βρωμεί τζαι μπάζει.
έχει εκλογές..εν γιαυτό που έγινε τωρά ο έλεγχος..
μισό φταίξιμο σε αυτή που κάνει ενώ το ξέρει και μισό σε αυτόν που κάνει χωρίς προφυλακτικό..
evge friend symfwnw apolyta mazi sou.
To oti h kypros en andro tou human trafficking en to thoroumen, tora pou foountai oi kanakarides na men kollisoun eginen thema sta media.
ate re men anoiksw ton vothro mou!
υποκρισία σκέτη. και επειδή το ψάρι από την κεφαλή βρωμή, βρωμεί όλο το σύστημα.
θα ήθελα να ήξερα από αυτούς τους "καημένους, τρομοκρατιμένους, ανήσυχους" πελάτες που έτρεξαν να κάμουν εξετάσεις, το είπε κανένας στη γυναίκα του, στη φιλενάδα του; εξακολουθεί να την πηδά ώσπου να βγουν τα αποτελέσματα ή προφασίζεται πονοκέφαλο;
Αν το δεις αυστηρά νομικά το ζήτημα όμως,
η πόρνη προσφέρει υπηρεσίες και αυτές οι υπηρεσίες πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο consumer friendly.
Όπως πας σε ένα εστιατόριο και έχεις απαίτηση να μην σε δηλητηριάσουν, έτσι και στην πόρνη έχεις απαίτηση να είναι καθαρή και να μην σε κολλήσει ο,τιδήποτε.
Βέβαια, φταις κι εσύ σαν πελάτης που δεν διαλέγεις τις πόρνες σου με πιο σχολαστικό τρόπο και δεν προφυλάγεσαι για παν ενδεχόμενο.
Αλλά δεν μπορώ να μην έχω απαίτηση κι από το κατάστημα να τηρεί τουλάχιστον κάποια στάνταρτς υγιεινής.
Βέβαια, άμα ψωνίζεις από τους πλανόδιους της Ομόνοιας δεν νομίζω να έχεις και απαίτηση να σε αποζημιώσουν αν τελικά το προϊόν που σου πουλήσανε βγει σκάρτο...
Ειδα εχτες τες φωτογραφιες τους, τζαι πουκατω ενα κατεβατο στοιχεια τζαι διερωτουμουν... Προς τι τουτα ουλλα? Εν τες κανει που θωρουν τον Χαρο τιτσηρο τζαι εν διαλυμενες σωματικα τζαι ψυχικα, που τες καταχρησεις? Ηταν αναγκη να τες ριξουν τζαι στην πυρα?
Αν τες εσκοτωναν ήταν ναν καλυττερα για λλοου τους...
Ευγε για την αναρτηση τζι οσα ειπες βρισκουν με συμφωνη.
αντίχριστε, βλέπω το ππόιντ σου. Αν με δηλητηριάσουν στο εστιατόριο όμως, την αγωγή θα την τραβήσει ο μάστρος, όχι το γκαρσόνι. Αν, δε, δηλητηριαστώ που μπλε πουά μανιτάρι στο δάσος, έθθα φταιν τα μανιτάρκα.
το ερώτημα της Μάνας προβληματίζει με. Άησταστεία, συνεχίζουν απρόσκοπτα το πηδείν για να το παίξουν ανήξεροι; Κόφτει τους αν θα κολλήσουν την γεναίκα τους; Επειδή η υπευθυνότητά τους παίζεται λλίον...
γρούτα, διερωτούμαι πόσες αυτοκτονίες θα προστεθούν στο ενεργητικό της χώρας τωρά...
υπόλοιποι, δεν σας σνομπάρω (μεν το λαλούμε συνέχεια) απλά ξαφνικά βαρκ :) λαβ εντ ππις
Δυστυχώς δεν είναι μόνο η αστυνομία και τα ΜΜΕ που έχουν τα φταίξιμο δαμέ. Ιδού η απάντηση του καρακιόζη που την "προστασία" του "πολίτη"
Απάντηση σε όσους επικρίνουν την απόφαση των Αρχών να δώσουν στη δημοσιότητα τα ονόματα και τις φωτογραφίες των εκδιδόμενων γυναικών, που βρέθηκαν οροθετικές, δίνει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μ.Χρυσοχοΐδης μέσω Facebook. Χαρακτηρίζει τις αντιδράσεις υπερβολικές και λέει ότι η δημοσίευση είναι νομιμότητη -«κι ας κόπτονται οι Φαρισαίοι»-, καθώς η προστασίας της δημόσιας υγείας είναι υπέρτερο αγαθό του δικαιώματος στην προσωπικότητα.
Στη δήλωσή του ο κ. Χρυσοχοΐδης αναφέρει: «Τα στοιχεία και οι φωτογραφίες των ιερόδουλων με AIDS ήρθαν στην δημοσιότητα μετά από εντολή των δικαστικών αρχών, διότι θεωρούνται κίνδυνος για την δημόσια υγεία.
» Οι αντιδράσεις για την καταπάτηση των δικαιωμάτων των γυναικών αυτών είναι κατά τη γνώμη μου υπερβολικές. Διότι αγνοούν ότι εδώ υπάρχει σύγκρουση δύο δικαιωμάτων. Από τη μια πλευρά του δικαιώματος στην προσωπικότητα της ιερόδουλης και από την άλλη πλευρά, του υπέρτερου δικαιώματος στην προστασία της δημόσιας υγείας.
» Η δημοσίευση είναι νομιμότατη και ας κόπτονται οι Φαρισαίοι.
» Η φωτογραφία εξυπηρετεί την άμεση αναγνώριση, καθώς προφανώς και οι πελάτες δεν θυμούνται ονόματα, ούτε οι ιερόδουλες συστήνονται. Εξάλλου, μπορεί να εκδίδονται σε πολλούς οίκους ανοχής ή στο δρόμο.
» Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στην περίπτωση του AIDS υπάρχει το λεγόμενο παράθυρο των 72 ωρών, που εφόσον κάποιος που υποψιάζεται ή φοβάται ότι έχει μολυνθεί, μπορεί να μπει σε ειδική αγωγή και να αποφύγει τη μόλυνση.
» Τι μετράει περισσότερο επομένως στη ζυγαριά στάθμισης των συμφερόντων και των δικαιωμάτων από την πλευρά της οργανωμένης Πολιτείας; Το δικαίωμα στην υπόληψη και την προστασία των προσωπικών δεδομένων ή το δικαίωμα στη διάσωση της ζωής έστω και ενός ανθρώπου που μπορεί να έχει μολυνθεί εν αγνοία του από τη νόσο.
» Ποια είναι η ευθύνη ενός ανήλικου που πηγαίνει για την πρώτη του ‘εμπειρία’ με ένα από αυτά τα κορίτσια; Τι θα πούμε στην οικογένειά του; Ότι φταίει και πρέπει να πληρώσει γι' αυτό; Πιστεύω βαθιά πως τα κοινωνικά προβλήματα δεν έχουν ιδεολογικό πρόσημο και είναι λάθος να τα κατηγοριοποιούμε με αυτούς τους όρους.
» Είναι καιρός να καταλάβουμε όλοι μας ότι τα διαπιστευτήρια της προοδευτικότητας μετρούνται στην πραγματική ζωή και στα πραγματικά προβλήματα όχι στις θεωρητικές διακηρύξεις».
Η απάντηση είναι τόσο ΗΛΙΘΙΑ και ΑΝΟΥΣΙΑ που αρνιέμαι να τη σχολιάσω καν.
Και Αντί-χριστε, δαμέ είναι θέμα να γοράσεις μήλο που μανάβη του δρόμου τζαι να το φάεις χωρίς να το πλύνεις τζαι να του φκάλεις τη φλούδα, με αποτέλεσμα να δηλητηριαστείς τζαι μετά να σου φταίει ο μανάβης. Να σκεφτούμαστε τζαι λλίο.
Επιάστηκε η καρδία μου όταν είδα τις φωτογραφίες. Ο απόλυτος εξευτελισμός =(
prin ena mina eparedosa mian ergasia gia tounto thema akrivos... j tha po ksana ti gnomi mou ..
oso ftaiei jini pou to exei ftaieis j esi pou den epires profilakseis.. eipes nai mana mou se sex xoris profilaksi les nai se oti jino mborei na kouvala mazi tou pou mian apli limoksi mexri kai aids..
oso kindinos gia tin dimosia igeia einai i poutana pou ekdidete allo toso einai kai o malakas pou gamiete me oses ekdidonte..
opos dimosieuses to onoma tis ekdidomenis na dimosieusis kai to onoma tou pelati... oksa nomizeis en na evrei o pelatis ta @@@@dia na paei na pei tis ginekas tou ksereis eksenogamoun j eksethesa oli tin oikogeneia se kindino..
mana mou re j sto telos en na ftasoume na lipoumaste toon malaka pou en edoke 2euro na agorasei profilaktika gia na gamisei para tin kopella pou ekdidete gia na fkalei lefta.. j men akouso malakies en gia iroini.. toulaxiston tis poutanas en ethismos tou malaka en apli vlakeia...
i misirlou
@antichristos
an paeis se estiatorio amfivolou fimis tze zitisis na fais omon kreas - tze lalei sou o mageiras: "ahsme na to psisw llion epeidi me to omon eshei ena CHANCE na patheis trofikin dilitiriash"...
....tze peis tou esy "en ok koumpare ferto omon tze na sou doko katitis parapanw".... [h an kserei o mageiras pws an den sou to dokei omon enna fyeis je enna xasei thn douleian tou/enna ton kamei axriston pou to ksylon o mastros tou/shillia thkio alla arnitika]
...tze as prosthesoumen je tin parametron tou oti kathe foran pou servirei o mageiras omon kreas eshei je jeinos ena chance na pathei trofiki dilitiriasin pou en THANATIFORA gia ton idion [giati me ton tropon pou ta parousiazeis pio panw me tis "molismenes" pornes en sanna tze apomakrineis tes pou tin eksisosi tze en lamvaneis ypopsin tze to oti tze oi idies enna pethanoun/ypoferoun/what have you. en nomizw na en touto pou ennoouses alla opws ta egrapses deixneis plirin apathian gia tis idies tze fenete sanna nomizeis oti prosvallountai pou to aids me megalhn xaran tze en tis epireazei tze tis idies]...
tze an dhlitiriastis se touto to estiatorion tze i dilitiriasi pou epathes en METADOTIKI asthenia, en eisai pleon mesazontas tze metadotis tis tze sy o idios?
ara se touti tin istoria pou ti stigmi pou tze o pelatis pleon en dimosios kindinos giati tin troei mono o mageiras?
[DAME eginen i diakrisi pou eksagriosen ton kosmon, epidi efan tin i "poutana" (tin opoia gia politically correct logous tis teleutaies meres apokaloumen "ierodoulin") je exasen kathe aksioprepian je dikaioma stin idiotiki zwh epeidi en dimosios kindinos. o pelaths (pou episis en dimosios kindinos) might as well srpead the disease paratzei... se anipopsiastin sizigon / gomenan / gomenon kai paei legontas.]
sto kato kato aman se dilitiriasei estiatorion en tze mathenis pios itan o mageiras - eidika aman o mageiras eksanagkazetai pou senan tze pou ton mastro tou na sou servirei omon kreas(!!!!!!!!) tha eprepe na sou laloun sou to onoma tou estiatoriou tze kamnis ta koumanta sou monos sou.
[@sike sorry gia to miniman/sentonin, je pravo gia tin protovoulian na grapseis tounto post]
marmite: άρχισα να διαβάζω αυτά που λες, αλλά μόνο μια παράγραφο άντεξα, ειλικρινά, δεν μπορώ τα greeklish. Άμα θες το συζητάμε πιο διεξοδικά στα ελληνικά.
Η απόλυτη ξεφτίλα του κράτους.....
Απ' τις φωτογραφίες και μόνο καταλαβαίνεις ότι όλες οι κοπέλες κάνουν ναρκωτικά και μάλλον εκδίδονται για τη δόση τους.
Αντί το κράτος να της προστατέψει, τις εκθέτει με το χειρότερο τρόπο.
Αλλά όποιος δεν μπορεί να δέρει τον γάρο (υπόκοσμο, νταβατζήδες κλπ), δέρνει το σάμα.
Καλημέρα
Saik δε μπορώ να πω οτι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Σίγουρα μεγάλο μέρος της ευθύνης φέρουν και οι πελάτες, οι οποίοι πήγαν με τις ιεροδουλες χωρις προφυλαξεις, αλλα μη ξεχναμε οτι αναμεσα στους πελατες ηταν και πολλα παιδια τα οποια δε μπορεις να τα κατηγορήσεις γιατι οι γονείς τους δεν τους μιλήσαν, γιατι εχουν μηδενική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, γιατί είναι μικρα και όσο πιο μικρός είσαι τοσο λιγοτερο αναπτυγμενη ειναι η αισθηση του κινδύνου αν θυμασαι..., γιατι οι ορμόνες τους χτυπησαν κοκκινο, γιατι πρεπει να είναι αποδεκτοί απο τους φίλους τους για τους οποιους μαγκια ειναι να πανε με πουτανα χωρις προφυλακτικο!Δυστυχως!
Σκοπός της δημοσιοποίησης των φωτογραφιών είναι η άμεση και έγκαιρη κινητοποίηση των πελατων, πρώτον γιατί τα πρωτα 2,3 24ωρα μετα την επαφή μπορουν να το προλαβουν (όπως και έγινε, ετσι εσωσαν 2 16χρονα τα οποία μπηκαν στο internet για να δουν τις φάτσες των κοριτσιών για χαβαλέ)και δευτερο να σταματήσουν όσο το δυνατο γρηγορότερα την εξάπλωση του ιού, να προστατέψουν δηλαδη την κοινωνία.Γιατι κακα τα ψέμματα αν λεγανε στη τάδε περιοχη συλλαβανε κοπελα με ΑΙDS πολλοι δε θα πηγαιναν να εξεταστουν γιατι στην τάδε περιοχή έχει άπειρα πορνεία.Και αφού δε έχουν μυαλο να παρουνε προφυλαξεις που να βρουνε το μυαλο να σκεφτουν οτι μπορει να νοσουν και αυτοί? Αλλη δυναμη εχει η φωτογραφία.Να τη κύριε αυτή είναι η κοπελα!
Εξάλλου, όταν εντοπιζεται στην αγορά καποιο προιον ειτε τροφιμα ειτε παιχνιδι οτιδήποτε, το οποιο είναι επικυνδινο για τη δημόσια υγιεια αμεσως γνωστοποιείται στο κοινο.Ετσι και αυτες λοιπόν πουλανε υπηρεσίες, άρα πρέπει να ενημερωθει το κοινό οτι οι συγκεκριμενες υπηρεσίες ειναι σκαρτες!
Εξαλλου με τη δημοσιοποίηση της φωτογραφίας αποτρέπει πολλους μαλάκες να συνευρεθουν με τις συγκεκριμενες (τουλαχιστον)ιερόδουλες χωρις προφυλάξεις.
Και κατά τη γνώμη μου, ΝΑΙ, έιναι εγκληματικο να γνωρίζεις οτί είσαι φορέας και παρόλαυτα να πηγαινεις χωρίς προφυλάξεις για να πάρεις 5 ευρω ακομα!Ποσός με ενδιαφερει αν ειναι ναρκομανης η αν εχει παιδι να ταισει!Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ/ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ!
τους αποκαλείς κατ’ εξακολούθηση άμυαλους και μαλάκες, αλλά δε βλέπω πού προτείνεις να τιμωρηθούν κι αυτοί. Αυτοί δεν αποτελούν κίνδυνο για τις συντρόφους/οικογένειές τους; Γιατί να μην δημοσιεύσουμε και αυτών τις φάτσες για να ξέρει η κοινωνία ποιος είχε αρκετό μυαλό και ποιος όχι;
Εξάλλου, το aids είναι μόνο ένα από άπειρα νοσήματα που μπορεί να κολλήσει κανείς με το σεξ. Όσοι από αυτούς τους άμυαλους μαλάκες βγουν αρνητικοί στο τεστ για έιτς, δε σημαίνει ότι δεν κόλλησαν κάτι άλλο. Όφειλαν να προσέχουν.
Ούτε τις καπνοβιομηχανίες τις διασύρουμε επειδή κάποια μωρά καπνίζουν για να το παίξουν μάγκες.
Αύριο θα δημοσιοποιήσουν κι αυτές με ηπατίτιδα και δώστου πανικό απ’ την αρχή; Μεθαύριο αυτές με χλαμύδια/σύφιλη/γονόρροια κτλ;
επαναλαμβάνω ότι βλέπω το πόιντ σας, δεν διαφωνώ πλήρως. Διαφωνώ με τη διαπόμπευση, και ειδικά με τη διαπόμπευση μόνο αυτών!
http://www.fimes.gr/2012/05/ierodouli-aids
Αυτοί δεν έκαναν ότι έκαναν με σκοπο να νοσησούν με κάτι (εχετε δικαιο δεν μιλαμε μόνο για aids) και στη συνεχεια να το μεταδώσουν στις συντρόφους τους.ηταν εν αγνοία τους.επίσης, αυτοί δεν πουλάνε sex οπως συμβαινει με τα κοριτσια.Για αυτο το λόγο εφερα και το παραδειγμα με τα προιοντα που κυκλοφορουν στην αγορα και τα δημοσιοποιουν αν βρεθουν ακαταλληλα.Σκληρό μεν αλλά σωστό να δημοσιοποιηθούν οι φωτογραφίες τους κατα τη γνώμη μου πάντα.Οι απόψεις διιστανται!
blue absinthe, τα επιχειρήματά σου είναι άκυρα. Και ευτυχώς που δίιστανται οι "απόψεις" μας γιατί ήταν να ντρέπομαι για την ύπαρξη μου αν "σκεφτόμουν" όπως εσένα.
Μάλλος έχεις προσωπικές εμπειρίες. Ο νοών νοείτο.
Το "σώθηκαν" 16χρονα δεν είναι επιχείρημα, είναι προπαγάνδα της ελληνικής κοινωνίας/κυβέρνησης/ανδρικής εξουσίας για να βγουν και πάλι κούππες άπαννες. Από ιατρικής πλευράς, η μετά συνουσιάς προφύλαξη για hiv, ειδικά όταν το ένα πρόσωπο δεν έπαιρνε κατάλληλη θεραπεία, δεν δουλεύει και τόσο καλά. Η θεραπεία δουλεύει αρκετά καλά για περιπτώσεις minimal exposure μετά από μικρό τρύπημα με βελόνα μέσα από ιατρικό γάντι και από πρόσωπο με μικρή ποσότητα ιού ενώ βρίσκεται σε θεραπεία.
Κυρια Π δεχομαι οτι υπαρχουν και αντιθετες απόψεις από τη δικιά μου όπως είπα και παραπάνω.Εσείς παλι βλέπω οτι δε ξερετε καθόλου να συζητάτε και να δέχεστε αντίθετες απόψεις παρα μόνο να μιλάτε με προσβλητικό τρόπο.Σας πληροφορω λοιπόν, όχι ότ θα έπρεπε να σας νοιάζει, οτι ευτυχώς μέχρι τώρα τουλαχιστον δεν ειχα καποια τετοια εμπειρία και αναρωτιέμαι πως βγάλατε αυτο συμπέρασμα (και ο νοων νοειτω μαλιστα!Το νοείτω γράφεται με Ω.)Λες ότι τα δικά μου επιχειρήματα είναι άκυρα αλλά εσείς δεν έχετε καθόλου παρα μόνο τη γνωστή καραμέλα για προπαγανδα της ελληνικής κοινωνίας και ανδρικής εξουσιας και άλλα φεμινιστικά κουραφέξαλα!Κατ΄εμε πάντα!Και σίγυρα η μέτα σύνουσία προφυλαξη δε μπορει να σου εξασφαλίσει από πριν 100% οτι θα πετύχει αλλα΄έχει πιθανότητες απο το να μην κάνεις τίποτα!Οπως και να έχει δεκτή και η δική σας άποψη!Απλά ανναρωτιέμαι..μήπως τελικά εσεις έχετε κάποια προσωπικη εμπειρία?Καλη σας νύχτα.
hahahah aytoi den poulane??? ti ennoeis??? o enas agorazei j o allos poula!! en aplo.. :)
episis agnoia sto sex me agnosto? j malista me ekdidomeni? eides tes lio tes kopeles? fenete sou na ikseran? opos kai na exei.. j an ta 16 xrona theloun na kamoun sex etsi eilikrina mborei na sou ftaiei i oikogeneia pou en tou emilise mborei na ftaiei to sxoleio pou den prosferei sexoualiki diapedagogisi alla plz men lete oti fteei enas foreas HIV..
i misirlou
Sike ta respectia mou!
Αρχικά, δεν θα το δω το πράμα ούτε ανθρωπιστικά, ούτε νομικιστικά αλλά απλά ανθρωπολογικά, κοινωνιολογικά αν θέλεις και πιάνομαι απο μια έκφραση που χρησιμοποιήθηκε πιο πάνω του Anti-Christos και επεκτάθηκε και απο τους υπόλοιπους με παραδείγματα με εστιατόρια και ωμά κρέατα : " Consumer friendly"!!!!!! Στην κοινωνία μας, στον " πολιτισμό" μας, ο άνθρωπος είναι είδος καταναλώσιμο!! Αρα δεν είναι άνθρωπος! Κάτι που καταναλώνεις είναι αντικείμενο! Απολογούμαι για τα θαυμαστικά αλλά με τρομάζει το επίπεδο ηθικής κάποιων επιχειρημάτων. " Consumer friendly" . Πολλά προσβλητικό. Για την κοινωνία μας. Για τον αιώνα μας.
Όσον αφορά την πράξη της διαπόμπευσης, εννονείται ότι συμφωνώ με τη Sike αλλά το παίρνω λιγο παραπέρα.Με το ίδιο σκεπτικό που διαπομπεύούν τι γυναίκες που έχουν τον ιο να βρουν τους πελάτες, τις γυναίκες και τις οικογένειές τους και να δημοσιεύσουν και εκείνων τα ονόματα. Σκληρό, απάνθρωπο και υπερβολικό, ε;; Υπακούει όμως στην ίδια λογική...
Post a Comment