»

Thursday, September 24, 2009

Exit ελεημοσύνη

Που να μεν πω.

Κτυπά το κουδούνι. Αννοίω την πόρτα τζιαι θωρώ μπροστά μου έναν 60άρη, μουζούρη, άσπρα μαλλιά, μαύρη φανέλλα που έγραφε κάτι που ξεκινούσε με φακκ πάνω (αλλά εν έκατσα να το μελετήσω), κτητζιό δρώματα, ο οποίος ξεκινά να απολογείται που με ενοχλεί μέρα μεσημέρι. Θωρεί πίσω που τον ώμο μου κάτι εικόνες σε ένα ράφι τζιαι λαλεί μου "Τούτες οι εικόνες αρέσκουν μου πολλά. Μπορώ να τες προσκυνήσω ένα λεπτό;" τζιαι κάμνει να shιονωστεί μέσα.




Sike: [blocking the doorway]  Πού έξερες ότι έshει εικόνες πριν σου ανοίξω;

Tύπος: Εγώ πιστεύκω πολλά στο Θεό, τζιαι αρέσκει μου άμα θωρώ εικόνες να τες προσκυνώ...

Sike: Τζιαι γυρίζεις τα σπίθκια για να προσκυνάς τες εικόνες;!

Τύπος: Όι, εν για άλλο που ήρτα, αλλά είδα τες τζιαι αρέσκουν μου [shoving himself forward] ...

Sike φυτεύκεται στην πόρτα. Σκέφτηκα με το κινητό που έτυχε να έχω ανά χείρας να καλέσω κάποιον δικό μου για να ακούει την κουβέντα... Έμεινα στην σκέψη, όμως.

Τύπος: [παραιτείται από την προσπάθεια να προσκυνήσει] Οκ, να περάσω στο πρόβλημά μου... Εν ο Χριστός που μου το έστειλε... Εχάλασεν το αυτοκίνητο μου, τζιαι βαστώ μόνο 40 ευρώ, τζιαι έχω Χ μωρά μπλα μπλι μπλο [εν τα εσυγκράτησα γιατί η μνήμη μου εν με πολλοβοηθά τελευταίως - τέλοσπάντων έκλαψεν μου λλίον τζιαμέ]. Tζιαι αν μπορείς να με βοηθήσεις, όπως μπορείς, εννά το εκτιμήσω πάρα πολλά...

Sike: [ξαφνικά μαλαθκιανισμένη] Δώσμου ένα λεπτό... περίμενε... [πάω μέσα, ακούω να μου λαλεί ότι θα μου τα επιστρέψει με την πρώτη ευκαιρία, βρίσκω το τσεντί μου που παραδόξως είχε μέσα 30 ευρώ, παίρνω τα 20 και του τα παίρνω] Έλα, εν κρατώ τίποτε άλλο, τούτα έχω...

Τύπος: Ευχαριστώ σε, μπλα μπλα νάσαι καλά μπλα μπλι...

Sike: Nάσαι καλά μπλα μπλα μπλο.

Φεύκει.

Νιώθω καλά με την πράξη μου, σκέφτομαι ότι έμπειράζει που του έδωσα τα 20 αντί τα 10 ή τα 5, παρόλο που τούτο αντιτίθεται στη φιλοσοφία μου περί ελεημοσύνης, η οποία λέει να διάς κάτιτίς σε ούλλους γιατί εν ηξέρεις ποττέ ποιος εν αληθινός τζιαι ποιος όι: αν εν ψεύτης εν θα πλουτίσει με το μισό ευρώ που του έδωκες ούτε εσύ έχασες τίποτε, αν εν αληθινός τότε εννα μπορεί να πάει να γοράσει κανένα ψουμί να φάει. Σκέφτομαι ότι έννεν κάθε μέρα που έχω την ευκαιρία να κάμω μιαν ελεημοσύνη: τον έναν αγνόα τον ("κωφάλαλος ορφανός" στα φώτα), τον άλλον θκιώξε τον ("χήρα με ανάπηρο παιδί και πιστοποιητικά"), έμεινε μόνο ο ραδιομαραθώνιος πον τέλεια απρόσωπος (ίσως τζιαι αμφίβολος;) τζιαι δεν μου διά την ίδια ευχαρίστηση. Τούτος, σκέφτομαι, ήταν Κυπραίος τζιαι πόσους Κυπραίους ξέρεις (με φαινομενικά σώας τας φρένας) που γυρίζουν τα σπίθκια τζιαι να θκιακονούν;

Enter mother.

Sike: Ήρτεν ένας μπλα μπλα τζιαι μπλα μπλα τζιαι έδωκα του 20 ευρώ.

Πάει τη χάσαμε τη mother.

Μother: [παλάρει] Να μεν διάς κανενού!!! *yell* Προχτές μας είπεν ο πάτερ να μεν διούμε κανενού γιατί κυκλοφορούν πολλοί δαμέ γυρώ *yell yell* που επικαλούνται τζιαι το όνομα του ιδίου (του πάτερ) για να τους διούμε λεφτά τζιαι να μεν διάς σε κανένα πιον αλλά να τους λαλείς -είπεν ο πάτερ- να ζητούν που δαμέ στην εκκλησία βοήθεια τζιαι η εκκλησία μας εν αρνήθηκε ποττέ σε κανέναν, τζι εν απατεώνες τζιαι μπλα μπλα ΜΠΛΑ *yell* Με σε Κυπραίο, με σε κανένα!!!




Φακκ.

Exit mother.

Ούτε μιαν ελεημοσύνη ενη μπορούμε να κάμουμεν πιον. Eν ούλλοι ψεύτες. Νιώθω κκραππ. Έδωκα του τζιαι 20 ευρώ μίshιμου. Ούφφου. Nιώθω πολλά κκραππ.  Έρκουμαι να γράψω τον πόνο μου.

Enter χάσπας.

Sike: Ούφφου, σήμερα εθύμωσα πολλά με μιαν κουβέντα... Ήρτεν ένας μπλα μπλα να προσκυνήσει μπλα μπλα... Τζιαι είπεν μου τζιαι η μάμμα μου μπλα μπλα...

Χάσπας: Μεν μου πεις άλλα τζι ενευρίασα. Πόσα του έδωκες;

Sike: [κατσ-παν] Είκοσι...

Χάσπας: ΠΟΣΑ;!;! ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΚΑΛΩ ΕΙΚΟΣΙ ΕΥΡΩ ΤΣΑΚΡΑ ΤΟ ΒΛΑΝΤΖΙ ΜΟΥ!!! ΕΙΚΟΣΙ ΕΥΡΩ!!! *roar* ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΜΙΣΣΙΗΜΟΥ!!! ΝΑ ΤΟΥ ΜΠΗΞΩ ΤΟΝ ΠΑΤΣΟ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΩΣ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΟΞΑ ΕΝΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ!!! *roar* ΑΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ["βαστάτε με" στυλ] OΣΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩΚΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ 20 ΕΥΡΩ ΝΕΥΡΙΑΖΩ *roar roar* *roar roar*

ΦΑΚΚ.


Φακκ εντ shιτ εντ ντέμιττ.

Πάω κανένα γυρό να μου περάσει.

21 comments:

Anonymous said...

Oh come on.... Xaras to prama pou egine. Afou ta edoses teleiose.. Esi to ekanes gia kali praxi. Borei i mother kai o hasbas na diafonoun, alla en pasi periptosi, oti kai na ta kanei ta lefta itan gia voitheia. Apla tha xereis tin epomeni fora na dosis kamia 15aria Evro ligotera :) Trust me, den pigan xamena...
Pasxalina

Κουνούπι said...

LOL! Είσαι κρίμα (που μαραζώνεις) αλλά η περιγραφή εν θεϊκή!

ρίτσα said...

άμαν κάμνω εγώ πελλάρες με τα λεφτά, σκέφτουμαι τα ευρώ που διώ για να φάω σε εστιατόρια που ούλλοι ξέρουμεν που καταλήγουν τζιαι έτσι νιώθω καλλίττερα

thalassamov said...

μεν τους ακούεις!
Έκαμες καλό στην ψυχή σου. Αν ο άλλος εν απατεώνας εν επηρεάζει το δικό σου τσαρμ - εν ακούεται πιο ωραία που το ..καρμ;- ούτε αναιρεί την πράξη καλωσύνης.

monaxikotita said...

Kai apateonas na einai, den eisai oute i proti oute i teleftea pou tin pathennei me touto ton tropo...

Panta prepei na exoume lio ton nou mas, alla skeftou pos isos, isos, lalaw sou isos, o anthropos ontos na ta eixen anagi ta lefta kai esu na ekanes to sosto

to euxome

Cogito Ergo Sum said...

Εμμ.. Εν το κάμνει η ψυshί μου να σου γράψω ακόμα ένα "ενθαρρυντικό" κομμεντ σαν τα προηγούμενα :s Καταρχάς το ότι σου είπε πως πιστεύκει πολλά στον Θεό ήταν για να σου αγγίξει την ευαισθησία σου τζιε καλά? Μην χέσω.. Παρόλα αυτά με την πράξη σου αυτή εναντιώθηκες στην κοινωνία του "Σιωπηλού Φασισμού" που ζούμε ασχέτως αν ήταν σωστή αυτή σου η πράξη..

travelbug said...

hon, esi ekanes afto pu eniothes ke astus allus na lene!

Anonymous said...

BRAVO SIKE AN EN KANENAS NARKMANIS??? EVOITHISES TON NA PAREI TIN DOSI TOU!!! (ROAR ROAR) EN TOU EDIAS KALYTERA KATI NA FAEI? xixixixixix :p ithela ki egw na ektonwthw kapou gia kati dika mou...kai afou einai mera ektonosis panw sti sike na mai ki egwwwwwww :)

Leni said...

Καλά μα εν σε λυπούνται που είσαι ετοιμόγεννη τζαι φωνάζουν σου;

Αν σε παρηγορεί καθόλου, νομίζω ότι θα έκαμνα ό,τι έκαμες κι εσύ. Είπαμε κόφκουμεν τους ούλλους, αλλά εν μπορείς ούλλους ούλλους. Το κρίμα στο λαιμό τους. Τζαι λες κι εσύ, μπορεί όντως να είχε ανάγκη. Τζαι αν επελλόδειχνε λλίο, so what; Τζαι'μείς πελλοδείχνουμε.

Anonymous said...

Sike mou
An sou xanafonaxei tha erto na ton dero. ma en skeftetai to moro?
kai sto kato kato dika sou einai ta lefta, oti thelis ta kaneis.

Sike said...

θενξ γκέυζ :]

νομίζω όλοι (μάμμα, χάσπας, μι) εθυμώσαμεν με δύο πράματα: α) που του έδωκα τόσα πολλά - αν του εδίουν 2-3-5-6-άτε-10 ευρώ εν θα επείραζε τόσο αν/που ήταν απατεώνας, και β) που μου εγίναν τζιαι οι Κυπραίοι τωρά που τούτους τους ψευτοκλέφτες, γκρρ (στο παραλήρημά της η μάμμα είπεν μου περιπτώσεις τζι άλλες, γκρρ γκρρ).
Εγώ εθύμωσα επιπλέον που όποτε κάμουμεν μιαν ελεημοσύνη, μαθαίνουμε μετά ότι επεριπαίξαν μας. Γκρρ γκρρ.

grouptherapy, έδωκα του νερό!! γιέα πέιπι! Αν ήταν ναρκομανής, σίουρα ήταν να του δώκω λεφτούθκια ώστε να μεν αναγκαστεί να κλέψει ή να καταλήξει σε κανένα άλλο έγκλημα :Ι

επέρασεν μου όμως... (παρακαλώ να ξανάρτει να τον κανονίσω)

Richie said...

Sike μεν τους αφηνεις να σου στερησουν την ικανοποιησην για την καλην σου πραξην.Απατεωνας ξι-απατεωνας ο αλλος εν θα μαθεις ποττε.

SKonte said...
This comment has been removed by the author.
SKonte said...

intalos se eide, san kamia vasiliki me troullo kai ethele na proskinisei? as to kalo. en agkonies pou theloun.
kai ego pisteyo oti ton evoithises. ton evoithises na paixei to neo paroli!

Sike said...

hahaha, nomizw ton troullo ivres ton re skonte! hahahahahah

Pollopaiti said...

Έφυρες μας πάλε! It's the thought that counts. Αλλά μεν το ξανακάμεις. Εγώ διώ μόνο σε μουσικούς μέστο underground. Την ώρα που εθκιάβασα ότι ήθελε να μπει να προσκυνήσει (????) εσκέφτηκα "Α μάνα μου, εληστέψαν την!" Έτσι τσιάκκος που είσαι έπρεπε να του δώκεις τζια μιαν μέστα @@ τζιαι να του κλείσεις την πόρτα μέστα μούτρα. Αλλά έννεν τίποτε κακό τούτο που έκαμες. Νάκκον naive μόνο.

Ιθάκη-man said...

Α ΠΑΝΑΙΑ ΜΟΥ (που λέει ο λόγος) Τι μου εθύμησες τωρά, τζιαι μένα ήρτεν ένας κύριος (ο θεος -τρόπος του λέγειν είπαμε- να τον κάμει) και άρκεψεν μου ότι εχάλασεν το αυτοκίνητο του και αν έχω λεφτά και απλά έδωσα του για να σκάσει... Ιντα ο τούτος είπεν ότι εννα έρτει να μου τα επιστρέψει (ακόμα περιμένω) Καλμ ντάουν... Χου χι χου χι χου χι

dokisisofi said...

xaxaxa...re sike, alli fora na vazeis to kounoupin na annoiei tin porta, einai eidikos se tetoies avrotites :PPPPP

Anonymous said...

tzai menan ekatebikan mou mia fora kati israilites pws taxa itan ispanoi pou to panepistimio tis barcelona gia na poulisoun pinakes taxa dikous tous tzai na syna3oun lefta gia scholarship. Epia na ton pistepsw ton mpastarto pou irte itan kala daskalemmenos alla eyxaristw to theo pou me efotise tzai eipa tou na paei allou giati eimai foititis tzai en bastw lefta.
En eshei pio tipote me eleismosynes me tipote emathan oulloi.

Ουφ! said...

μεγάλη γκάφα τα είκοσι ευρώ.... εγόραζες είκοσι σοκολάτες.... :-)

αν ξανάρτει ζήτα του πίσω τα μισά τουλάχιστον!

SKonte said...

egoraze 4 mix pittes me xydata