»

Tuesday, September 1, 2009

Προς Πωλήτρια Μάδερφάκκεαρ

ΝΑ ΤΑ ΚΑΜΩ ΒΡΑΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΧΑΝΑ, ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΜΩ.

(εν σου απάντησα την ώρα που με ρώτησες ειρωνικά τι θα κάμω τα φανελάκια 3-6 μηνών γιατί ελυπήθηκα σε: εκατάλαβα ότι εκατάλαβες ότι ήμουν εγώ που ήρτα την άλλη φορά τζιαι τελικά εν εγόρασα τα σηθρού τα νυχτικά που μου εμπούκκωνες πρηχτεύκοντας ξερολίστικα και εμπειρογνωμονικά ότι "οι κοπέλλες" εν τούτα που φορούν τον shειμώνα. ΤΖΙΑΙ ΝΑ ΜΕΝ ΚΙΣΤΑΣ ΟΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΖΙ ΕΝ ΤΟ ΓΟΡΑΣΩ. ΤΖΙ ΑΝ ΕΣΚΑΜΠΑΖΕΣ ΤΖΙΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΟΥ ΕΓΚΥΟΥΣ, ΗΤΑΝ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΥΦΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΤΑΝΤΑΣ ΠΟΣΤ-MATERIAL. Για next time, έshε υπόψην ότι ως τη μέση μου είσαι).

23 comments:

ρίτσα said...

ha ha ha

motherfuckare

ha ha ha

Πρασινη νεραιδα said...

μα εισαι 2 μετρα???


και κατι αλλο.που την εχεις χωσμενη την κοιλια και δεν την ειδε η δεσποινίδα?!

Sike said...

νεράιδα, ...και 2 σταθμά :) Την κοιλιά είδεν την Η ΔΥΣΠΥΡΗ, η ειρωνία της ΤΗΣ ΚΙΣΤΗΜΕΝΗΣ ήταν τάχα για το μέγεθος, ότι έπρεπε να πάρω πιο μικρό. ΤΙ ΣΕ ΚΟΦΤΕΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΝΝΑ ΤΑ ΚΑΜΩ. ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕΝ ΟΤΙ ΕΝ ΕΧΩ ΤΖΙΑΙ ΜΙΚΡΑ. ΤΖΙΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕΝ ΟΤΙ ΕΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ. Έπιαν με πάλε, σορρζ.


ριτσόνι :]]

Anonymous said...

kori mou ma akoma na genniseis????????

Νευρικoς said...

Pemu pou doulefkei na tis katevw me to psarotoufekko je ta pedila..

Ktino said...

...τζιαι αν είσιες λλίον νουν παραπάνω, εν θα ήσουν πωλήτρια, πε της... No offense προς τες πωλήτριες...

Anonymous said...

Ανεξάρτητα από την πωλήτρια, τα φανελλάκια του motherfuckare είναι πάρα, μα πάρα πολύ καλά και δεν τα αλλάζω με τίποτα!Και δοκίμασα πολλά πριν πάρω από εκεί, γιατί "τσούζουν"!
Στο θέμα μας όμως, είναι για πολλούς μπάτσους κάτι μωλήτριες που δεν ξέρουν τρόπους!Απλά λυπάμαι τους ιδιοκτήτες του καταστήματος, γιατί δεν ξέρουν ότι εξαιτίας τους, χάνουν πελατεία.Καλά, εκνευρίστηκα πρωί πρωί...

Leni said...

Ισιώνουμεν την;

Sike said...

όποιος βιάζεται σκοντάφτει κκέηκ. Εμείς μια δουλειά ποννά την κάμουμε, είπαμε να την κάμουμε σωστά.

νευρικέ, όι με τα πέδιλα, να χαρείς!! είπαμεν ενευρίασεν μας, αλλά εν κρίμαν η φτωshή...

κτηνέ, το γελοίο εν ότι she used to be good to me, μέχρι που αμφισβήτησα την άποψή της τζιαι δεν εγόρασα τζείνο που μου εκότταν.


ανων, τσούζουν;! Εγώ βρίσκω τα νορμάλ. Ίσως επειδή έτυχε να πάρω κι από το πρεμαμό;) όπου εκτός από κουκοαηδονήστικα, μου προέκυψαν και λιμπουρίσιμα.

λολ λενού, φύαμε! η αλήθκεια, επιχείρησα να την ισιώσω με το καλό, με τα ευχαριστώ μου τζιαι τα χαμόχαντόγελα μου, αλλά την επόμενη φορά θα έχει πιστολίδι...

Anonymous said...

Γριστός! Προτιμώ 1000 φορές να με γράφουν παρά να είναι έτσι πριχτόνια!
Τζι όχι μόνο να σου κοττούν, ειδικά άμα μπήχνουντε μες το δοκιμαστήριο σαν δοκιμάζεις για να σε...βοηθήσουν! Οι μάνα μου..

Richie said...

-Λισεν το μι γιου πωλητρια οφ μοδερφακκεαρ.Γκιβ μι δοους νταμ φανελουθκια εντ σhατ δε φακ απ κος Αϊ γουιλ μπλοου γιουαρ μαιντ οφ.
Η πωλητρια παγωσε απο τον φοβο της.Η Sike εξακολουθουσε να ειναι ο νουμερο ενα φοβος εδω στο Φαρ Μαδουεστ.Ηταν αδιστακτη και νευρικη ειδικα οταν επροκειτο για φανελλακια 3-6 (με τα 6-9 εν νομιζω να εισhε κανεναν προβλημα)

Leni said...

Richie, LOL!

Εε Sike από ότι εκατάλαβα εν άγρια τρίχα τούτη. Εν ισιώνει με χαντοχαμόγελα. Φακκούν μου τούτες. Τζαι τζείνες που λέει ο ανώνυμος/-η που βουττούν μες στα δοκιμαστήρια.

Γουοτ

Δε

Φακ ας πούμε

Sike said...

λίσεν ττου μι, γιου πχιούπικ χέαρ, ορ άι γουίλ μέηκ ιτ παλπ φίξιον ιν χήαρ εντ γιου γουίλ πι λούκκιν φορ δε μιστέηκ

(αμάναμουμάναμου τζι αθθύμίσετε μου ότι τζιαι με τη φορά με τα νυχτικά έμπαινε μες το δοκιμαστήριο τζι ειρωνεύκετουν με, ΑΕΕΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ)

Anonymous said...

"Τσούζουν" εδώ στο Ελλάντα!Για κει κάτω,εν ηξέρω!

Σε σύγκριση και με το πρεμαμό, εδώ είναι πιο ακριβά του Motherfuckare, αλλά η ποιότητα τους δεν συγκρίνεται!Οπότε ψηφίζω Motherfuckare (για το μωρό κοιτάμε ποιότητα και όχι τιμή)!

(είμαι ο ανώνυμος μου ισχυρίστηκε ότι "τσούζουν")

Anonymous said...

(Ο ίδιος anonymous...)

Τι μου θύμισες τώρα!Στο Ελλάντα σουτιέν θηλασμού από το motherfuckare, τα δυο=60 €!
Στην Αγγλία, τα ίδια δυο σουτιέν=20 pounds.

Καλά, το γνωρίζω ότι είναι αγγλικά αυτά τα καταστήματα!Αλλά γιατί αυτή η τοοοοοοόση (με το συμπάθειο)
διαφορά?

(Άσχετο με το θέμα, αλλά ήθελα να το πω, να πω τον καημό μου!)

Richie said...

"ΑΕΕΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ"

Βαστατε πωλητριες τ'αρματα

χαχαχαχαχαχαα

Sike said...

υπόψην ότι τα πρώτα 3 σχόλια εν δωρεάν. Μετά έχει λαιμητόμο 10 ευρώ το ένα, να φκάλουμεν τζι εμείς τίποτες.

Anonymous said...

Πού πληρώνω??? (4ο σχόλιο!)

Sike said...

για περάστε... για περάστε...

dokisisofi said...

egw ftaiw pou eprospathisa na voithisw :/

UrbanTulip said...

Sike θέλω βοήθεια
που έχει τέλεια ρούχα για μωράκια;
Επειγον!

Sike said...

άχχωσες με τωρά τούλιπ...
next, marx n spencer, mothercare έχουν τα πιο ωραία αγορίστικα ΚΑΙ κοριτσίστικα. Όπουδήποτε αλλού θα βρεις μόνο ωραία κοριτσίστικα και ανιαρά αγορίστικα. Έχει και ένα du Pareil something στο Mall, όπου πήρε το μάτι μου κάτι ενδιαφέρουσες καταστάσεις.

δόκη, έλα δα: ΤΙ ΣΕ ΚΟΦΤΕΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΝΝΑ ΤΑ ΚΑΜΩ; Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΝΝΕΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ; Εθυμύθηκα ότι έκαμες μου το ίδιο πράμα τζιαι με τες κλατσούες τότε. ΓΙΑΤΙ ΚΙΣΤΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΤΙ ΛΛΙΕΣ; ΕΝ ΕΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΚΙΣΤΗΜΕΝΗ.

dokisisofi said...

ithela na se kathisterisw, giati eshestiken i sinaderfosa pou ekathetoun tameio kai tis edwsa ligo xrono