»

Thursday, September 19, 2013

I read the Guy*

Σήμερα ήταν, έτσι απρογραμμάτιστα, η Εθνική μου Ημέρα Ειδήσεων. Ως γνωστόν, κλείνω αισίως 4 χρόνια τηλε-αθέασης και αχαπαρίασης από εφημεριδικό γίγνεσθε. Μιαν φορά το χρόνο όμως, που τυχαίνει να διαβάσω καμιάν εφημερίδα, ανανεώνω τον όρκο μου για ισόβια αποχή από τις ειδήσεις. 

Μαθαίνω ότι ο Πού της Δου τα πήρε κρανιοεγκεφαλικώς με τον Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας γιατί ο τελευταίος απεκάλεσε αχάπαρους και αμπάλατους τους δημοσιογράφους. Μαθαίνω ότι ο Που της Δου, σε τηλεοπτική εκπομπή, είπε ως εδώ και μη παρέκει με τον Διοικητή και ότι έθθα εξαρτάται η οικονομία που τα «καπρίτσια του καθενός» πκιον. 

Καταρχάς, ο Που της Δου τι εγύρευκεν σε τηλεοπτικήν εκπομπήν; Ελείψαν οι δουλειές; Εθεωρήθηκε κρίσιμη (επειδή το αδήρητη εν είμαι σίουρη πώς γράφεται τζιαι βαρκ να το ψάξω) ανάγκη να ακούσει τη φωνή του ο λαός τζιαι να ξέρει ότι εν ζωντανός; Ενόμιζα είshεν κυβερνητικούς εκπροσώπους για τούντες δουλειές τζιαι μάλιστα 2-3. 

Δεύτερον, παραδέχεται ότι η οικονομία εξαρτάτουν ως τωρά που τα βίτσια του καθενός τζιαι τούτος έχασκε; Εκαρτέραν τον «καθένα» να ξητιμάσει τους δημοσιογράφους ιμίsh για να ψάξει τρόπους να τον παύσει; 

Άλλον τζιαι τούτο, να «βρει τρόπο να τον παύσει». Τι εν ο Διοικητής δηλαδή; Άπαυτος; Γιε μου, πιστεύκω φταίεις για ούλλα τζιαι πρέπει να πεθάνεις; Θα πεθάνεις. Τέλος. Εν κάθουμαι να σε θωρώ τζιαι να λαλώ σε άλλους ότι έννεν πολλά άshημη ιδέα αν θέλεις να φύεις λλίο. 

A, τζιαι what’s with the place επιτέλους; Ο τόπος τζιαι ο τόπος. Διερωτούμαι αν έshει άλλη χώρα που να την αποκαλούν «ο τόπος μας». Προσπάθώ να φανταστώ. Above all, the good of the place! What happened to the place. Freedom to our location! J’aime ma place. Liberté chez-nous! 

Ο τόπος ιμίsh. Πάλε καλά που εν λαλούν τζιαι το Μέρος. 

Μετά μαθαίνω ότι ένας πατέρας που εβίαζεν τες θκυο του κόρες εισέπραξε το τρισθεόρατο ποσό των 4 χρόνων φυλακή. Ελαφρυντικοί παράγοντες το λευκό ποινικό μητρώο (ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΤΟΥΝΤΟ ΛΕΥΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΘΑ ΜΕ ΠΙΑΕΙ Ο ΤΡΙΟΛΟΣ - άκυρο, ΕΠΙΑΝ ΜΕ), το χαμηλό του IQ (OKAAAAAYYY....??) και ότι δεν χρησιμοποίησε ιδιαίτερη βία στες συνουσίες του (Ε ΤΖΙΑΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!). Ενημπόρω. 

Εξηγάτε μου τζιαι κάτι άλλο οι δικηγόροι, σας παρακαλώ. Κάποιοι φόνοι δεν επισύρουν ισόβια κάθειρξη, σωστά; Κάποιοι εν πιο οκ να πεθάνουν που κάποιους άλλους. Τότε γιατί κάποιος που εν έκαμε φόνο (αλλά είshεν την ιδέα) καταδικάζεται σε ισόβια; Τζιαι γιατί άμαν ομολογήσω ότι έκαμα φόνο τζιαι δείξω σου ποιος με έβαλεν πάνω, εγώ να παίρνω καινούργια χαρκιά τζιαι ταυτότητες τζιαι να πηαίννω διακοπές επ’ αόριστον σε χώραν της αρεσκείας μου με τον όρο ότι έθθα στραφώ πίσω εντός 10 χρόνων μπας τζιαι έβρουν με τζιαι παίξουν με σαν τον shύλλον; 

Νομίζω εν συζητήσιμο το ποιος φταίει πιο πολλά, ο ηθικός ή ο αυτουργός; Αν μη τι άλλο, ο ηθικός εν είshεν την κράση να σκοτώσει/σφάξει πλάσμαν. Ο αυτουργός όμως προφανώς τόχει. Για τον ένα ή τον άλλο λόγο, μπορεί να γυρίσει το πιστόλι τζιαι να σε ποσπάσει. Ο ηθικός αυτουργός είshεν απλά την ιδέα. Αν δεν έβρισκεν κάποιον επικίνδυνον άνθρωπο να την εκτελέσει, ή που εν θα εγίνετουν ποττέ ο φόνος ή που θα τον έκαμνεν ο ίδιος τζιαι να την φάει τζιαι ναν δική του. 

Τέσπα. Κουβέντα να γίνεται. Μάλλον εννά μου πείτε για το Σύνταγμα τζιαι τι προνοεί το σύνταγμα τζιαι ξέρωγω. Ό,τι. 

(whatever) :)


 Άλλον, εσείς;

13 comments:

Moonlight said...

Ο τόπος ιμίsh. Πάλε καλά που εν λαλούν τζιαι το Μέρος.
Seriously, κάτι άκουα πριν λίες μέρες τζι έκαμα την ίδια κουβέντα ακριβώς!

Τούτο με το βιασμό, θέλω να πιάνω δικηγόρους τζαι δικαστές, να τους βιάζω (όι τα μωρά τους, γιατί τα μωρά τους εν φταίουν), να δω αν εν οκ ΑΜΑ ΕΝ ΑΣΚΟΥΝ ΤΖΑΙ ΠΟΛΛΗΝ ΒΙΑΝ, ΤΖΙ ΑΜΑ ΕΝΝΕΝ ΠΟΛΛΑ ΨΗΛΟ ΤΟ ΑΪΚΚΙΟΥ ΤΟΥ ΒΙΑΣΤΗ ΤΟΥΣ, ΤΖΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΠΛΑΣΜΑ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΕΙ.

(Όι εν ενευρίασα καθόλου)

drakouna said...

Το πρόβλημα είναι ότι ο ποινικός μας κώδικας γράφτηκε πριν πολλά πολλά χρόνια, τότε που το incest δεν εθεωρείτο ιδιαίτερο πρόβλημα (όλα τα μοιράζονται οι συγγενείς). Hence έχει maximum ποινή 7 χρόνια.

Η δε κλοπή ζώου φέρει ποινή maximum 5 χρόνια.

Άρα να κλέψεις την κατσίκα του γείτονα, εθεωρείτο περίπου το ίδιο κακό με το να "πειράζεις" τις κόρες σου.

Αχχχ. Όμορφος ο κόσμος της Κύπρου μας :)

Amadruada Karua said...

αδήριτη
Ηθικός αυτουργός: πολλά σχετικόν να είχε ή μεν είχε την κράση να σκοτώσει.
Ο Χιτλερ ας πούμε ο γκράντε χειραγωγός εσκότωσε μια φάουσα κόσμο. Εν εχρειάζετουν να το κάμει ο ίδιος είχε τόσους άλλους να κάμουν την δουλειά τούτη.
Δεν φτάννει μόνο η ιδέα, συνήθως ο ηθικός αυτουργός εκμεταλεύεται καταστάσεις και αδύναμούς ή λλίους ανθρώπους (πνευματικά) για να επιτύχει το σκοπό του. (Έγραφα κάτι παρόμοιο σήμμερα αλλά ακόμα να το ποστάρω για την χειραγώγηση των νέων από εξτρεμιστικές ομάδες που οδηγεί στη βία)

Σόου ποιος φταίει παραπάνω ο φονιάς ή ο ηθικός αυτουργός (φονιάς πάλε για μένα)??? πολλά σχετικό

Πρέπει να αποδεικνύω ότι εν είμαi ρομποτ??:P

Η μάγισσα του Πορτομπέλο said...

Ένα σχόλιο σύντομο και από μένα. Ευτυχώς που χρησιμοποίησες τη λέξη κρίσιμη αντί το "αδήριτη" γιατι δε θα ήξερα και τι σημαίνει!!

Anonymous said...

Δρακούνα, τα πέντε χρόνια εν τα τρώεις για κλοπή γάρου και όχι γενικά ζώου? Αφου έτσι γράφει ο ποινικός κώδικας.

Τέλοσπαντων, Sike ποιός σου είπεν οτι τζίνος που εκτελεί το έγκλημα απαλλάσσεται όταν υποδείξει τον ηθικό αυτουργό? Υπήρχε μια υπόθεση παλιά του Καυκαρή αν την ξέρεις που ο πληρωμένος δολοφόνος έφαεν ισόβια! Τζαι για τον βιασμό σίουρα πρέπει να αλλάξουν οι ποινές και να γίνουν πιο αυστηρές αλλά δεν μπορούν να γίνουν ισόβια ή 25 χρόνια γιατί μετά η δολοφονία που σημαίνει αποστέρηση της ζωής δεν θα έχει καμιά διαφορά που τον βιασμό. Έτσι κάποιος που εννα βιάσει το θύμα του τζαι εννα ξέρει οτι εννα φάει τα ίδια χρόνια με το να το σκοτώσει τότε πολλά πιο εύκολα εννα τους βιάζουν τζαι εννα τους σκοτώνουν μετά, για να έχουν τσανς να ξεφύγουν και να μην τους καταγγείλει το θύμα. Ούλλα έχουν μιαν εξήγηση στον νόμο! Τα πιο πολλά τουλάχιστον!

Sike said...

ανώνυμε, πολλά ενδιαφέρουσα η εξήγηση του νόμου που δίνεις. Δεκτόν.

Αν και εν καθαρό ότι εγράφτηκε που άντρες ο νόμος, εφόσον θεωρείται ότι η αποστέρηση της ζωής εν χειρότερη που τον βιασμό - ρώτα τζιαι το θύμα να σου πει αν επροτίμαν ναν ζωντανό :) just saying

όταν ακούω για ποινές περιπαίξιμο σε περιπτώσεις βιασμών μωρών ή παιδικής π0ρν0γραφίας, αμέσως σκέφτουμαι ότι ο δικαστής εν ένας που τζείνους.

Για τον φονιά που απαλλάσσεται τζιαι τον ηθικόν που την έφαεν εννοούσα την υπόθεση Σκορδέλη. Φάνος Τάδε και Ζαβράντωνας επήαν για τρέλλες στις Σεϋχέλλες, ενώ ο Σκόρτος τζιαι η παρέα της εν μέσα ισόβια.

hi to all

Anonymous said...

sike, στην υπόθεση της Σκορδέλλη ο Φάνος που απαλλάχτηκε εν ήταν ο φονιάς ήταν τζίνος που οδηγούσε τη μοτόρα. Ο φονιάς που actually επυροβόλησε επίεν φυλακή μαζί με τους άλλους. Τζαι για μπει στο πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων υποθέτων οτι αποδείχτηκε οτι δεν ήταν μεγάλη η συμβολή του στα σχέδια για τη δολοφονία του θύματος.

Όσο για το άλλο θέμα να μου επιτρέψεις ως γυναίκα να πω με κάθε επιφύλαξη φυσικά οτι ο πόνος του βιασμού είναι ανύποτος χωρίς καμιά αμφιβολία, αλλά όπως τζαι άλλα σοβαρά προβλήματα επιβιώνεις τζαι που τούτο, οπόταν σιγουρα θα επέλεγα να ζήσω! Φυσικά ενεν ανάγκη να το διαπιστώσω..i am just saying as well.. αλλά σίουρα για παιδική πορνογραφία ή για βιασμό παιδιού ΣΙΟΥΡΑ πρέπει να υπάρξουν αυστηρότατες ποινές!

Μανα said...

Τούτο ότι είναι απαρχαιωμένος ο ποινικός κώδικας το ακούω εδώ και πόσα χρόνια. Ποτέ θα τον αλλάξουν να τελειώνουμε;

ευνουχισμός πραγματικός και όχι χημικός για όσους βιάζουν μωρά τζαι κανεί σιόρ.

Amadruada Karua said...

Ανώνυμη δεν μπορείς να θεωρήσεις επιβίωση την ζωή ενός ανθρώπου μετά από ένα βιασμό.
Στατιστικά γυναίκες μετά που τους συμβαίνει τούτο το κακό αυτοκτονούν γιατί δεν μπορούν να το διαχειριστούν. Για μένα ο βιασμός είναι πολύ χειρότερο από τον φόνο. Δεν θα μιλήσω για τον βιασμό μωρών που όσο ακραίο και να φαίνεται στον οποιοδήποτε ο βιαστής θα πρέπει να βασανιστεί και μετά να πεθάνει.Συνεπώς στους βιαστές ιδιαίτερα μωρών εύχομαι ψόφο μετα πολλών πόνων και εν λλιο τους

Anonymous said...

Πεε ντάξει Amadruada Karua τωρά μιλάμε ή κλάνουμε? Αν το δούμε το θέμα κοινωνικά και συναισθηματικά και εγώ φυσικά εύχομαι κακό ψόφο στους βιαστές και δη σ'αυτούς που βιάζουν μωρά. Η sike στο post της εμίλησε για την πλευρά του νόμου και των ποινών που επιβάλλονται γι'αυτό κι εγώ απάντησα αναλόγως.
Όσον αφορά την μαλακία που είπες για τα θύματα των βιασμών μπράβο σου! Ωραίο κουράγιο δίνεις στα θύματα των βιασμών. Δηλαδή αν κάποια κοπέλλα που τυχόν έπεσε θύμα βιασμού διαβάσει το σχόλιο σου τι μήνυμα της διάς? μεν προσπαθήσεις μάνα μου να το ξεπεράσεις ππέσε που τον τέταρτο όροφο τζαι κανεί? Πολλές δυσκολίες μπορεί να περάσουμε στη ζωη μας και ο βιασμός δεν είναι η μόνη και η πιο επίπονη! Μπορεί να πέσεις θύμα ξυλοδαρμού, μπορεί να πάσχεις από ανύατη ασθένεια, μπορεί να πέθανε όλη σου η οικογένεια, τι σημαίνει οτι πρέπει όλοι αυτοί να αυτοκτονήσουν?

Amadruada Karua said...

Ανώνυμη που μιλάς σαν ανώνυμος εγώ μίλησα καθαρά κοινωνικά και συναισθηματικά εν μίλησα καν για τον νόμο γιατί εν το κατέχω το θέμα. Το ίδιο έκαμα και σε προηγούμενο μου σχόλιο που αφορούσε τον ηθικό αυτουργό. Επίσης σου είπα τι υπάρχει στατιστικά, αν θεωρείς αυτό που έγραψα που πιθανόν το γνωρίζει κόσμος ήδη (πιθανόν και το ίδιο το θύμα), ότι θα ωθήσει κάποια άτομα στην αυτοκτονία, απολογούμαι. Το πρόβλημα είναι ότι είναι γραμμένο?? Το αποτέλεσμα εν σε ενοχλεί?? Στόχος ήταν να σου πω κατα την δική μου ταπεινή άποψη τι πιστεύω ότι είναι χειρότερο (με βάση ένα σχόλιο της sike, βλέπε ρώτα το θύμα και δες την απάντηση σου ότι το θύμα μετά το βιασμό ζει ενω μετα το φόνο όχι). Θέλω να πιστεύω ότι οι πλείστοι όταν το διαβάσουν θα καταλάβουν τι θέλω να πω.Ότι ο βιασμός είναι χειρότερος από τον φόνο, για εμένα. Αν εσύ δεν το πιστεύεις τότε το σέβομαι. Τις νουθεσίες σου όμως δεν τις κατάλαβα. Ή στο κάτω κάτω αν οποιοδήποτε θύμα διαβάσει όλα μας τα σχόλια με το περιεχόμενο του βιασμού θα νοιώσει καλά πιστεύεις?? ή θέλεις να μμου πεις ότι εύχομαι να μεν το ξεπεράσουν. Σε λίγο θα με πεις και εγκληματία αν δεν το είπες ήδη ή ότι θα οδηγήσω το θύμα στην αυτοκτονία. Στρουθοκαμηλίζουμε νομίζω. Φαρισσαισμός παντού.

Εν κατακλείδι είμαι ενάντια στην βία εκτός από τις περιπτωσεις των βιαστών. Αν γινει και νόμος (αφου το θέμα εν ο νόμος) η θανατική καταδίκη για τους βιαστές μόνο ευχαριστημένη θα με έβρει αφού το θεωρώ παθολογική ασθένεια και βιαστής θα ξαναβιάσει. Να φανταστείς είμαι ενάντια στην αφαίρεση ανθρωπινης ζωής αλλά ωσπου σκέφτομαι το μωρό που βιάστηκε πρόσφατα στην Λάρνακα μόνο το θάνατο σκέφτομαι για τον βιαστή.Εν θα το συνεχίσω τούτη εν η άποψη μου και ας εβγήκα και που το θέμα σας.

Anonymous said...

Anonimi n jai ipe s tipote i karua to sxolio tis ekatalava to egw prosopika apantise s p ipes oti en better i zoi vs tou 8anatou. its a social comment against yours.

karua ton pitsillidin ti ton eheis?

Triolouin said...

Sike εφωναξές με; Ήρτα! Ήταν να πω τζιείνο που είπε η Δρακούνα: Οι νόμοι στη Κύπρο εν που τον τζιαιρό των Εγγλέζων τζιαι ακόμα ισχύουν ως τα σήμερα. Συγκεκριμένα υπάρχει ακόμα νόμος, άμα κλέψεις γάρον στη Κύπρο πάεις 5 χρόνια φυλακή, ενώ αν βιάσεις γεναίκα πάλε συγκεκριμένα εν 3 χρόνια! Όπως επίσης η δικαιοσύνη στη Κύπρο, καλύπτει τους μάρτυρες, έστω αν εν τζιείνοι που εκάμαν το 'κακό' τζιαι τρών την οι ηθικοί αυτουργοί τζιαι φκαίνουν αθώοι. Τζιαι πάει λέοντας. Αυτή είναι η δικαιοσύνη τζιαι το σύστημα. Βάλε τα ρουσφέτια τζιαι τα λοιπά. Ολόκληρη συζήτηση. Επολλολόησα, σορυ, αλλά ετριολίστηκα!