»

Wednesday, October 22, 2008

Γελάστε ελεύθερα, it's on the house

Πήρε το αυτί μου ότι σε λύκειο της Λευκωσίας, ο καθηγητής γυμναστικής και υπεύθυνος για τις παρελάσεις έβαλε στη μαθητική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου μια τουρκάλα μαθήτρια. Κάποιοι αντέδρασαν καταγγέλοντας το γεγονός στο Υπουργείο Παιδείας.


Ποια η απάντηση του Υπουργείου;

  1. "SADECE BIR???" ("Μόνο μια;;;")

  2. "ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΠΑΡΑΥΤΑ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ!!! Η κοπέλα έπρεπε να είναι στο άγημα!"

  3. All of the above

30 comments:

Αχάπαρη said...

den vlepw pou en to kako. pou tin stigmi pou i mathitria foita se elliniko sxoleio en apolita fisiologiko na simmetexei tziai stin parelasi opos oi alloi simmathites tis. epitelous na stamatisoume na stigmatizoume neous anthropous tzia na stamatisoume tziai touto ton diaxorismo "ellinokipriou" tziai "tourkokipriou". eimaste oloi kipreoi tziai an den to antilifthoume touto en tha lithei pote to provlima mas.

Arahni said...

haha, ma i mathitria apo moni tis den antedrase? ego tha perimena antidrasi tis idias tis mathitrias kai ohi ton ypoloipon (logika!)

Ahapari signomi alla mporei na eimaste oloi kypraioi alla ehume kai ekeino to prothema prosta kai ekeini ti thriskeia pu mas kamnei na ehume diaforetikes giortes.

Sike said...

- "touto ton diaxorismo "ellinokipriou" tziai "tourkokipriou"" τον ορίζει το Σύνταγμα.

- Όπως και την ανάρτηση ελληνικής σημαίας μαζί με την κυπριακή σε ελληνοκυπριακά σχολεία, και της τουρκικής και κυπριακής μαζί σε τουρκοκυπριακά σχολεία.

- Ένας έλληνας μαθητής θα συμμετείχε ποτέ σε παρέλαση εθνικής γιορτής της Τουρκίας; Ή οποιοσδήποτε άλλος σε οποιαδήποτε άλλη χώρα;

- "eimaste oloi kipreoi tziai an den to antilifthoume touto..." - με αυτό, πολλάκις εννοείται "να το αντιληφθούμε εμείς οι ε/κ", σαμπώς τζι εν εμείς που κάμνουμε τες αποσχιστικές κινήσεις. Σαμπώς τζι έννεν εμείς που τους παρακαλούμε να κάμουν μαζί μας ομοσπονδία. Σαμπώς τζι έννεν εμείς που χαρίζουμε σε μια μειονότητα πολιτική ισότητα.

- Ζούμε σε μια χώρα με πλειονότητες και μειονότητες, όπως πάμπολλες άλλες χώρες στον κόσμο. Οι Ελληνοκύπριοι είμαστε το 80% τούντου τόπου, όχι το 18%, ούτε το 2% - εκτός αν είσαι λατίνος εραστής :P

Anonymous said...

Θεωρώ το εξαιρετικά απίθανο να φοιτεί τουρκοκύπριος η τουρκοκύπρια σε δημόσιο σχολείο της Λευκωσίας

Anonymous said...

Ακυρο, τωρά είδα ότι εν για Τουρκάλα που μιλούμε τζιαι όι για τουρκοκύπρια.

Sike said...

και πού είσαι ακόμα!

κάθεσαι;

κάτσε:

έννεν τουρκοκύπρια.

εν τουρκάλα! Ιστάμπουλ, ya know?

beats me :/

i wouldn't put it past us να τους δώσαμε πολιτικό άσυλο ορ σάμθιγκ. Dunno.

Sike said...

τζιαι μένα επήρε μου 4 λεπτά να πατήσω enter

Anef_Oriwn said...

@ The Passenger,

Έπιασες την ουσία της ιστορίας, μια βασική λεπτομέρεια που η blogοδέσποινα Saik (για λόγους δικούς της, ίσως για να σηκώσει ττόζιν – φράση δικιάς της αυτή) παρέβλεψε ή δεν έλαβε υπ’ όψη!!!

“… Πήρε το αυτί μου …”, [λεει η Saik, - άκρως διασταυρωμένες πληροφορίες] … “... ότι σε λύκειο της Λευκωσίας …”, [σε δημόσιο σχολείο ή σε κανένα English School], “… ο καθηγητής γυμναστικής και υπεύθυνος για τις παρελάσεις έβαλε στη μαθητική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου μια τουρκάλα μαθήτρια ...”, [μπράβο έκφραση (!) - από την Τουρκία είναι η μαθήτρια, τουρκοκύπρια, ή μήπως Πόντια με γονείς που ξέρουν και τούρκικα;). “… Κάποιοι αντέδρασαν καταγγέλοντας το γεγονός στο Υπουργείο Παιδείας …”, [για να πιάσουν τον καθηγητή, οι Σύνδεσμοι Αγωνιστών, που το ‘φτιν;].


@ Saik,

Αποφάσισες να γράψεις κι εσύ ένα ΚΑΘΑΡΑ πολιτικό κειμενάκι (και λεω «ΚΑΘΑΡΑ πολιτικό», γιατί έχω την άποψη πως ότι γράφουμε είτε έχει άμεση σχέση με την πολιτική είτε όχι, έχει πολιτικές διαστάσεις), και διάλεξες ένα τόσο ακανθώδες θέμα! Πιστεύω ότι με τ’ άλλα θέματα που καταπιάνεσαι τα καταφέρνεις πολύ καλύτερα.

Δεν θα μπω στην ουσία του ζητήματος που θέτεις (κατά πόσο μια τουρκού δικαιούται να συμμετάσχει ή να κρατά την ελληνική σημαία σε μια ελληνική εθνική γιορτή), γιατί τέτοιο ζήτημα πιστεύω δεν υπάρχει – τεχνηέντως μπαίνει! Θα πω μόνο ότι η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου αποτελεί μια οικουμενική αντιφασιστική γιορτή κι εγώ την τιμώ πρώτα και κύρια ως αντιφασίστας και μετά ως ελληνοκύπριος!

Τέλος θα παραπέμψω τόσο εσένα όσο και τους άλλους συν-επισκέπτες του blog σου σε ένα link με παρόμοιο θέμα: http://silia.wordpress.com/2008/03/24/kati-magiko/

Καληνυχτίζω!

Anef_Oriwn
Τετάρτη 22/10/2008 – 8:19 μ.μ.

Anef_Oriwn said...

Υ.Γ.:
@ Saik,

Τώρα πρόσεξα (έγραφα τα δικά μου σχόλια) ότι μιλάς για καθαρόαιμη τουρκάλα δηλ. κοπέλα εκ Τουρκίας! Πρώτον τι σε κάνει να είσαι τόσο βέβαια και δεύτερον που ζει τελικά η κοπέλα αυτή και η οικογένεια της;

Anef_Oriwn
Τετάρτη 22/10/2008 – 8:25 μ.μ.

Arahni said...

anef orion arthro apo tin efimerida politis pu kanei anafora sto thema:

http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=192461&-V=latestnews

Nomizo en einai thema dikaiomatos i simmetohi tis kopelas i ohi, apla einai to ti antiprosopevei gia emas afti i epeteios. Anef orion, profanos ta oria mas einai diaforetika.

Kalo vradi kai irema :)

Anonymous said...

Ωραια! Μπορούμε να τη δανείσουμε και "ποτζί" να κρατά τη σημαία της "kibris"!! πολύ επαναπροσεγγιστικό μου ακούγεται!

Anef_Oriwn said...

Ένα συμπληρωματικό σχόλια μετά και την παρέμβαση της Arahniς (που όμως αποτελεί σημαντικότατη λεπτομέρεια):

“… Οι γονείς της [μαθήτριας] είναι αιτητές πολιτικού ασύλου …”. Δηλ. τους διώκει και τους καταδιώκει το στρατοκρατικό καθεστώς της Τουρκίας! Μήπως βλέπετε καμιά διαφορά; Ή μήπως αυτό θα ‘πρεπε να ήταν κριτήριο να κριθεί διαφορετικά η περίπτωση;

Anef_Oriwn
Τετάρτη 22/10/2008 – 10:01 μ.μ.

evlampia said...

ειλικρινά,ενεκατάλαβα προς τι οι αντιδράσεις...

Οκ,εν μια γιορτή που την τιμά το "εθνος" ως μια μέρα που η Ελλαδα εκαμε μια πράξη ας την πουμε αντιφασιστική. Εν μπορει ενας ξενος να γιορτάσει την "νικη" της Ελλάδας? Εν μπορει ενας αλλοθρησκος να νιωσει το ιδιο περήφανος (λεμε τωρα) με τους υπολοιπους κατοικους της χώρας του για μια πράξη που εκαμε μια αλλη χώρα(btw) εναντια στο φασισμο? (και ας μεν τον ενωνουν "ιερα εθνικά δεσμά") που εν το κακο σπαζω τη κκελλέ μου και εν καταλαβω.Μπορει καποιος να μου εξηγήσει?

Ουτως η αλλως οι παρελασεις εν ξεφτιλα,απομεινάρια αλλων πιο συντηρητικών εποχών (ο χιτλερ να δεις ιντα παρελασεις εκαμνε...και ουτε ενας που να μεν ηταν ξανθος...)

evlampia said...

αν μου ελαλες τωρα οτι επαρελασε στην παρελαση της 25ης Μαρτιου,να ενα ενδιαφερον θεμα προς συζητηση.

Anef_Oriwn said...

@ Evlampia,

Για “… απομεινάρια [και απολιθώματα] άλλων πιο συντηρητικών εποχών ...”, δες κι αυτό: http://drakouna.blogspot.com/2008/10/ingrid.html

Anef_Oriwn
Τετάρτη 22/10/2008 – 11:10 μ.μ.

Sike said...

Good morning Vietnam.

Άνεφ,
α) το "πήρε το αυτί μου ότι σε δημόσιο σχολείο της Λευκωσίας" το έθεσα έτσι για να μην αναφέρω το όνομα του σχολείου που τυγχαίνει να το ξέρω. Τζείνα που πρέπει να θκιαβάζεις με προσοχή εν τα θκιαβάζεις (εξ ου και θεώρησες ότι ως καλός αχάπαρος θα αναφερόμουν σε "τουρκάλα" εννοώντας τουρκοκύπρια - btw τα κίτρινα είναι links και ενισχύουν "την ουσία της ιστορίας, μια βασική λεπτομέρεια που η blogοδέσποινα Saik [...] παρέβλεψε ή δεν έλαβε υπ’ όψη!!!"), τζι αρπάχτηκες που μιαν αοριστολογία που εγράψαμεν τζι εμείς!

β) όσο για την έκφρασή μου που δεν σου άρεσε, ούτε σε μένα αρέσει αλλά πάλι δεν ήθελα να γράψω για την "απόφαση του σχολείου να επιτρέψει τη συμμετοχή [της] στη φετινή παρέλαση". Μου ακουγόταν λες και η τουρκάλα ήθελε διακαώς να συμμετάσχει και μετά από μεγάλη εσωτερική πάλη είπαν "άτε, ας της το επιτρέψουμε". Το ππόιντ μου ήταν ότι ο καθηγητής, είτε από υπακοή στην εγκύκλιο ή άλλο λόγο, την "πήρε και την έβαλε" στην παρέλαση.

γ) το ότι είναι πολιτικοί πρόσφυγες και "τους διώκει και τους καταδιώκει το στρατοκρατικό καθεστώς της Τουρκίας" το είχα μυριστεί χωρίς να έχω δει το άρθρο στον Πολίτη - έτσι είμαστεν αφού. Μεγαλόψυχοι, ευσυγκίνητοι, και αγαπούμεν τους εχθρούς ημών (οξά εμείς εν έχουμε πρόβλημα με το στρατοκρατικό καθεστώς της Τουρκίας;)

Ευλαμπία,
συμφωνώ για την 25η Μαρτίου και το νόημα της παρέλασης του Οκτώβρη. Το ππόιντ μου, και πάλιν, ήταν ότι θα άφηναν οι Τούρκοι έλληνα μαθητή στην παρέλασή τους για την επέτειο της -ξέρω'γω- όποιας νίκης τους με οποιοδήποτε άλλο "κακό"; (εν πολλά πρωί, όπως ήταν τζι εχτές, τζιαι δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερα παραδείγματα) :Ρ

Για τισ παρελάσεις που είναι "ξεφτίλα" - να τες καταργήσουμε. Να καταργήσουμε τζιαι τον στρατό. Να τα καταργήσουμε ούλλα. Να είμαστε η μοναδική χώρα στο γαλαξία που δεν έχει στρατό και δεν κάνει παρελάσεις για να γιορτάσει τις εθνικές της επετείους. Επειδή εμείς είμαστε τζειιι που την Ελβετία, η οποία, ως η μόνη χώρα με δεδηλωμένους ανύπαρκτους εχθρούς, *διατηρεί* στρατό. Για χάρη της πολιτικής ισοπέδωσης με τους εισβολείς, εμείς να τα ξημπαρρώσουμε ούλλα.

evlampia said...

γαμω το ρε κουμπαρε, παεις να καμεις ενα πποιντ και ο αλλος προεκτεινει το προς ολες τις κατευθυνσεις...

εν γιαυτο που εν μου αρεσκει να συζητω. ειπα εν ξεφτιλα. Χεστηκα και αν τες καταργησουν και αν δεν τες καταργησουν,για μενα παλε ξεφτιλα ενι.

Sike said...

shhh - όι ξημαρόλογια τζιαι πιάννουν μας τα search engines :)

Anonymous said...

Ξεφτίλα είσαι τζαι φαίνεσαι. Το ΕΘΝΟΣ γιατί το εχείς σε εισαγωγικά, εν εκατάλαβα??
Οι Εθνικές μας γιορτές ανήκουν ΜΟΝΟ στους Έλληνες! Γι'αυτό και λέγονται Εθνικές και όχι διεθνείς!

Sike said...

Άνεφ,
επιτέλους κατάφερα να διαβάσω το ποστ που μας παρέθεσες και έχω 2 πράγματα να σημειώσω.

α) η ρωσσίδα κορού που γράφει ήταν η καλύτερη μαθήτρια του σχολείου τότε γι' αυτό και άξιζε να κρατήσει τη σημαία. Εδώ δεν είναι για το ήθος ή την επίδοσή της που την "εβάλαν" στην παρέλαση, αλλά για την εθνικότητά της.

β) τούτο εν το είδες στο τέλος; "...κόρη γιατρού που καταγόταν από την Κωνσταντινούπολη και που κράτησε την τουρκική υπηκοότητα , για να μπουν τα παιδιά του χωρίς εξετάσεις στην Ιατρική (λόγω του ότι δεν ήσαν και καλοί μαθητές) και η οποία …. κράτησε την Ελληνική Σημαία σε εκείνη την παρέλαση της 25ης Μαρτίου του 1961" - το ότι εδώσαν την σημαία σε κόρη τούρκου αντί στη ρωσίδα, δεν αποδεικνύει πόσο εθελόδουλοι και αηδιαστικά γελοίοι απέναντι στους τούρκους είμαστε οι ελληνικά ομιλούντες; (δεν λέω Έληνες για να μεν ξιππαστείτε)

Anef_Oriwn said...

Χαιρετώ (στην ουσία καλησπερίζω) το Banana Republic!

Saik,

Αντιπαρέρχομαι διάφορα που λαλείς ή υπαινίσσεσαι με φράσεις του τύπου “… Τζείνα που πρέπει να θκιαβάζεις με προσοχή εν τα θκιαβάζεις …” και περνώ αμέσως στο ψητό. Η σημερινή (πρωινή) σου απάντηση βασικά επιβεβαιώνει (και τεκμηριώνει) τα προηγούμενα δικά μου σχόλια. Τα ίδια τα λόγια τα δικά σου (στην απάντηση σου) έχουν συντείνει τα μέγιστα στη δημιουργία της θολούρα που παρουσιάστηκε (εκτός κι αν εκεί στόχευες). Για ξανακοίταξε όμως τα γραφόμενα σου και δες πως προσπαθείς να δικαιολογήσεις τον (πρόχειρο) τρόπο με τον όποίο παρουσίασες το κειμενάκι σου. Π.χ. οι φράσεις «πήρε το αυτό μου», «το είχα μυριστεί», «μια αοριστολογία που εγραψαμεν τζιαι μείς», «ξέρω ‘γω», «εν πολλά πρωί ... τζιαι δεν μπορώ να σκεφτώ» ...

Πάντως με λύπη μου παρατηρώ ότι παραμένεις προσκολλημένη σε εμμονές άλλων εποχών που καθόριζαν ως “εχθρούς ημών” ολόκληρους λαούς, λες και όλοι οι άνθρωποι (που ανήκον σ’ ένα έθνος) είναι οι ίδιοι ή φταίνε όλοι (έχουν συλλογική ευθύνη) για τα λάθη ή/και εγκλήματα των κυβερνώντων στις χώρες τους. Αφού λοιπόν “… έχουμε [τζιαι ‘μεις] πρόβλημα με το στρατοκρατικό καθεστώς της Τουρκίας ...”, δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι αυτοί οι άνθρωποι (πολιτικοί πρόσφυγες από την Τουρκία), είναι εν δυνάμει σύμμαχοι μας.

Άκουσες ότι στην Τουρκία υπάρχουν και πολιτικοί κρατούμενοι και φυλακισμένοι, ή άνθρωποι που έχουν καταδικάσει την τουρκική εισβολή στην Κύπρο (όσοι και να ‘ναι αυτοί);

Όσο για το ππόιντ (point) σου που ήταν , να πω ότι επάθαμεν όπως το μύθο “αν είχα γιο Βασίλη ...” ή όπως την παροιμία “αν είχε η στετέ μου ...”! Πάντως στο επαναλαμβάνω: Με τ’ άλλα είδη κειμένων που γράφεις δηλ. για ταξίδια, γάμους, τσάντες (και φυλλοκνίστες) τα πας πολύ καλύτερα!

Το point, αγαπητή Saik, δεν είναι αν θα συμμετάσχει η κοπελιά εκ Τουρκίας σε μιa παρέλαση “δικιά” μας ή όχι αλλά το πως αντιμετωπίζουμε εμείς τέτοια περιστατικά και πως καλλιεργούμε με τη στάση και συμπεριφορά μας το διαχωρισμό, την αντιπαράθεση και την αντιπαλότητα, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις (αφού δεν κυριαρχεί η εθνική διαφορετικότητα) για ενσωμάτωση αυτών των ανθρώπων στην κυπριακή κοινωνία (για όσο καιρό τύχει ή χρειαστεί να μείνουν εδώ).

Έχω κι άλλα να πω, (για τις παρελάσεις και το στρατό), αλλά ας αφήσουμε και κάτι για κάποια άλλη φορά.

Υ.Γ.1: Βλέπω ότι έχεις υιοθετήσει στοιχεία από το δικό μου τρόπο γραφής ... Όταν απαντάς γράφεις προτάσεις όπου χρησιμοποιείς (τσιτάρεις) αποσπάσματα από τα γραφόμενα μου!

Υ.Γ.2: Το post με τη «ρωσσίδα κορού», έβαλα το, βασικά για να δείξω, πρώτον, τις προκαταλήψεις και τις εμπάθειες με τις οποίες είναι γεμάτη η ψυχή κάποιων για τους άλλους ανθρώπους (από διαφορετικές εθνότητες και όχι μόνο). Και δεύτερο για να δείξω πόσο μπορεί να πληγωθούν τα αισθήματα (και ο ψυχικός κόσμος) παιδιών και νέων ανθρώπων από τέτοιες συμπεριφορές.
Γι’ αυτό που λες για τη διατήρηση της τουρκικής υπηκοότητας των παιδιών των εκ Τουρκίας ελλήνων, για ευκολότερη εισδοχή τους στα πανεπιστήμια, να πω ότι κάτι παρόμοιο ισχύει και σήμερα για τα παιδιά από τους μικτούς γάμους μεταξύ ελλαδιτών και κυπραίισσων!

Υ.Γ.3: Saik, εσύ ξιππάζεσαι; Μάλλον κατά κει κλείνω να πιστέψω αν λάβω υπ’ όψη και το νέο σου “πολιτικό” post!

Anef_Oriwn
Πέμπτη 23/10/2008 – 10:35 μ.μ.

Υ.Γ.4: Το blog σου γιατί δεν είναι «διαθέσιμο», όπως βκάλλει ανακοίνωση το Google;
Anef_
10:40 μ.μ. – 1rst try!
01:01 π.μ. – 2nd try!

Sike said...

1. «λες και όλοι οι άνθρωποι (που ανήκον σ’ ένα έθνος) είναι οι ίδιοι ή φταίνε όλοι» - δεκτό, αλλά τότε με ποιον να τα έχω; Με τον Κεμάλ ή τον Ετζεβίτ;

2. Έχεις δίκιο για την προχειρότητα στον τρόπο μου, αλλά δεν γράφουμε όλοι εμπεριστατωμένα και επαγγελματικά. Κάποιοι είμαστε απλοϊκοί και απλοϊκά αντιδρούμε σε πράγματα που δεν μας φαίνονται σωστά. Για παράδειγμα, μπορεί να μην γνωρίζω λεπτομερώς την ιστορία της Τουρκίας για να ξέρω τι επετείους γιορτάζουν και ποιους εχθρούς κατατρόπωσαν ώστε να το παραθέσω, αλλά ξέρω ότι σε σχετική παρέλασή τους δεν θα άφηναν αλλοδαπό (πόσο μάλλον Έλληνα) να συμμετάσχει.

3. όσο για το πού τα καταφέρνω καλύτερα, θα απαντήσω με αυτό που απάντησα όταν μου είπαν και το αντίθετο (ότι δηλαδή να μην γράφω για τσάντες, γάμους και καθημερινότητες): δεν διατηρώ μπλογκ για να προβάλω αυτό στο οποίο είμαι καλύτερη (πολιτικά, κοινωνικά, αστεία, ποίηση, κτλ.) ούτε για να προωθώ συγκεκριμένες ιδέες ή να ακολουθώ συγκεκριμένες γραμμές. Το μπλογκ το έχω για να γράφω ό,τι μου δόξει και όποτε μου δόξει :)


4. σχετικά με το quoting, συγγνώμη που στο λέω, αλλά δεν είναι «δικός σου τρόπος γραφής», είναι παγκόσμιο φαινόμενο και αναγκαίο ειδικά όταν οι απαντήσεις είναι μιας Δέλτα έκτασης (το Άλφα έρεξεν τζι εν εσταμάτησεν). Με τον όγκο με τον οποίο τείνεις να απαντάς, το «τσιτάρισμα» (;) διευκολύνει τις εργασίες...!

5. Γενικά φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα από χθες στο να αφήσουμε σχόλια – με συγκινείς που έμεινες όξυπνος ως τες 1.00 για να αφήσεις το πιθαράκι σου!

:)

iyi gunler!

υ.γ. α, για τους πολιτικούς κρατούμενους προφανώς ήξερα το για να "μυριστώ" ότι τους δώσαμε πολιτικό άσυλο. Επίτρεψε μου να αμφιβάλλω κατά πόσον το κάναμε με τη σκέψη ότι θα μας προκύψει άσσος στο μανίκι.

Anef_Oriwn said...

Merhaba Saik Hanim!

Nasilsin?

(Αφού ξεκινήσαμε τον κουνουşμάν περί διαφόρων πολιτικών και παραπολιτικών καταστάσεων και συμβάντων, ας ΤΟΝ ... κρατήσουμε ακόμα λίγο. Μονοπωλούμε βέβαια τη συζήτηση αλλά εσύ είσαι η blogοδέσποινα κι εγώ ο τιμώμενος guest star!).

Δεν ξέρω πόσο καλά ξέρεις τα τούρκικα (πέταξες μερικές λέξεις τζιει δα), αλλά διερωτούμαι (τώρα που το σκέφτομαι), αν το nickname σου (το Sike) έχει κάποια σχέση με την τουρκική – αν είναι κανένα λογοπαίγνιο με τη λέξη Sik!!!
Αν τυχόν και δεν ξέρεις – ή ξέρεις τζιαι παίζεις πελλήν - αλλά και για γενικότερη ενημέρωση του φιλομαθούς κοινού μας, να δώσω ως κλειδί (για ανακάλυψη της γνωστικής αυτής λεπτομέρεια) τις προσφιλείς λέξεις «σικτίρ» και «σικκιμέ»!

Επί των όσων γράφεις πολύ συνοπτικά τα εξής:

1. Δεν έμεινα “… όξυπνος ως τες 1.00 [ειδικά] για να αφήσω το πιθαράκι σου …”, αλλά λόγω άλλης δουλειάς (γι’ αυτό μη συγκινείσαι). Τι εννοάεις όμως με το «πιθαράκι»; Μήπως λιθαράκι ‘ήθελες να πεις και μάχεσαι να με συγχύσεις;

2. Λαλείς: “… Επίτρεψε μου να αμφιβάλλω κατά πόσον το κάναμε με τη σκέψη ότι θα μας προκύψει άσσος στο μανίκι…” [για τη συμμετοχή της μαθήτριας στην παρέλαση]. --- Γιατί δεν μπορείς να το δεις σαν μια απλή ανθρώπινη συμπεριφορά;

3. Το “ … quoting .... είναι [όντως], είναι παγκόσμιο φαινόμενο ...”, αλλά εγώ πρόσεξα να το κάνεις τελευταία μαζί μου (ίσως να ‘ χω και λάθος. Ουδείς άσφαλτος)!

4. “… Το μπλογκ το έχω για να γράφω ό,τι μου δόξει και όποτε μου δόξει :)…” --- Εμείς έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε αυτά που γράφεις;

5. “... «λες και όλοι οι άνθρωποι (που ανήκον σ’ ένα έθνος) είναι οι ίδιοι ή φταίνε όλοι» - δεκτό, αλλά τότε με ποιον να τα έχω; Με τον Κεμάλ ή τον Ετζεβίτ; …”. --- Όποιος εν ιμπόρει να δέρει το γάαρον, δέρνει το σάμα!!! Αλλά η απλοϊκότητα κάποτε αγγίζει και τα όρια της αφέλειας!

Yyi geceler!

Anef_Oriwn
Παρασκευή 24/10/2008 – 10:32 μ.μ.

Sike said...

Guest Star Efendim iyi akşamlar!

Bomba gibiyim :P

0. ξέχασες το esheksiksin :D Ama hayir, το ψευδώνυμο μου δεν έχει τούρκικες ρίζες...

1. Το πιθαράκι εν πιο μεγάλο που το λιθαράκι

2. Εννοούσα το πολιτικό άσυλο

3. Αφού λαλώ σου, όταν η απάντηση ξεπερνά το χιλιόμετρο και έχεις να καλύψεις πολλά σημεία, αναγκαστικά παραθέτεις τα γραφόμενα του άλλου σε quotes

4. Μεν τα ξαναλαλούμε, δικαιούσαι να σχολιάσεις που τη στιγμή που προσφέρω αυτήν την υπηρεσία στο μπλογκ, φτάνει να μεν με προσβάλλεις με τους τρόπους που καλύψαμε σε άλλο ποστ :)

5. Εν εκατάλαβα τι θέλεις να πεις, είμαι αφέλι. Τάχα να μεν κατηγορώ κανένα;

hade, iyi hafta sonlari! :DDD

Anef_Oriwn said...

Saik Hanim iyi gunler!

(Αφού επιάσαμεν τες χαιρετούρες στα τουρκικά να τες καθιερώσουνε. Όμως εσύ που ξέρεις πιο πολλά η ώρα δκυό το πρωί λαλείς iyakşamlar; (Έχεις δίκιο για το «esheksiksin»).

1. Πιο μεγάλο που το «λιθαράκι» εν ο «χόγλακος», αν θέλουμεν να κάνουμε σωστή αντιστοιχία.

2. Το πολιτικό άσυλο είναι δικαίωμα των πολιτικά κυνηγημένων και η αποδοχή των ανθρώπων που έχουν πάρει πολιτικό άσυλο, δείχνει πόσο ανθρώπινη είναι μια κοινωνία.

3. Για το quoting εν θα πω άλλα για να μεν γίνουνται και τα σχόλια μου του χιλιομέτρου.


4. Ουδέποτε σε πρόσβαλα! Μόνη σου εμουγιάστηκες! (Μια λεκτική αντιπαράθεση που είχα σε κάποιο post με άλλο πρόσωπο καμία άμεση σχέση είχε μαζί σου).

5. Μετά συγχωρήσεως αλλά τα (πολιτικά) σου σχόλια είναι κάποτε τόσο απλοϊκά που δείχνουν μια αφέλεια (και μην πεις πάλε ότι σε προσβαλλίσκω). Εκτός κι αν το κάνεις μόνο για να κατσιαρίζεις!

Καλό Σαββατοκύριακο.

Anef_Oriwn
Σάββατο 25/10/2008 – 11:13 π.μ.

Chocolat said...

Ουφφου ρε φίλε!! Είναι κάτι τέτοιες φάσεις που εγώ σκέφτομαι: "επείραζε να είχαμε τους Σέρβους, Ισπανούς ή τους Μαλτέζους να μας κατέχουν το 40% της πατρίδος; Ήταν ανάγκη να ήταν Τούρτζιοι;;" Ούφφου!!

Ευτυχώς που δεν είμαι εγώ που πρέπει να αποφασίσω για έτσι υποθέσεις. Θα ασπρίζαν τα μαλλιά μου που το άγχος!

(je vark de lire les remarques. Y a-t il de kafkas?)

Sike said...

μακάρι να εγίνετουν να αποφασίζω εγώ για έτσι υποθέσεις τζι ας ασπρίζαν οι τρίshες μου ούλλες.

τζι ας γενεί το γαίμαν μας αυλάτζιν.

Anef_Oriwn said...

@ Chocolat,

Τζιαι οι Ισπανοί επήαν (ως κολαούζοι των Αμερικάνων) στο Ιράκ αλλά τελικά έπιασαν τα πουρκιά τους τζιαι εφύαν. Εν τους εθέλαν οι (“βλάκες”) οι Ιρακινοί!

Anef_Oriwn
Δευτέρα 27/10/2008 – 3:13 μ.μ.

Sike said...

το πουρτού, του πουρκιού χαχαχαχαχαχαχ

Anef_Oriwn said...

Saikόριτσο,

Επάθαμεν της παροιμίας που λαλεί “Έλα παππού να σου δείξω τ’ αμπέλια σου (για να μην πω καμιά πιο βαρετή παροιμία). Κι αφού κατέχεις και την τούρκικη, για έβρε πόθεν προέρχεται το «ππουρτού» ή «ππουρκιά».
Γι’ αυτό οι εξυπνάδες εκεί που σε παίρνει! Γιατί όταν εσύ επήεννες, εγιώ έρκουμουν!

Άτε, καληνύχτα!

Anef_Oriwn
Δευτέρα 27/10/2008 – 10:30 μ.μ.